Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 En dan 4 minuten bijtrekken Spel heeft alleen door de VAR al 4 minuten stilgelegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Er stond er zelfs nog eentje klaar om in te vallen 10 sec voor tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dat moeten ze ook gewoon verbieden joh. Wisselen kan prima voor de 90e minuut. Alleen een uitzondering maken bij een blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Ajax wint moeilijke wedstrijd en Burak scoort, meer had ik niet kunnen wensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Burak wil niet met de pers praten. Ben benieuwd waar dat dan weer over gaat. Oh, en Azarkan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 2 minuten geleden zei PJHoutman: Burak wil niet met de pers praten. Ben benieuwd waar dat dan weer over gaat. Oh, en Azarkan Gok z'n Engels. Ultee gaf aan dat dat niet heel denderend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 29 minuten geleden zei cimbomcu: Ajax wint moeilijke wedstrijd Meen je dat nou? Ze hadden het moeilijk, maar dit zou nooit een moeilijke wedstrijd mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Meen je dat nou? Ze hadden het moeilijk, maar dit zou nooit een moeilijke wedstrijd mogen zijn. Alleen eerste helft lastig toch? Omdat ze enorm ongeconcentreerd begonnen. Tweede helft hadden ze er minimaal 5 moeten maken, zoveel vrijheid kregen ze. Heb ook geen moment het gevoel gehad dat Ajax hier punten zou verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Dat is wat ik zeg. Je kunt zeggen dat ze het de eerste helft en de laatste zeven á acht minuten lastig hadden, maar zodra het tempo een beetje omhoog ging, had Fortuna het nakijken. Dan kun je toch niet met droge ogen Fortuna uit als moeilijke wedstrijd bestempelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Wel al weer een partij klaar met die drie dezelfde reclames elk blok - zowel voor als na de analyse in rust - zeg. Strontvervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Ik drink altijd 2 liter water zo'n eerste helft, omdat ik dan een glas in mijn hand heb en daardoor minder veel mijn nagels eraf bijt. Dus dan moet ik ook altijd een kwartier pissen in de rust, dus eerlijk gezegd zie ik die analyses en reclames nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Excelsior knap resultaat uit bij Cambuur. Als ze dit kunnen door trekken tegen dit soort tegenstanders dan blijven ze er gewoon in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Die Kieftebeld scheurt even zijn kruisbanden bij dat geschaar van Savio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Excelsior knap resultaat uit bij Cambuur. Als ze dit kunnen door trekken tegen dit soort tegenstanders dan blijven ze er gewoon in! Ik zie nu de samenvatting maar Cambuur had er 10 kunnen en moeten maken. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 5 minuten geleden zei Arezo: Die Kieftebeld scheurt even zijn kruisbanden bij dat geschaar van Savio. Die eigen goal, dat kan echt niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Strand Larsen doet nog even wat euro's er op bij zijn transferwaarde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Moeizaam begin van Volendam zeg. Lijken er nu wat beter in te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Het heeft acht jaar geduurd maar Daryl van Mieghem speelt eindelijk een goede wedstrijd op Eredivisieniveau. Knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Lelijke shirts heeft dat Volendam, zeg. Uitshirt ziet er al helemaal niet uit. Kutsponsor ook, dat betcity. Met Andy van der Meyde-reclames. Heb je ook nog eens Jan Smit als voorzitter. Mühren en Veerman als spitsen. Dat nationalistische vissersdorp. Alles aan die club is zo lelijk dat het bijna cult is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 19 uur geleden zei Vitesse88: Dat moeten ze ook gewoon verbieden joh. Wisselen kan prima voor de 90e minuut. Alleen een uitzondering maken bij een blessure. Klinkt als een mooie oplossing, maar dan faken ze een blessure en mag het tijdrekken wel opeens. Helaas is hier weinig aan te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 1 uur geleden zei Tim': Klinkt als een mooie oplossing, maar dan faken ze een blessure en mag het tijdrekken wel opeens. Helaas is hier weinig aan te doen. om dat tijdrekken tegen te gaan hebben ze toch ook de regel gehanteerd dat je maximaal 3 wisselmomenten mag gebruiken? Als ze voor het wisselen een oplossing hebben rekken ze toch wel weer tijd op een andere manier. Enige oplossing is natuurlijk dat de scheids gewoon de verloren tijd bijtelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 "Weulemark" - Mario Been Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 46 minuten geleden zei Oerlie: Enige oplossing is natuurlijk dat de scheids gewoon de verloren tijd bijtelt. Klopt, hier moeten ze veel consequenter in zijn. Soms worden er vier minuten bijgeteld maar rolt de bal niet eens de eerste minuut. Denk maar niet dat er dan een seconde extra wordt gevoetbald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 11 minuten geleden zei PJHoutman: "Weulemark" - Mario Been Eursnes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 augustus 2022 Share Geplaatst 7 augustus 2022 Pijnlijk dit zeg. 1e pot van het jaar en de trainer is alweer volledig de weg kwijt. Wederom geen plan te bekennen (plan b vooral). Nu kan hij weinig doen aan het feit dat de club weinig kan tov de overname. T/m de 2-2 was het nog wel oké maar als je keeper zo faalt en je nog steeds geen creativiteit (en scorend vermogen) hebt dan wordt dit seizoen echt vechten voor de middenmoot. Ik hoop dat de Vitesse supporters hun verwachtingen hebben bijgesteld, ik iig wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten