Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei 007mark:

Waarom roept de VAR nu Higler nier naar het scherm? Gele kaart met een rood randje voor Klaassen hoor.

Ik zou nu met alle conspiracy-theorieen kunnen komen over Ajax en de KNVB? Maar voor je weet gaat iedereen mij hier ForzaUtreg noemen en daar heb ik geen zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kelvin:

Ik zou nu met alle conspiracy-theorieen kunnen komen over Ajax en de KNVB? Maar voor je weet gaat iedereen mij hier ForzaUtreg noemen en daar heb ik geen zin in.

Als je zoiets zou suggeren mag ik in elk geval hopen dat niemand je meer serieus neemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Als je zoiets zou suggeren mag ik in elk geval hopen dat niemand je meer serieus neemt.

Beter hadden de spelers van Ajax er zo fel opgezeten vanmiddag, ik maak gewoon een opmerking met een dubbele knipoog naar de discussies omtrent iemand anders op dit forum en het geroep op sociale media dat de KNVB Ajax weer helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kelvin:

Beter hadden de spelers van Ajax er zo fel opgezeten vanmiddag, ik maak gewoon een opmerking met een dubbele knipoog naar de discussies omtrent iemand anders op dit forum en het geroep op sociale media dat de KNVB Ajax weer helpt.

Ik zeg verder ook niks toch. Laat ik terug naar je knipogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Even uitkijken dat jullie niet het Willem II van dit seizoen worden.

Daar maak ik me geen zorgen om.

21 minuten geleden zei PJHoutman:

De vraag is wat je dan belangrijker vindt. Wil je nu die punten pakken en donderdag eruit? Vind niet dat het per se 'arrogantie' is.

Zeker en ik begrijp die afweging. Maar we zitten wel pas net in augustus dus op nu spelers rust te geven. Bazoer heeft wel wat tikjes gehad dus dat begrijp ik nog wel. Maar de spits (Frederiksen) heeft ritme nodig, stel hem dan op en haal hem eraf als die ‘op’ is. Ik vind het wel arrogantie om te denken dat je wat jongens kunt sparen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Hahahahaha Higlertje toch. 

Kan me opzich wel voorstellen dat je denkt dat het een penalty is. Weet niet precies waar hij stond, aan die kant zou de grensrechter wellicht nog meer kunnen zien?

Maar goed, zo is het toch prima opgelost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-8-2021 om 15:04 zei MauricioAros:

Dit is toch gewoon buitenspel? Het contact van Bazoer verandert de spelsituatie niet, die Ajax-speler speelt daar gewoon de bal. 

In de herhaling is wel heel duidelijk dat het Bazoer is die de bal vol raakt. Dus wat dat betreft, goede call... :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites