Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Wat een optimistisch beeld van de promovendi, zeker omdat de transfermarkt nog een tijd open is. Ik hoop dat je Fortuna verkeerd inschaalt verder, maar het schijnt in deze prognoses sowieso een dingetje te zijn om Fortuna elk jaar ergens onderin weg te steken, dus het past wel in de traditie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel toe aan het nieuwe seizoen hoor! Als ik kijk naar de selectie van Ajax, dan moeten we eigenlijk wel weer kampioen worden. Alleen heeft PSV ook gewoon een goed team en gaan die weinig punten laten liggen. 

De staat van het elftal van AZ vind ik zorgwekkend. Daar lijken een aantal sterkhouders weg te gaan en voorlopig hebben zij alleen Pavlidis terug weten te halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ElMarcos:

Ik ben wel toe aan het nieuwe seizoen hoor! Als ik kijk naar de selectie van Ajax, dan moeten we eigenlijk wel weer kampioen worden. Alleen heeft PSV ook gewoon een goed team en gaan die weinig punten laten liggen. 

Je zegt het zelf al. Zal dit jaar aan gaan komen op de onderlinge wedstrijden mits bij beide teams iedereen een beetje fit blijft. PSV en Ajax zijn beiden te goed om veel punten te laten liggen, waar AZ en Feyenoord aankomend seizoen nog niet sterk genoeg lijken te zijn om echt punten af te snoepen. Odds voor PSV waren laatst 3.5, vond ik erg hoog eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-7-2021 om 20:01 zei Nom de Guerre:

Wat een optimistisch beeld van de promovendi, zeker omdat de transfermarkt nog een tijd open is. Ik hoop dat je Fortuna verkeerd inschaalt verder, maar het schijnt in deze prognoses sowieso een dingetje te zijn om Fortuna elk jaar ergens onderin weg te steken, dus het past wel in de traditie. 

Sorry voor late reactie. Ik ben nog over aan nadenken maat. Goede kans in juiste topic hiervoor geehehehe, Fortuna hoger zet. Nee ik vind niet optimistisch beeld van promovendi heb. Niet alleen in Nederland over heel Europa passen die zich heel goed aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bochniewicz 9 maanden eruit. Zou aanvoerder worden en veruit meest stabiele verdediger. Meende ergens gelezen te hebben dat hij top 10 onderbetaalde spelers qua salaris:prestaties is in heel Europa...

Erg zonde. Nu moeten we Dresevic weer opstellen..

bewerkt door Srangaman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Srangaman:

Bochniewicz 9 maanden eruit. Zou aanvoerder worden en veruit meest stabiele verdediger. Meende ergens gelezen te hebben dat hij top 10 onderbetaalde spelers qua salaris:prestaties is in heel Europa...

Erg zonde. Nu moeten we Dresevic weer opstellen..

Hoeft niet, Sven van Beek kan ook:classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei ElMarcos:

Een miljoen klinkt toch als een transfersom die een aantal clubs zouden moeten kunnen opbrengen? Al moeten veel Nederlandse clubs toch eerst verkopen voor zij zich echt kunnen gaan versterken. 

Het niet-EU-salaris zou voor veel clubs weer wel een obstakel kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Nom de Guerre:

Dat was voor Corona, tegenwoordig zijn clubs uit het rechterrijtje iets voorzichtiger met dergelijke salarissen.

Emmen blijkbaar niet afgelopen winterstop, die hadden hun toch al niet zo lage budget nog even verhoogd. De andere clubs bedenken zich wel voor ze een niet-EU-speler halen inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tim':

Emmen blijkbaar niet afgelopen winterstop, die hadden hun toch al niet zo lage budget nog even verhoogd. De andere clubs bedenken zich wel voor ze een niet-EU-speler halen inderdaad.

Gambled and lost. Nu moeten die gasten weg, aangezien ze veel te duur zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites