Chiemel Gepost May 8 Share Gepost May 8 Heerlijk voetbalweekend wel. Iedere wedstrijd ging wel ergens om. Nog een weekje te gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost May 10 Share Gepost May 10 Ben ik nou bevooroordeeld of is Nijhuis wel makkelijk weggekomen met zijn foutieve lijntje. Ik lees allemaal ophef over Gozubuyuk die geen reactie wou geven en uiteindelijk statement van de KNVB. Maar daar kun je de beslissing nog altijd zien als een interpretatiediscussie, terwijl iemand die zo'n duidelijke fout maakt eigenlijk buiten schot blijft omdat Feyenoord - PSV/Gozubuyuk meer aandacht krijgt bij de media. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost May 10 Share Gepost May 10 Idd en laten we nou gewoon eerlijk wezen. Je moet die bal ook niet zomaar in je handen pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 11 Share Gepost May 11 Jan-Joost wilt bij elke zin een grapje maken, beetje irritant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost May 11 Share Gepost May 11 Ja vervelende man met z'n jan boere fluitjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost May 11 Share Gepost May 11 Wordt helemaal hitsig van dat schakelprogramma. 9 wedstrijden tegelijk kijken. De 2.5 y/o op bed, moeders de vrouw de deur uit. Kan wel janken van geluk. Hoop dat Sparta erin blijft. Zwolle mag wel degraderen, alleen al omdat ze Lamprou opstellen. Ajax mag kampioen worden van me, en vervolgens moet het zo uit de hand lopen dat besloten wordt Ajax op te heffen. Lijkt me een ideaal scenario. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost May 11 Share Gepost May 11 (edited) Kiezen uit 2 kwaden dit. Voor Ajax zijn zodat Groningen nog play off kan halen ? ( niet dat we daar wat te zoeken hebben) Voor dat importdorp zijn zodat Ajax misschien geen kampioen wordt? Edited May 11 by Djurovski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost May 11 Share Gepost May 11 Of het ergst gewoon verliezen van die Tukkers zodat optie 1 en 2 niet relevant zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 11 Share Gepost May 11 Fortuna lijkt redelijk naïef tegen Vitesse te spelen, Vitesse al te vaak met snelheid achter de verdediging zien komen. Die hebben de tactische kennis van Guido nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 11 Share Gepost May 11 Weet niet wat er in Utrecht gebeurt, maar die gaan dus door tot ze de 2-2 scoren blijkbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 11 Share Gepost May 11 1 minuut geleden zei Chiemel: Weet niet wat er in Utrecht gebeurt, maar die gaan dus door tot ze de 2-2 scoren blijkbaar. daar is die ook 😋 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 11 Share Gepost May 11 Wauw FC Twente, wat enorm knap gedaan dit jaar zeg. Mooi die pitch-invasion daar Mooi schakelkanaal-avondje zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11 Share Gepost May 11 Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen. RKC 1-0 AZ Heracles 3-2 AZ Twente 3-1 AZ AZ 1-1 NEC AZ 0-0 Cambuur AZ 0-1 Twente PEC 2-1 AZ Willem II 2-2 AZ PEC 2-1 AZ Sparta 1-1 AZ Tsjah... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost May 11 Share Gepost May 11 Ja wij gaan Europa in!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 11 Share Gepost May 11 Twente gaat Europa in en Ajax is kampioen. Beide jammer Overigens zie ik nog wel gebeuren dat AZ die playoffs ook niet gaat winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 11 Share Gepost May 11 21 minuten geleden zei Fantasy: Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen. RKC 1-0 AZ Heracles 3-2 AZ Twente 3-1 AZ AZ 1-1 NEC AZ 0-0 Cambuur AZ 0-1 Twente PEC 2-1 AZ Willem II 2-2 AZ PEC 2-1 AZ Sparta 1-1 AZ Tsjah... Zal ik ons rijtje van thuiswedstrijden laten zien ? 3 minuten geleden zei 007mark: Twente gaat Europa in en Ajax is kampioen. Beide jammer Overigens zie ik nog wel gebeuren dat AZ die playoffs ook niet gaat winnen. Weet het niet, Vitesse is ook echt niet in beste doen dit jaar. Utrecht ook eigenlijk best matig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11 Share Gepost May 11 17 minuten geleden zei Vitesse88: Zal ik ons rijtje van thuiswedstrijden laten zien ? Alleen de uitverkochte thuiswedstrijden svp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 11 Share Gepost May 11 (edited) 43 minuten geleden zei Fantasy: Zó ongelooflijk treffend voor het AZ-seizoen dit.. Als je kijkt tegen wie we punten hebben laten liggen dit seizoen. RKC 1-0 AZ Heracles 3-2 AZ Twente 3-1 AZ AZ 1-1 NEC AZ 0-0 Cambuur AZ 0-1 Twente PEC 2-1 AZ Willem II 2-2 AZ PEC 2-1 AZ Sparta 1-1 AZ Tsjah... Competitie vervalsing . Twee keer uit naar PEC geweest, dat mag natuurlijk niet Heerlijk potje vecht ‘voetbal’ gezien op Het Kasteel! Voetbal tussenhaakjes want het leek kwalitatief echt helemaal nergens op. Blij dat Sparta gewonnen heeft. Zwolle er uit is prima, zeker na het zien dat stel eencelligen in het uitvak. Eerst je club benadelen met vuurwerk gooien. Vervolgens het uitvak vernielen. En daarna heel je ploeg + aanvoerder de getver in schelden. Chapeau dat Van Polen die idioten nog de hand wilde schudden en wilde toespreken. Die hadden wat mij betreft echt lekker de *piep* mogen krijgen. Edited May 11 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 11 Share Gepost May 11 23 minuten geleden zei Fantasy: Alleen de uitverkochte thuiswedstrijden svp Auch, die waren Europees Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 12 Share Gepost May 12 11 uur geleden zei 007mark: Twente gaat Europa in en Ajax is kampioen. Beide jammer Dit soort reacties maken de feestvreugde alleen maar groter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost May 12 Share Gepost May 12 13 uur geleden zei La Pulga: daar is die ook 😋 Super fijn voor m'n toto was dit.... Graf AZ, doei 200 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost May 12 Share Gepost May 12 2 minuten geleden zei Mansveld: Super fijn voor m'n toto was dit.... Graf AZ, doei 200 euro. Ja ik ken het, Sparta - AZ, vrije trap wat nooit een vrije trap is in de 95e minuut. Doei 1300 euro. Sindsdien ook niets meer gezet en ben het ook nooit meer van plan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 12 Share Gepost May 12 9 uur geleden zei Jotew: Dit soort reacties maken de feestvreugde alleen maar groter Fijn dat jij vreugde hebt, dat doet mij erg goed! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost May 12 Share Gepost May 12 Heb toch liever dat iemand eerlijk zegt dat hij het jammer vindt, dan onoprecht "gunnen". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost May 12 Share Gepost May 12 Op 11-5-2022 om 20:08 zei Arezo: Wordt helemaal hitsig van dat schakelprogramma. 9 wedstrijden tegelijk kijken. De 2.5 y/o op bed, moeders de vrouw de deur uit. Kan wel janken van geluk. Hoop dat Sparta erin blijft. Zwolle mag wel degraderen, alleen al omdat ze Lamprou opstellen. Ajax mag kampioen worden van me, en vervolgens moet het zo uit de hand lopen dat besloten wordt Ajax op te heffen. Lijkt me een ideaal scenario. Spoiler @Djurovski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts