Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

1 uur geleden zei NicoHaak:

Lees dat Utrecht Dost wil halen. Lekker 4-4-2 met Dost en Veerman voorin. Hoe cult wil je het hebben :D 

Wie gaat ze alleen voorzien van bruikbare ballen? Want beide zijn vrij statisch en niet bepaald mannen die zelf wat creëren. 

1 uur geleden zei ElMarcos:

Wie gaat ze alleen voorzien van bruikbare ballen? Want beide zijn vrij statisch en niet bepaald mannen die zelf wat creëren. 

Dat maakt mij als Ajax supporter niet uit ;) Kunnen idd niet samen voetbaltechnisch gezien, maar als ze het toch doen dan kan het alleen met ouderwetse kick 'n rush.

Utrecht en Frans van Seumeren beleid:

We halen Douvikas, die gaat ons verder helpen!

6 maanden later... Douvikas brengt het niet en we halen de dertiger Henk Veerman voor een miljoen op

Ook die brengt het niet en wederom 6 maanden later gaan we voor Bas Dost!

Het is wel echt leuk om te zien dat het de grotere clubs (weer) lukt om aardige namen te binden. Zegt denk ik ook wel wat over de ontwikkeling die de Eredivisie de afgelopen jaren doormaakt. Nog even hopen op een spetterende transferzomer en dan gaat het misschien ooit nog wel leuk worden.

10 uur geleden zei cimbomcu:

Dan hoor je nu Redan idd, en dan was ik Pontus Almqvist helemaal vergeten. Sjongejonge, is er een club in de Eredivisie met slechter beleid dan dit?

Dat heb ik al jaren idd met Utrecht. Altijd 'namen' aantrekken en soms wordt er ook wel een paar wedstrijden leuk gevoetbald maar over een heel seizoen valt het toch altijd weer tegen.

11 uur geleden zei Jotew:

Snap uberhaupt niet wat ze met een selectie van 87 man moeten.. Mijn god wat een spelers trekken die aan zich de laatste jaren.

Valt wel mee toch? Door blessureleed moesten ze dit seizoen toch ook weer regelmatig met jeugd/Jong-spelers komen opdraven. Dus blijkbaar is de selectie op plekken zelfs niet breed genoeg. 

@cimbomcu Frans van Seumeren maakt het beleid niet, dat doet Jordy Zuidam, en dat is inderdaad niet zo'n hele intelligente. Douvikas kan er ook gewoon echt helemaal niets van ;c 

6 uur geleden zei PJHoutman:

Valt wel mee toch? Door blessureleed moesten ze dit seizoen toch ook weer regelmatig met jeugd/Jong-spelers komen opdraven. Dus blijkbaar is de selectie op plekken zelfs niet breed genoeg. 

@cimbomcu Frans van Seumeren maakt het beleid niet, dat doet Jordy Zuidam, en dat is inderdaad niet zo'n hele intelligente. Douvikas kan er ook gewoon echt helemaal niets van  

Eens maar Fransie heeft wel een vinger in de pap hoor, zie ook trainerskeuzes etc. 

18 uur geleden zei Jotew:

Snap uberhaupt niet wat ze met een selectie van 87 man moeten.. Mijn god wat een spelers trekken die aan zich de laatste jaren.

Beetje overdreven , zijn er 32. Maar Dost bij Utrecht juich ik wel toe, lekker hoor.

20 minuten geleden zei Kyrill:

Beetje overdreven , zijn er 32. Maar Dost bij Utrecht juich ik wel toe, lekker hoor.

Veerman en Dost. Op papier klinkt het prachtig, maar ik zou er niet graag tegelijkertijd mee voorin spelen. Tenzij je een aantal hele goede spelers er omheen kan zetten om ze in stelling te brengen. 

Zojuist zei Nom de Guerre:

Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen.

Enorm zonde van Dallinga. Snap 'm wel hoor. Lekker naar de Ligue 1, goed salaris, wonen in Toulouse. Maar had hem liever bij een Eredivisieploeg gezien.

55 minuten geleden zei Thierryvane:

Enorm zonde van Dallinga. Snap 'm wel hoor. Lekker naar de Ligue 1, goed salaris, wonen in Toulouse. Maar had hem liever bij een Eredivisieploeg gezien.

Idem, maar mogelijk geen club waar hij een goed gevoel bij had die zich meldde? 

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik ben benieuwd naar Excelsior. In de staf mutaties, terwijl Niemeijer en Dallinga vertrekken, Wieffer al weg is en het onduidelijk is wat de huurlingen gaan doen. Ik hoop wel dat ze nog wat versterkingen binnenhalen.

Degradatie

4 uur geleden zei Nom de Guerre:

Opvallend ook dat Kersten daar is vertrokken. Dat leek me toch een zeer geschikte TD voor ze.

5 uur geleden zei Nom de Guerre:

Een aantal paniektransfers en vervolgens een heel lang en zwaar seizoen vermoed ik. Wel jammer dat het teamvan vorig jaar zo uit mekaar valt. 

4 uur geleden zei ElMarcos:

Idem, maar mogelijk geen club waar hij een goed gevoel bij had die zich meldde? 

Er was ook interesse uit België weet ik, maar dat wilde Dallinga zelf niet. Toulouse scout blijkbaar regelmatig in Nederland. Of zit daar ergens in Nederlander in de staf of het bestuur?