Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Nu moeten we weer een week lang framing aanhoren over "Turkse" club en "Turkse toestanden" vanuit de media en the usual suspects, terwijl het onder de leiding van Gün eigenlijk vrij rustig geweest is qua ontslagen van trainers. 

Ik günde Ultee nog wel wat meer tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je alleen naar dit seizoen kijkt; absoluut. Als je het vorige seizoen meeneemt... Vorig jaar 34 gespeeld, 10 gewonnen, 5 gelijk, de rest verloren. Drie nederlagen dit jaar en geen verbetering zien qua spel, terwijl de ploeg op papier sterker is geworden, dan wordt het ineens een iets logischer verhaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Als je alleen naar dit seizoen kijkt; absoluut. Als je het vorige seizoen meeneemt... Vorig jaar 34 gespeeld, 10 gewonnen, 5 gelijk, de rest verloren. Drie nederlagen dit jaar en geen verbetering zien qua spel, terwijl de ploeg op papier sterker is geworden, dan wordt het ineens een iets logischer verhaal. 

Had 'm dan aan het einde van het seizoen weggestuurd en niet na drie wedstrijden die je kan verliezen. Dat het spel niet beter is kan ook gewoon aan de spelers liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Mansveld:

Had 'm dan aan het einde van het seizoen weggestuurd en niet na drie wedstrijden die je kan verliezen. Dat het spel niet beter is kan ook gewoon aan de spelers liggen. 

Eens. Dat was beter geweest voor alle partijen. Dat stukje daarboven was meer om aan te geven dat het niet helemaal uit het niets kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, je verwacht het niet hè…

Citaat

De invloed van Burak Yilmaz wordt daags na het ontslag van Sjors Ultee al groter bij Fortuna Sittard. Op het trainingsveld neemt de 37-jarige Turk de leiding al in handen, melden bronnen in de spelersgroep.

Bron is VI overigens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2022 om 12:42 zei Gert:

Komt geen Turkse trainer las ik vanochtend. Bij FC Afkicken noemden ze de naam van Marwijk uit de losse pols. Maar dat zou ik wel een mooie aanstelling vinden.

Die werkt als adviseur voor MVV, dus dat zal wel niet. Nu wordt de naam Cocu genoemd, ik hoop het niet zeg... Ik vond destijds de aanstelling van Ultee wel prima, een trainer met een afwijkend profiel. Uiteindelijk heeft hij het niet onverdienstelijk gedaan, zeker als er een goede veldtrainer naast staat. Als je nu voor Cocu gaat, ga je weer voor een voormalig profvoetballer met een grote staat van dienst, die als trainer nog net niks heeft laten zien met kwalitatief iets minder materiaal. 

Op Twitter ging de naam Sean Dyche ook rond, al kan ik me daar niks bij voorstellen. Het zou wel een interessante combinatie zijn. Geen oogstrelend voetbal, maar er zat wel een idee achter en het zou daadwerkelijk aansluiten bij de kwaliteiten van de selectie. #dagdromen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei putdus:

Hoezo krijgt die verdediger van Heerenveen geen rood bij die strafschop. Het is toch doorgebroken speler neerhalen??!

Geen dubbele straf bij een strafschop behalve bij ernstig gemeen spel/het direct voorkomen van een doelpunt met hands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei cimbomcu:

Haha die Makkelie beloont het wangedrag van die supporters met 2 gele kaarten voor Ajax. Oh oh, wat een arrogant mannetje.

Even los van het feit dat de Utrecht speler geel moet krijgen, gewoon 2 terechte kaarten. Timber moet z’n mond houden en het gedrag van Rensch is helemaal walgelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu al apengeluiden, ja lekker jongens. Triest volk

Rensch is gewoon de wedstrijd uit gegooid door een totaal debiele overtreding. Dat hij eerst buiten de lijn ligt en daar door dat trieste volk wordt bekogeld met bier, bekers en plastic  snap ik best dat hij even binnen de lijnen gaat liggen.

En dat hij echt last heeft is inmiddels ook duidelijk gezien zijn wissel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

Rensch is gewoon de wedstrijd uit gegooid door een totaal debiele overtreding. Dat hij eerst buiten de lijn ligt en daar door dat trieste volk wordt bekogeld met bier, bekers en plastic  snap ik best dat hij even binnen de lijnen gaat liggen.

En dat hij echt last heeft is inmiddels ook duidelijk gezien zijn wissel.

Dat heeft niks te maken met het bier gooien, dat is gewoon triest gedrag van de voetballers tegenwoordig. Alles om het spel stil te leggen. Maar daar hebben ze wel een handje van in Amsterdam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZE ZIJN ER WEL, JE HOORT ZE NIET

Op 28-8-2022 om 13:12 zei Vitesse88:

Dat heeft niks te maken met het bier gooien, dat is gewoon triest gedrag van de voetballers tegenwoordig. Alles om het spel stil te leggen. Maar daar hebben ze wel een handje van in Amsterdam. 

Zou jij daar blijven liggen als alles op je geflikkerd wordt dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites