MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zojuist zei 007mark: Waarom roept de VAR nu Higler nier naar het scherm? Gele kaart met een rood randje voor Klaassen hoor. Volgens mij is het alleen rood als je het met kracht doet ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Je zou als scheidsrechter na al dat tijdrekken toch gewoon moeten beslissen: 2 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 uur geleden zei 007mark: Waarom roept de VAR nu Higler nier naar het scherm? Gele kaart met een rood randje voor Klaassen hoor. Ik zou nu met alle conspiracy-theorieen kunnen komen over Ajax en de KNVB? Maar voor je weet gaat iedereen mij hier ForzaUtreg noemen en daar heb ik geen zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 20 minuten geleden zei Kelvin: Ik zou nu met alle conspiracy-theorieen kunnen komen over Ajax en de KNVB? Maar voor je weet gaat iedereen mij hier ForzaUtreg noemen en daar heb ik geen zin in. Als je zoiets zou suggeren mag ik in elk geval hopen dat niemand je meer serieus neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 uur geleden zei timpy00: Als je zoiets zou suggeren mag ik in elk geval hopen dat niemand je meer serieus neemt. Beter hadden de spelers van Ajax er zo fel opgezeten vanmiddag, ik maak gewoon een opmerking met een dubbele knipoog naar de discussies omtrent iemand anders op dit forum en het geroep op sociale media dat de KNVB Ajax weer helpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 35 minuten geleden zei Kelvin: Beter hadden de spelers van Ajax er zo fel opgezeten vanmiddag, ik maak gewoon een opmerking met een dubbele knipoog naar de discussies omtrent iemand anders op dit forum en het geroep op sociale media dat de KNVB Ajax weer helpt. Ik zeg verder ook niks toch. Laat ik terug naar je knipogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 De arrogantie vandaag. ‘Even’ 4 spelers sparen voor donderdag. Bah, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 41 minuten geleden zei Vitesse88: De arrogantie vandaag. ‘Even’ 4 spelers sparen voor donderdag. Bah, bah. Even uitkijken dat jullie niet het Willem II van dit seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 58 minuten geleden zei Vitesse88: De arrogantie vandaag. ‘Even’ 4 spelers sparen voor donderdag. Bah, bah. De vraag is wat je dan belangrijker vindt. Wil je nu die punten pakken en donderdag eruit? Vind niet dat het per se 'arrogantie' is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 38 minuten geleden zei Nom de Guerre: Even uitkijken dat jullie niet het Willem II van dit seizoen worden. Daar maak ik me geen zorgen om. 21 minuten geleden zei PJHoutman: De vraag is wat je dan belangrijker vindt. Wil je nu die punten pakken en donderdag eruit? Vind niet dat het per se 'arrogantie' is. Zeker en ik begrijp die afweging. Maar we zitten wel pas net in augustus dus op nu spelers rust te geven. Bazoer heeft wel wat tikjes gehad dus dat begrijp ik nog wel. Maar de spits (Frederiksen) heeft ritme nodig, stel hem dan op en haal hem eraf als die ‘op’ is. Ik vind het wel arrogantie om te denken dat je wat jongens kunt sparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Op dit soort middagen baal je toch wel weer dat @Regis en @Socrates er niet zijn. Het is mij net even wat te lief allemaal. Ik wil persoonlijke aanvallen en chaos zien in die clubtopics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Cambuur moet echt heel snel dat kunstgras weghalen, maar verder gun ik ze de winst tegen Twente volop. Prachtig hoe die Tukkers allemaal aankopen halen waar normale middenmoters niet eens aan kunnen denken en ze dan toch roemloos onderaan staan momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Hahahahaha Higlertje toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 VAR bewijst zijn nut maar weer eens. Nu even eroverheen, want dit lijkt verder natuurlijk drie keer nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 2 minuten geleden zei PJHoutman: Hahahahaha Higlertje toch. Kan me opzich wel voorstellen dat je denkt dat het een penalty is. Weet niet precies waar hij stond, aan die kant zou de grensrechter wellicht nog meer kunnen zien? Maar goed, zo is het toch prima opgelost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Die Higler jongens. Hier geen tweede geel voor geven. Lekker KKD fluiten de komende weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Die Higler jongens. Hier geen tweede geel voor geven. Lekker KKD fluiten de komende weken. Opzich was die eerste geen geel (tackle vol op de bal) dus lekker gemarchandeerd nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Maar op zich is er niks aan het handje jongens, verliezen van een titelkandidaat kan iedereen overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Willem Janssen is qua irritant zijn wel echt next level hè? Het schijnt zelfs dat zijn ouders niet eens van hem houden. Madre Mia wat een gedrocht is die vent zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Wat is er nou weer mis met Willem Janssen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 Wie heeft die poll gemaakt? Ik mis nog een optie. Geen één club als optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 7 minuten geleden zei Arezo: Willem Janssen is qua irritant zijn wel echt next level hè? Het schijnt zelfs dat zijn ouders niet eens van hem houden. Madre Mia wat een gedrocht is die vent zeg. Gaat ‘t verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus 2021 Share Geplaatst 29 augustus 2021 4 minuten geleden zei MauricioAros: Dit is toch gewoon buitenspel? Het contact van Bazoer verandert de spelsituatie niet, die Ajax-speler speelt daar gewoon de bal. Raakt Klaassen de bak überhaupt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Op 29-8-2021 om 15:04 zei MauricioAros: Dit is toch gewoon buitenspel? Het contact van Bazoer verandert de spelsituatie niet, die Ajax-speler speelt daar gewoon de bal. In de herhaling is wel heel duidelijk dat het Bazoer is die de bal vol raakt. Dus wat dat betreft, goede call... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Op 29-8-2021 om 13:39 zei delichris: Wie heeft die poll gemaakt? Ik mis nog een optie. Geen één club als optie. Ik. Als je geen één club wil kiezen, dan stem je toch gewoon niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten