Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei MetalMichael:

Snap dat je dat jammer vindt.

Heb niet per se iets tegen Feyenoord, meer voor gerechtvaardigheid. Als PSV speler was of Arsenal en verdiende 2e gele kaart had ik ook gezegd :)

Lekkere redding van Bijlow net 

Dit op Jurgie net vind ik ook geel. Higgler fluit iig consequent inconsequent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MetalMichael:

Als er geen VAR was dit seizoen, was Feyenoord 4e geworden stond laatst in een artikel. Var is verre van perfect, maar wel beter dan zonder imo.

Ja daar geloof ik niet zo in want als ik wat er bij Vitesse niet beoordeelt is dan had dat ook punten extra opgeleverd. Feit blijft dat het dit jaar 1 grote zooi is daar. Maakt het er echt niet beter op.

Bij Feyenoord mogen ze sowieso niet klagen met het voordeel dat ze hebben in de playoffs. Alleen thuispubliek erbij, niet ingrijpen VAR (tot 2x toe) sowieso thuisvoordeel omdat het maar 1 pot is (al valt voor laatstgenoemde iets te zeggen op basis van de eindstand). 

Nu ben ik sowieso ook niet meer zo fan van de playoffs. Blijft in elke vorm een gedrocht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Ja daar geloof ik niet zo in want als ik wat er bij Vitesse niet beoordeelt is dan had dat ook punten extra opgeleverd. Feit blijft dat het dit jaar 1 grote zooi is daar. Maakt het er echt niet beter op.

Bij Feyenoord mogen ze sowieso niet klagen met het voordeel dat ze hebben in de playoffs. Alleen thuispubliek erbij, niet ingrijpen VAR (tot 2x toe) sowieso thuisvoordeel omdat het maar 1 pot is (al valt voor laatstgenoemde iets te zeggen op basis van de eindstand). 

Nu ben ik sowieso ook niet meer zo fan van de playoffs. Blijft in elke vorm een gedrocht. 

Met dat laatste sowieso eens. Maar de rest is gewoon van tevoren mee akkoord gegaan door alle ploegen, bovendien was de verwachting dat de tweede seizoenshelft met publiek zou zijn. Welk 2e var moment bedoel je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Met dat laatste sowieso eens. Maar de rest is gewoon van tevoren mee akkoord gegaan door alle ploegen, bovendien was de verwachting dat de tweede seizoenshelft met publiek zou zijn. Welk 2e var moment bedoel je?

Maar zijn ze ook akkoord gegaan met feit geen uit publiek mee mag, is dat zo? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

2e goal tegen Sparta. Overigens lijkt me dit ook gewoon een overtreding op Dalmau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vitesse88:

2e goal tegen Sparta. Overigens lijkt me dit ook gewoon een overtreding op Dalmau. 

Ah, dacht dat je het over deze wedstrijd had. Die tegen Sparta had geen verschil gemaakt, dat had Feyenoord altijd gewonnen. Penaltymoment had ik als VAR ook ff naar laten kijken. Zit niet tegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rare situatie. Vind persoonlijk nooit een pingel maar vaak geven ze hem wel. Was laatst nog dacht ik in Engeland ook zo'n situatie. Speler x wil de bal uit de lucht aannemen en verdediger bal wegschieten maar raakt vervolgens de voet van de tegenstander. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Ah, dacht dat je het over deze wedstrijd had. Die tegen Sparta had geen verschil gemaakt, dat had Feyenoord altijd gewonnen. Penaltymoment had ik als VAR ook ff naar laten kijken. Zit niet tegen. 

Maakt mij overigens uit wie wint, maar het is wel enorm typisch voor de VAR dit jaar. Die van de Kerkhof kunnen ze beter ook niet meer laten fluiten, als je zulke dingen vandaag over het hoofd ziet met 2 schermen voor je neus :-D 

Deze pot past trouwens prima in het seizoen van Utrecht, haha. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk is eerlijk Utrecht flink wat kansen gehad van 60e tot 75e minuut. Erna werd wel snel minder zeg. Die Kerk is potje matig aan spelen zeg ala Boadu.... Sinisteria en Kokcu spelen goed, daar kan Slot wel wat mee denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei PJHoutman:

Moment met Dalmau is nooit een strafschop toch? Malacia wil die bal wegrossen en Dalmau gooit zich er voor. Geen overtreding.

Maakt mij weinig uit, hij raakt de bal niet. Daar is wel vaker een pingel voor gegeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PJHoutman:

Moment met Dalmau is nooit een strafschop toch? Malacia wil die bal wegrossen en Dalmau gooit zich er voor. Geen overtreding.

Ik had sowieso het idee dat Malacia weinig met de valpartij te maken had maar dat het vooral die twee Utrechters waren die elkaar in de weg liepen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites