Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Mansveld: Was tijdens de twee laatste strafschoppen van ons. Esajas en Amofa. Dat waren geen eigen fans, er is juist een hoop support voor met name Amofa om zijn contract te laten verlengen. Dit kwam uit het uitvak. Daarmee wil ik de acties van onze supporters niet goed praten, maar vreemd dat daar geen woord over gerept wordt. Zelfs niet op de tv of naar afloop wel vreemd idd. Nornaal schreeuwen ze het hardst bij racisme. Was inderdaad wel goed te horen. Nog even terug gekeken. Geweldige aanwinst een stel racisten in de eredivisie 30 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 4 minuten geleden zei Djurovski: Zelfs niet op de tv of naar afloop wel vreemd idd. Nornaal schreeuwen ze het hardst bij racisme. Was inderdaad wel goed te horen. Nog even terug gekeken. Geweldige aanwinst een stel racisten in de eredivisie Op Rijnmond werd het vandaag wel benoemd, en bij FC Afkicken trouwens ook. Dat zijn de enige 2 die ik gezien heb, dus geen idee hoe het bij andere media zat. Marinus Dijkhuizen moet nu toch wel een clublegende zijn bij Excelsior. 2x gepromoveerd, dat is best knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) Volgend jaar 3e keer degraderen of ook 2e keer. Tijdens de strafschoppenserie en na afloop niets er over gehoord iig 30 mei 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 22 minuten geleden zei Djurovski: Geweldige aanwinst een stel racisten in de eredivisie Heb je net als relschoppers bij elke club. Aantal jaren terug een hoop sv's uitgedeeld bij ons nav racistische spreekkoren richting Bazoer. Nu maar hopen dat de camera- en geluidstechniek niet alleen is ingericht op de thuisvakken, maar ook op het uitvak. Zodat er precies achterhaalt kan worden wie het zong en dan overdragen aan de KNVB en Excelsior. 16 minuten geleden zei FlyD: Op Rijnmond werd het vandaag wel benoemd, en bij FC Afkicken trouwens ook. Dat zijn de enige 2 die ik gezien heb, dus geen idee hoe het bij andere media zat. Dat is mooi want dat moet je ook gewoon aanpakken. Vond het onbegrijpelijk zeker na wat ze zelf hebben meegemaakt tegen Den Bosch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 3 minuten geleden zei Mansveld: Heb je net als relschoppers bij elke club. Aantal jaren terug een hoop sv's uitgedeeld bij ons nav racistische spreekkoren richting Bazoer. Nu maar hopen dat de camera- en geluidstechniek niet alleen is ingericht op de thuisvakken, maar ook op het uitvak. Zodat er precies achterhaalt kan worden wie het zong en dan overdragen aan de KNVB en Excelsior. Dat is mooi want dat moet je ook gewoon aanpakken. Vond het onbegrijpelijk zeker na wat ze zelf hebben meegemaakt tegen Den Bosch. Was met die ex Groningen speler toch die met Buijs overkwam van Kozakken Boys? Inderdaad die heb je ook overal terwijl bijna elke club wel donkere spelers heeft. Onbegrijpelijk. Ook geen goed woord over voor fans die uit frustratie de confrontatie aan gaat met tegenstander of dingen gaan slopen maar daar heb ik persoonlijk meer begrip voor dan oerwoudgeluiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Ik hoor vooral boegeroep eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 15 minuten geleden zei Djurovski: Was met die ex Groningen speler toch die met Buijs overkwam van Kozakken Boys? Inderdaad die heb je ook overal terwijl bijna elke club wel donkere spelers heeft. Onbegrijpelijk. Ook geen goed woord over voor fans die uit frustratie de confrontatie aan gaat met tegenstander of dingen gaan slopen maar daar heb ik persoonlijk meer begrip voor dan oerwoudgeluiden Ik voor beide niet. Verlies moet je pakken en ondanks je mening/ideologie/whatever hoort dat andere niet in een stadion thuis. Maar zo'n soort discussie heb ik in het ADO-topic al gehad. Overigens loopt Reijntjes (onze directeur) nu zielig te doen over onbekenden in het stadion en mensen die al een verbod hadden. Niet heel vreemd als je dit soort wedstrijden zonder (s)cc verplichting stelt. Fouillering sloeg ook nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 https://www.nu.nl/voetbal/6203584/staf-en-spelers-excelsior-vreesden-voor-ado-fans-rennen-voor-ons-leven.html Ik kom wekelijks 2-4x in de stad Den Haag. Ik woon zowat tegen aan. Maar dit is echt om kapot voor te schamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 5 minuten geleden zei Kyrill: https://www.nu.nl/voetbal/6203584/staf-en-spelers-excelsior-vreesden-voor-ado-fans-rennen-voor-ons-leven.html Ik kom wekelijks 2-4x in de stad Den Haag. Ik woon zowat tegen aan. Maar dit is echt om kapot voor te schamen. Bedankt. Dit hadden we nog niet meegekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 9 minuten geleden zei Mansveld: Bedankt. Dit hadden we nog niet meegekregen. Not sure if serious or sarcasm... Ik heb terug gekeken zie niet iig tussen al die vele berichten. Sterkte ermee iig. Zou wel hard gestraft gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 21 minuten geleden zei Kyrill: Not sure if serious or sarcasm... Ik heb terug gekeken zie niet iig tussen al die vele berichten. Sterkte ermee iig. Zou wel hard gestraft gaan worden. Zelf schaarde ik dit onder de ellende op het veld. Zelf alleen op beelden gezien want ik was meteen naar beneden na de laatste pingel. Helaas te laat voor een biertje als seizoensafsluiter, alles was al dichtgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Heracles neemt al afscheid van nieuwe trainer voordat die begonnen is Het contract van Carlos Vicens met Heracles is al ontbonden, voordat de coach überhaupt een stap op het trainingsveld van de Almeloërs gezet heeft. De onverwachte degradatie van de club veranderde het sportieve perspectief drastisch. "Wij hebben uitvoerig met Carlos gesproken over de ontstane situatie na de degradatie van de club. Van beide kanten voelden we twijfels en twijfels kunnen we niet gebruiken", licht directeur technische zaken Nico-Jan Hoogma toe op het clubkanaal. Vol trots maakte Heracles vorige maand bekend dat de assistent van Josep Guardiola, de Spanjaard die alom wordt gezien als een van de beste trainers ter wereld, naar Almelo zou komen. Maar die stunt is nu van de baan. Heracles leek destijds al weken in veilige haven, tot de club na een dramatisch seizoensslot in de nacompetitie belandde. Daarin was Excelsior te sterk. Vicens terug naar City "We moeten alles op alles zetten om Heracles Almelo te laten terugkeren naar de eredivisie en daar hebben we alle focus voor nodig", vervolgt Hoogma. "Daarnaast kreeg Carlos de mogelijkheid om weer terug te keren naar Manchester City en die willen wij hem niet ontnemen." Heracles moet nu op zoek naar een andere trainer. Frank Wormuth werd na de reguliere competitie ontslagen en zijn tijdelijke vervanger René Kolmschot voelt zich ook niet geroepen de verantwoordelijkheid langer te dragen. Goh, de hele directie weg, geen trainer meer.. Heb jij wat meer info @Oerlie? Wat zijn ze daar allemaal aan het doen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Goh, de hele directie weg, geen trainer meer.. Heb jij wat meer info @Oerlie? Wat zijn ze daar allemaal aan het doen joh. Ik vond het sowieso al moeilijk voor te stellen dat een assistent trainer van City komend jaar in de KKD aan de slag zou gaan. De stap van United uit naar Dordrecht uit is misschien ook wel erg groot? Zeker gelet op de wederzijdse verwachtingen toen hij tekende over het komende seizoen. Nu ook alle mensen die hem hebben aangesteld weg zijn is dit mogelijk voor alle partijen gewoon een hele goede uitkomst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 5 uur geleden zei Fantasy: Heracles neemt al afscheid van nieuwe trainer voordat die begonnen is Het contract van Carlos Vicens met Heracles is al ontbonden, voordat de coach überhaupt een stap op het trainingsveld van de Almeloërs gezet heeft. De onverwachte degradatie van de club veranderde het sportieve perspectief drastisch. "Wij hebben uitvoerig met Carlos gesproken over de ontstane situatie na de degradatie van de club. Van beide kanten voelden we twijfels en twijfels kunnen we niet gebruiken", licht directeur technische zaken Nico-Jan Hoogma toe op het clubkanaal. Vol trots maakte Heracles vorige maand bekend dat de assistent van Josep Guardiola, de Spanjaard die alom wordt gezien als een van de beste trainers ter wereld, naar Almelo zou komen. Maar die stunt is nu van de baan. Heracles leek destijds al weken in veilige haven, tot de club na een dramatisch seizoensslot in de nacompetitie belandde. Daarin was Excelsior te sterk. Vicens terug naar City "We moeten alles op alles zetten om Heracles Almelo te laten terugkeren naar de eredivisie en daar hebben we alle focus voor nodig", vervolgt Hoogma. "Daarnaast kreeg Carlos de mogelijkheid om weer terug te keren naar Manchester City en die willen wij hem niet ontnemen." Heracles moet nu op zoek naar een andere trainer. Frank Wormuth werd na de reguliere competitie ontslagen en zijn tijdelijke vervanger René Kolmschot voelt zich ook niet geroepen de verantwoordelijkheid langer te dragen. Goh, de hele directie weg, geen trainer meer.. Heb jij wat meer info @Oerlie? Wat zijn ze daar allemaal aan het doen joh. Komt door de aanstelling van Nico-Jan Hoogma onder andere. Nico wil liever een Nederlandse coach, het is nog even afwachten welke koers er gevaren wordt maar ik pik hier en daar op dat Grim en Tobiasen de belangrijkste kandidaten zouden zijn en dat Thomas Bruns, Paul Gladon, Ben Rienstra wellicht terug zouden keren. Bij de aankoop van een extra keeper bij Ajax zou Remko Pasveer ook interesse hebben. Het is in ieder geval duidelijk dat er een nieuwe weg ingeslagen gaat worden en ik verwacht dat er de komende weken een heleboel meer duidelijkheid verwacht mag worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 1 uur geleden zei Oerlie: Komt door de aanstelling van Nico-Jan Hoogma onder andere. Nico wil liever een Nederlandse coach, het is nog even afwachten welke koers er gevaren wordt maar ik pik hier en daar op dat Grim en Tobiasen de belangrijkste kandidaten zouden zijn en dat Thomas Bruns, Paul Gladon, Ben Rienstra wellicht terug zouden keren. Bij de aankoop van een extra keeper bij Ajax zou Remko Pasveer ook interesse hebben. Het is in ieder geval duidelijk dat er een nieuwe weg ingeslagen gaat worden en ik verwacht dat er de komende weken een heleboel meer duidelijkheid verwacht mag worden. Een nieuwe weg, door allemaal voormalig HAFC spelers terug te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 1 uur geleden zei Oerlie: Komt door de aanstelling van Nico-Jan Hoogma onder andere. Nico wil liever een Nederlandse coach, het is nog even afwachten welke koers er gevaren wordt maar ik pik hier en daar op dat Grim en Tobiasen de belangrijkste kandidaten zouden zijn en dat Thomas Bruns, Paul Gladon, Ben Rienstra wellicht terug zouden keren. Bij de aankoop van een extra keeper bij Ajax zou Remko Pasveer ook interesse hebben. Het is in ieder geval duidelijk dat er een nieuwe weg ingeslagen gaat worden en ik verwacht dat er de komende weken een heleboel meer duidelijkheid verwacht mag worden. oei, Fred Grim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 4 minuten geleden zei Aaron21: oei, Fred Grim. Heeft het bij RKC gewoon geweldig gedaan, bij Willem II eruit getrapt met/door een knaken elftal. Zou het een prima keus vinden. Meer vertrouwen in dan één of andere spaanse knakworst die voornamelijk als assistent gefungeerd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 4 minuten geleden zei Jotew: Heeft het bij RKC gewoon geweldig gedaan, bij Willem II eruit getrapt met/door een knaken elftal. Zou het een prima keus vinden. Meer vertrouwen in dan één of andere spaanse knakworst die voornamelijk als assistent gefungeerd heeft. ik had niet het gevoel dat Willem II een squad had die onder een goede trainer zou vechten tegen degradatie. Grim was allang gedegradeerd met RKC, maar werd gered door corona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Zojuist zei Aaron21: ik had niet het gevoel dat Willem II een squad had die onder een goede trainer zou vechten tegen degradatie. Grim was allang gedegradeerd met RKC, maar werd gered door corona. Tsja Grim heeft ze er ook naar toe gebracht... Zo ken ik er nog wel wat. Een andere trainer is het met Willem II nu ook niet gelukt, dus dan is 't een beetje makkelijk om alles bij Grim in de schoenen te schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Aaron21: ik had niet het gevoel dat Willem II een squad had die onder een goede trainer zou vechten tegen degradatie. Grim was allang gedegradeerd met RKC, maar werd gered door corona. Willem II begon wel echt geweldig. Hoop zelf op Tobiasen als ik eerlijk ben, liet bij Heerenveen toch goede dingen zien afgelopen seizoen. 26 minuten geleden zei Jotew: Een nieuwe weg, door allemaal voormalig HAFC spelers terug te halen? Zijn natuurlijk wel bekenden van Hoogma. Van die namen zie ik Bruns wel graag komen, altijd wel een gifkikker geweest en dat was toch ook wat Heracles miste afgelopen seizoen, van Pasveer ga ik er niet vanuit dat hij komt maar als die een jaartje KKD komt keepen zou hem dat wel heel erg sieren. Denk dat de eerste focus nu sowieso op een nieuwe trainer moet liggen zodat zij in onderling overleg ook aan een nieuwe selectie kunnen gaan bouwen. 1 juni 2022 bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 49 minuten geleden zei Oerlie: Willem II begon wel echt geweldig. Hoop zelf op Tobiasen als ik eerlijk ben, liet bij Heerenveen toch goede dingen zien afgelopen seizoen. Zijn natuurlijk wel bekenden van Hoogma. Van die namen zie ik Bruns wel graag komen, altijd wel een gifkikker geweest en dat was toch ook wat Heracles miste afgelopen seizoen, van Pasveer ga ik er niet vanuit dat hij komt maar als die een jaartje KKD komt keepen zou hem dat wel heel erg sieren. Denk dat de eerste focus nu sowieso op een nieuwe trainer moet liggen zodat zij in onderling overleg ook aan een nieuwe selectie kunnen gaan bouwen. ik vind ook Tobiasen een goede optie. zie wat er gebeurde met Almere toen die weg was. lijkt me een goede coach voor zo'n club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Past daar ook wel goed gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Op 1-6-2022 om 18:03 zei Oerlie: Bij de aankoop van een extra keeper bij Ajax zou Remko Pasveer ook interesse hebben. Van uitblinken in de CL naar de KKD in een klein jaar tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 6 minuten geleden zei ElMarcos: Van uitblinken in de CL naar de KKD in een klein jaar tijd? Is enkel wat ik gelezen heb (niks concreets), maar vergeet niet dat hij inmiddels al 38 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten