Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Grote Ree:

Pas op wat je zegt hoor, met die nieuwe forum admin weet je het maar nooit. ;)

Ik herken me niet echt in het 'lege club'-verhaal, maar ik kijk dan ook door een blauw-witte bril. Heb dat gevoel juist bij RKC en Fortuna. Willem II vind ik de laatste jaren eigenlijk ook maar pure opvulling. Maar die hebben wel een mooi tenue wat in hun voordeel spreekt. 

Oh, wist niet dat jij er fan van was. Bij nader inzien een bijzonder aantrekkelijke club met een sterk eigen karakter!

10 minuten geleden zei Socrates:

Sowieso, PEC. En Zwolle. Moet je ermee. Krijg altijd een heel leeg gevoel bij die club.

Ik kan dit ook niet goed plaatsen. Je kan veel over PEC zeggen, maar het leeft en bruist zeker wel. 

7 minuten geleden zei Chimpa:

Ik kan dit ook niet goed plaatsen. Je kan veel over PEC zeggen, maar het leeft en bruist zeker wel. 

Dat doet het in mijn darmen momenteel ook!

Vond deze wel mooi overigens:

Ik ga zelf ook wel goed op ChristenUnie Zwolle.

Verder hartstikke onschuldige club hoor, geen haat, vind de club alleen een beetje een tikkeltje bleu. 

11 minuten geleden zei Grote Ree:

Willem II vind ik de laatste jaren eigenlijk ook maar pure opvulling. Maar die hebben wel een mooi tenue wat in hun voordeel spreekt.

Speelden recent nog EL, maar bon. Beetje vreemd seizoen zo, heb bijna geen minuut Eredivisie gekeken laatste tijd maar heb zo'n idee dat veel teams overperformen.

Jullie PEC hooligans vergeten natuurlijk @Christian. :LO:

En ik heb studio voetbal laatst gezien. Met Bram van Polen is jammer dat ze verloren maar PEC speelde laatst in de Arena erg goed voetbal met heel de tijd hoge druk, is jammer dat geen goals voor ze uitvielen bij 0-0.

Zojuist zei Chiemel:

Oogcontact, dansen op de vloer, verliefd worden, seks, seks zonder condom, zoiets

Kan. Maar dat is aanleiding tot. Er was ook niet ineens een VAR-moment, daar ging ook een hoop aan vooraf.

11 minuten geleden zei Socrates:

Kan. Maar dat is aanleiding tot. Er was ook niet ineens een VAR-moment, daar ging ook een hoop aan vooraf

Moet ook zo'n 9 maanden wachten tot een geboorte. 

5 minuten geleden zei Chiemel:

Moet ook zo'n 9 maanden wachten tot een geboorte. 

Dat maakt toch niet uit. Moment > gevolg.

Maar goed, onzinnige semi-filosofische discussie.

Ben vandaag voor AZ en Feyenoord, maar vooral ook tegen PSV. Lastig.

2 uur geleden zei Djurovski:

Degradatie komt niet door 1 moment/wedstrijd 

In degradatie gevaar komen komt niet door 1 moment/wedstrijd. Voor daadwerkelijk degradatie kan wel 1 moment/wedstrijd het verschil maken natuurlijk.

Gepost (edited)
4 uur geleden zei Kyrill:

Wat is er met die gekke Vitesse fans aan de hand? Alweer vuurwerk bommen... :cab: Snap jij het nog @Vitesse88

Ja ik snap het. Maar deze actie ging faliekant mis :-D 

Guzu en v Boekel ;e Zullen we maar lekker stoppen met die zooi. Hier een pingel voor geven, wat een grap. 

Edited by Vitesse88