Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

Ik als ADO supporter vind (denk net als vele) dat een stad als Den Haag met een club in de Eredivisie hoort, maar wat gebeurd er weer allemaal hier. Eerst gooien we een fles richting de grensrechter waardoor er gestaakt wordt en nu staan er weer allemaal supporters op een plek waar ze niet horen. We geven een 3-0 voorsprong uit handen door twee domme gele kaarten waardoor er rood tevoorschijn getoverd wordt. Het is weer om je kapot te schamen en helaas typisch ADO als je het mij vraagt. Ik blijf toch hopen dat ze het nog weten te winnen, maar ik heb er een hard hoofd in en met deze selectie is het misschien beter om nog een jaar KKD te doen.

Gepost (edited)

Het dommere volk krijgt al genoeg podium in Nederland. Laat ze eerst maar leren aan welke kant van de reclameborden ze moeten staan en voor welke club ze moeten juichen. Ik hoorde dat ze juichend het veld in gingen bij het doelpunt van Excelsior ofzo. Ook al zal dat niet helemaal kloppen, hoop ik. 

Edited by Chiemel

12 minuten geleden zei Jotew:

Wat is die trainer voor een gek joh.. die scheurt zo'n beetje alles af met die achterlijke manier van juichen.

Nou en. Laat mensen lekker gang gaan. Is ook nooit goed. 

3 minuten geleden zei Kyrill:

Nou en. Laat mensen lekker gang gaan. Is ook nooit goed. 

Volgens mij mag ik dat gewoon een achterlijke manier van juichen vinden, tegen het onprofessionele aan. Dat jij er anders over denkt: prima, hoor je mij ook niet over! :)