Kyrill Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Zojuist zei 007mark: Hahahahaah ja. Ik twijfelde ook enorm om Ajax op 1 te zetten haahahha. Acht ik ook meest kans toe maar wou wat anders en AZ en Feyenoord zijn geen opties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 AZ schat je wel erg hoor in hoor. Alle sterkhouders gaan daar weg en dat gaan ze nooit goed kunnen opvangen. Grootste tegenvaller van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Wat een optimistisch beeld van de promovendi, zeker omdat de transfermarkt nog een tijd open is. Ik hoop dat je Fortuna verkeerd inschaalt verder, maar het schijnt in deze prognoses sowieso een dingetje te zijn om Fortuna elk jaar ergens onderin weg te steken, dus het past wel in de traditie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 1. Ajax 2. PSV 3. Feyenoord 4. FC Utrecht 5. AZ 6. FC Groningen 7. Vitesse 8. FC Twente 9. Sparta 10. Willem II 11. sc Heerenveen 12. Fortuna Sittard 13. Heracles Almelo 14. PEC Zwolle 15. Cambuur 16. RKC Waalwijk 17. NEC 18. Go Ahead Tot nu toe.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Normaal hebben we hier een apart topic voor trouwens Met nog wat extra voorspellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 Ik ben wel toe aan het nieuwe seizoen hoor! Als ik kijk naar de selectie van Ajax, dan moeten we eigenlijk wel weer kampioen worden. Alleen heeft PSV ook gewoon een goed team en gaan die weinig punten laten liggen. De staat van het elftal van AZ vind ik zorgwekkend. Daar lijken een aantal sterkhouders weg te gaan en voorlopig hebben zij alleen Pavlidis terug weten te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 juli 2021 Share Geplaatst 29 juli 2021 7 uur geleden zei ElMarcos: Ik ben wel toe aan het nieuwe seizoen hoor! Als ik kijk naar de selectie van Ajax, dan moeten we eigenlijk wel weer kampioen worden. Alleen heeft PSV ook gewoon een goed team en gaan die weinig punten laten liggen. Je zegt het zelf al. Zal dit jaar aan gaan komen op de onderlinge wedstrijden mits bij beide teams iedereen een beetje fit blijft. PSV en Ajax zijn beiden te goed om veel punten te laten liggen, waar AZ en Feyenoord aankomend seizoen nog niet sterk genoeg lijken te zijn om echt punten af te snoepen. Odds voor PSV waren laatst 3.5, vond ik erg hoog eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Op 19-7-2021 om 09:23 zei MetalMichael: Zit wel een klein verschilletje in he. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Waarom? Geen directe transfer, beide in de nadagen van hun carrière om maar een beginnetje te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Wanneer begint de Eredivisie eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Zojuist zei delichris: Wanneer begint de Eredivisie eigenlijk? Uit m'n hoofd 13 augustus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 juli 2021 Share Geplaatst 30 juli 2021 Klopt, Go Ahead Eagles - Heerenveen. Maar misschien wordt die nog verzet naar de 14e. Aangezien t/m de 13e 2/3e van het stadion vol mag en een dag later het hele stadion. Tenminste zoals het nu is. Dan zal de wedstrijd naar zaterdagmiddag gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 augustus 2021 Share Geplaatst 1 augustus 2021 Op 28-7-2021 om 20:01 zei Nom de Guerre: Wat een optimistisch beeld van de promovendi, zeker omdat de transfermarkt nog een tijd open is. Ik hoop dat je Fortuna verkeerd inschaalt verder, maar het schijnt in deze prognoses sowieso een dingetje te zijn om Fortuna elk jaar ergens onderin weg te steken, dus het past wel in de traditie. Sorry voor late reactie. Ik ben nog over aan nadenken maat. Goede kans in juiste topic hiervoor geehehehe, Fortuna hoger zet. Nee ik vind niet optimistisch beeld van promovendi heb. Niet alleen in Nederland over heel Europa passen die zich heel goed aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 (bewerkt) Bochniewicz 9 maanden eruit. Zou aanvoerder worden en veruit meest stabiele verdediger. Meende ergens gelezen te hebben dat hij top 10 onderbetaalde spelers qua salaris:prestaties is in heel Europa... Erg zonde. Nu moeten we Dresevic weer opstellen.. 2 augustus 2021 bewerkt door Srangaman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 augustus 2021 Share Geplaatst 2 augustus 2021 2 uur geleden zei Srangaman: Bochniewicz 9 maanden eruit. Zou aanvoerder worden en veruit meest stabiele verdediger. Meende ergens gelezen te hebben dat hij top 10 onderbetaalde spelers qua salaris:prestaties is in heel Europa... Erg zonde. Nu moeten we Dresevic weer opstellen.. Hoeft niet, Sven van Beek kan ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Peña voor één miljoen naar Malmö. Zonde wel, had hem nog graag in de Eredivisie gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Een miljoen klinkt toch als een transfersom die een aantal clubs zouden moeten kunnen opbrengen? Al moeten veel Nederlandse clubs toch eerst verkopen voor zij zich echt kunnen gaan versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 50 minuten geleden zei ElMarcos: Een miljoen klinkt toch als een transfersom die een aantal clubs zouden moeten kunnen opbrengen? Al moeten veel Nederlandse clubs toch eerst verkopen voor zij zich echt kunnen gaan versterken. Het niet-EU-salaris zou voor veel clubs weer wel een obstakel kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Weinig clubs in het rechterrijtje die de budgetten van Emmen kunnen overleggen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Maar zou deze jongen ook niet in het linker rijtje kunnen spelen? Ik denk toch niet dat Malmö in Nederland tussen plek tien en achttien eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 1 uur geleden zei Tim': Weinig clubs in het rechterrijtje die de budgetten van Emmen kunnen overleggen inderdaad. Dat was voor Corona, tegenwoordig zijn clubs uit het rechterrijtje iets voorzichtiger met dergelijke salarissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 Zojuist zei Nom de Guerre: Dat was voor Corona, tegenwoordig zijn clubs uit het rechterrijtje iets voorzichtiger met dergelijke salarissen. Emmen blijkbaar niet afgelopen winterstop, die hadden hun toch al niet zo lage budget nog even verhoogd. De andere clubs bedenken zich wel voor ze een niet-EU-speler halen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 4 minuten geleden zei Tim': Emmen blijkbaar niet afgelopen winterstop, die hadden hun toch al niet zo lage budget nog even verhoogd. De andere clubs bedenken zich wel voor ze een niet-EU-speler halen inderdaad. Gambled and lost. Nu moeten die gasten weg, aangezien ze veel te duur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 17 uur geleden zei Kyrill: Hoeft niet, Sven van Beek kan ook Meestal spelen er twee of meer centrale verdedigers. Van Beek is een zekerheidje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 3 augustus 2021 Share Geplaatst 3 augustus 2021 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Gambled and lost. Nu moeten die gasten weg, aangezien ze veel te duur zijn. Volgens mij moeten ze weg. Meende dat er in de eerste divisie geen spelers van buiten de EU mogen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten