Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

Concurrentie verloren van Postema  maar goed zegt niks. Matavz was bij Emmen ook niet veel. Door pure armoede toch kans gekregen en gegrepen. JSL is natuurlijk onomstreden en als hij weg gaat hoop ik op nieuwe spits. Dan hen je dus Postema en Dallinga als backup. Blijkbaar is Postema beter

11 uur geleden zei Djurovski:

Concurrentie verloren van Postema  maar goed zegt niks. Matavz was bij Emmen ook niet veel. Door pure armoede toch kans gekregen en gegrepen. JSL is natuurlijk onomstreden en als hij weg gaat hoop ik op nieuwe spits. Dan hen je dus Postema en Dallinga als backup. Blijkbaar is Postema beter

Die was ik nog vergeten ja. We hebben bij Emmen al wat huurspitsjes gehad die het niet zo best deden en later toch een redelijke carrière pakten. 

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Je ziet dat zo’n Heracles alles te verliezen heeft en Excelsior alles te winnen. Die 16e plek is echt pittig blijkt maar weer. Pas een helft gespeeld natuurlijk, maar Heracles loopt er niet even makkelijk overheen.

Zo gaat het bijna altijd, clubs uit de KKD zitten wat meer in een flow omdat ze veel meer winnen en gewonnen hebben en inderdaad niets te verliezen hebben. En de nummer 16 heeft natuurlijk niet veel gepresteerd en zeker Heracles niet meer de laatste weken. Dan heb je het altijd lastig. En om je dan weer op te laden om het spel te gaan maken en te winnen in nu eenmaal lastig. Niet voor niets degraderen er meer clubs via de playoffs dan dat ze er in blijven.

12 minuten geleden zei Michaelinho*:

Je ziet dat zo’n Heracles alles te verliezen heeft en Excelsior alles te winnen. Die 16e plek is echt pittig blijkt maar weer. Pas een helft gespeeld natuurlijk, maar Heracles loopt er niet even makkelijk overheen.

Had al beslist kunnen, misschien wel moeten, zijn.. Tot aan het uitvallen van Azarkan hadden ze er al 4 of 5 kunnen maken aan de kant van de Rotterdammers

25 minuten geleden zei Jotew:

Had al beslist kunnen, misschien wel moeten, zijn.. Tot aan het uitvallen van Azarkan hadden ze er al 4 of 5 kunnen maken aan de kant van de Rotterdammers

Nu alsnog de 2-0. Heracles gaat nog er nog een hele zware kluif aan krijgen in Almelo. Maar ik ben er bang voor dat het klaar is.. 

Enerzijds vind ik nog steeds dat Excelsior momenteel niks te zoeken heeft in de Eredivisie, dus wat dat aan gaat hoop ik maar op het grotere ADO. Anderzijds ga ik de paupers uit Almelo ook niet missen. Hebben destijds, en nu nog, jaren de grootste lol om ons gehad, dan is het nu maar een keer andersom met dat wanbeleid met Gillissen en Co.

1 minuut geleden zei Jotew:

Hebben destijds, en nu nog, jaren de grootste lol om ons gehad, dan is het nu maar een keer andersom met dat wanbeleid met Gillissen en Co.

Zo groot is het wanbeleid toch niet? Vind het meer een combinatie van een middelmatige selectie, concurrenten die veel punten pakken en de vorm van de dag. En voor een club als Heracles kan dan het dubbeltje een keer de verkeerde kant opvallen. Wat ze vandaag laten zien is wel echt dramatisch ja.

Op 15-5-2022 om 20:01 zei Nom de Guerre:

Schat je Excelsior zo hoog in? Ik vind ze aanvallend goed, maar achterin is het zelfs naar KKD-maatstaven vrij matig. Misschien mis ik iets, so do tell.

Ja, toch wel eigenlijk ;c 

3 minuten geleden zei Bolderbast:

Zo groot is het wanbeleid toch niet? Vind het meer een combinatie van een middelmatige selectie, concurrenten die veel punten pakken en de vorm van de dag. En voor een club als Heracles kan dan het dubbeltje een keer de verkeerde kant opvallen. Wat ze vandaag laten zien is wel echt dramatisch ja.

Kut spelers aantrekken, de situatie Vloet compleet verkeerd aanpakken en dat lag aan iedereen behalve het bestuur zelf. Het ontslaan van Wormuth wat echt nergens op slaat. Daarnaast is het inderdaad gewoon heel dramatisch wat ze laten zien, eens! :)

Zojuist zei Jotew:

Kut spelers aantrekken, de situatie Vloet compleet verkeerd aanpakken en dat lag aan iedereen behalve het bestuur zelf. Het ontslaan van Wormuth wat echt nergens op slaat. Daarnaast is het inderdaad gewoon heel dramatisch wat ze laten zien, eens!

Ohja, Vloet was drama en dat ontslag van Wormuth ook ja. Je hebt volkomen gelijk. 

Zojuist zei Bolderbast:

Ohja, Vloet was drama en dat ontslag van Wormuth ook ja. Je hebt volkomen gelijk. 

Daarnaast natuurlijk ook een beetje rancune als Twente supporter, maargoed dat is bijzaak 

1 minuut geleden zei Jotew:

Daarnaast natuurlijk ook een beetje rancune als Twente supporter, maargoed dat is bijzaak 

Hebben jullie Sadilek eigenlijk vastgelegd voor volgend seizoen? Was toch huur? Lekker middenveldje met Zerrouki zeg.

3 minuten geleden zei Bolderbast:

Hebben jullie Sadilek eigenlijk vastgelegd voor volgend seizoen? Was toch huur? Lekker middenveldje met Zerrouki zeg.

Jep, Sadilek heeft getekend tot 2024 met een optie tot 2025 :)

Zojuist zei 007mark:

Zo zie je maar weer dat trainer eruit gooien zelden zin heeft.

Ja dat zegt iedereen als het een keer fout gaat. Maar als het wel goed gaat blijven de dooddoeners uit.

PEC, Heerenveen, Sparta, Club Brugge, Spurs, Newcastle.. Zat voorbeelden waar het wel effect sorteert.

Gepost (edited)
13 minuten geleden zei PJHoutman:

Ja, toch wel eigenlijk  

Hindsight is 20/20.

3 minuten geleden zei 007mark:

Zo zie je maar weer dat trainer eruit gooien zelden zin heeft.

Nou ja, Zwolle is onder Schreuder ver gekomen, Hofland heeft Willem II tot leven gewekt en Steijn heeft Sparta gered dit seizoen. I know, Zwolle en Willem II zijn nog steeds gedegradeerd, maar niet vanwege de nieuwe trainers, die behoorlijk wat punten hebben gesprokkeld (zeker Schreuder).

edit: godverdomme Socrates... :cab: 

Edited by Nom de Guerre

Volgens mij ook wel een van de meest bizarre degradaties ooit. Paar weken geleden nog 13e of 14e. Helemaal instorten en dan waarschijnlijk nog degraderen. Schokeffect had geen effect dus was het alleen een schok. Hoop eigenlijk op finale Excelsior- Eindhoven. 

Gepost (edited)
10 minuten geleden zei 007mark:

Net als Barcelona bijvoorbeeld 

Zijn al sinds Berjuan beter gaan voetballen, vrijwel direct.

Maar Barca noemen is sowieso flauw want veel slechter dan Koeman kon ook bijna niet meer.

Overigens was ik het wel eens over Heracles nu hoor. Wormuth lijkt mij toch geen complete onbenul en voor alleen twee (?) wedstrijdjes play-offs is het wel heel lastig nog wat te veranderen.

Edited by Socrates