Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Wel een erg serieuze situatie natuurlijk. Als vader zijnde gaat mijn bloed koken als ik dit soort artikelen lees. Hoe egoïstisch ben je dat je levens van anderen in gevaar brengt door bezopen achter het stuur te gaan zitten. Al denk ik dat dit soort hersenloze kneuzen geen flauw idee hebben wat ze doen.

Van het één op het andere moment je zoontje van vier kwijt raken door andermans toedoen. Als dit allemaal waar is, hoop ik dat die eikel een paar jaar mag brommen en nooit meer aan voetballen toe komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kyrill:

Dit gebeurd trouwens niet alleen met sporters/voetballers/bekende mensen. Hoorde vandaag op de radio normaal stel ook in de cel zaten, onder invloed hebben gereden en jongetje van 4 dood is....:cry:

Ik vermoed dat dat over hetzelfde verhaal ging en later pas naar buiten kwam dat het ging om Rai Vloet. Want ik zou het heel apart vinden als het op dezelfde dag twee keer gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Ik vermoed dat dat over hetzelfde verhaal ging en later pas naar buiten kwam dat het ging om Rai Vloet. Want ik zou het heel apart vinden als het op dezelfde dag twee keer gebeurt.

Zit er naast Rai nog een 2e persoon met hem samen vast in de cel? Dat is wat ze iig zeiden op de radio vanochtend bij BNR...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElMarcos:

Echt verschrikkelijk. Ik heb voor dit soort mensen en acties ook absoluut geen goed woord over..... Hoe onverschillig of dom moet je zijn om bezopen achter stuur te stappen?

mag toch hopen dat als hij er mee wegkomt dat Wormuth de ballen heeft om hem dit seizoen niet meer op te stellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elano:

Welke 'straf' kreeg Patrick Kluivert eigenlijk destijds? Staat me niet echt bij dat hij zwaar gestraft is. 

Dus omdat Ajax 25 jaar geleden een speler niet voorzag van een passende straf is dat 25 jaar later nog steeds de graadmeter? Volgens mij kunnen we het er allemaal over eens zijn dat rijden onder invloed anno 2021 not done is en volkomen onnodig ook. Een Uber of een taxi bellen is altijd en overal mogelijk. Dus waarom zou je met een slok op in de auto gaan zitten? Wanneer hij daar schuldig aan is, met ook nog dit als uitkomst, dan zie ik niet in waarom je een andere optie zou kiezen dan hem als club de straat op schoppen. Volgens mij zou het signaal nooit mogen zijn dat je hiermee kunt weg komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElMarcos:

Vrij laag voor dood door schuld, maar daar was voor zover ik mij kan herinneren geen drank in het spel?

Klopt, Kluivert was nuchter. Er was wel discussie over hoeveel hij uiteindelijk te hard reed; het OM stelde dat hij 110 heeft gereden, de rechter achtte 90 de hoogste snelheid die bewezen kon worden. Dus 40 km te hard ipv 60. Ik kan zo snel helaas geen krantenartikel meer vinden uit die tijd, maar die zullen in de krantenbank vast nog wel staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

ah, 40 kilomter te hard rijden is natuurlijk een stuk minder erg? een dode is een dode, en wat maakt het uit wat voor onwettelijke oorzaak daar achter zit? hop, achter de tralies ermee. 240 uren werkstraf, flauwe kul.

Veel. Mensen achter de tralies zetten lost trouwens helemaal niets op, maar dat zijn geen van beide discussies om in een voetbaltopic te voeren. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Veel. Mensen achter de tralies zetten lost trouwens helemaal niets op, maar dat zijn geen van beide discussies om in een voetbaltopic te voeren. 

nee, levenslang rijverbod of toch voor een 5 a 10 jaar zou ook een leuke straf zijn. lekker afhankelijk worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei PJHoutman:

Klopt, Kluivert was nuchter. Er was wel discussie over hoeveel hij uiteindelijk te hard reed; het OM stelde dat hij 110 heeft gereden, de rechter achtte 90 de hoogste snelheid die bewezen kon worden. Dus 40 km te hard ipv 60. Ik kan zo snel helaas geen krantenartikel meer vinden uit die tijd, maar die zullen in de krantenbank vast nog wel staan. 

Zo jij hebt een goed geheugen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites