Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

42 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
      0
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

Zonder Sangaré kijkt ook wel fijner dat PSV. We leven in het Kanté-tijdperk waarin simpele balveroveraars ineens 'broodnodig' worden gemaakt. Wat men dan nog weleens vergeet is dat Kanté ook gewoon zeer vaak de juiste man weet te vinden mét bal. Spelers als Alvarez en dus ook Sangaré doen dat nogal eens niet. Als je voor elke bal die je verovert er ook weer één of meer inlevert en voorts balletjes terug en breed geeft, tja, dan ben je niet zo nuttig als sommige mensen lijken te denken. En Sangaré is hier nog een stapje erger in dan Alvarez. Benfica-uit was huilon met de pet op wat die allemaal deed.

2 uur geleden zei Socrates:

Zonder Sangaré kijkt ook wel fijner dat PSV. We leven in het Kanté-tijdperk waarin simpele balveroveraars ineens 'broodnodig' worden gemaakt. Wat men dan nog weleens vergeet is dat Kanté ook gewoon zeer vaak de juiste man weet te vinden mét bal. Spelers als Alvarez en dus ook Sangaré doen dat nogal eens niet. Als je voor elke bal die je verovert er ook weer één of meer inlevert en voorts balletjes terug en breed geeft, tja, dan ben je niet zo nuttig als sommige mensen lijken te denken. En Sangaré is hier nog een stapje erger in dan Alvarez. Benfica-uit was huilon met de pet op wat die allemaal deed.

En daarom spelen Alvarez en Sangare ook in de Eredivisie en niet hij Chelsea.

Heren ik heb een vraag. Ik heb dus Ziggo thuis en ook ESPN, ik betaal voor internet en tv 55 euro, en dan met een beetje ESPN erbij 18 euro extra. Gewoon 70 euro, en 18 euro per maand om voetbal te kunnen kijken.

Hoe kan ik dat goedkoper krijgen? Ik dacht als ik mijn mobiele abonnement ook Vodafone zou doen, ik dan ESPN eventueel gratis kon krijgen als actiekorting. Maar nee hoor, ik kan kiezen uit Kinderfilms, series en Ziggosport.

Hoe doen jullie dat, het is toch bizar dat je voor een standaardpakket met Eredivisie 70 euro betaald? Ik heb dan ook gewoon best traag internet enzo.

1 uur geleden zei cimbomcu:

Heren ik heb een vraag. Ik heb dus Ziggo thuis en ook ESPN, ik betaal voor internet en tv 55 euro, en dan met een beetje ESPN erbij 18 euro extra. Gewoon 70 euro, en 18 euro per maand om voetbal te kunnen kijken.

Hoe kan ik dat goedkoper krijgen? Ik dacht als ik mijn mobiele abonnement ook Vodafone zou doen, ik dan ESPN eventueel gratis kon krijgen als actiekorting. Maar nee hoor, ik kan kiezen uit Kinderfilms, series en Ziggosport.

Hoe doen jullie dat, het is toch bizar dat je voor een standaardpakket met Eredivisie 70 euro betaald? Ik heb dan ook gewoon best traag internet enzo.

Klinkt veel, maar zijn vrij standaard bedragen hoor. Dat krijg je - mits een welkomstkorting - niet veel lager.

2 uur geleden zei cimbomcu:

Opzich vrij standaard bedragen ja. Wat wel helpt is elk jaar Ziggo bellen dat je wil overstappen naar een ander als ze niet wat aan de prijs doen. Zelf ben ik hier te lui voor, maar ik ken iemand die gewoon elk jaar belt en dan er vaak 50% korting uithaalt voor de 1e 6 maanden. 

Op 13-9-2021 om 12:52 zei cimbomcu:

Bizar hè. Vorig jaar had ik nog even alleen het eredivisie-pakket, was toen een tientje geloof ik. Is er uit, dus je betaalt nu ook voor NFL, NHL, schaken, kontwippen en weet ik veel wat voor rare competities en sporten. Daarvóór had je volgens mij zo'n Fox Sports GO abonnement, kon je alleen via de (web)app kijken. Was ook een pak goedkoper. Is er nu ook niet meer geloof ik.