MetalMichael Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 De wrok zit 'm met name in dat Europese ticket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Als je puur kijkt naar wat er op papier staat dan heeft Utrecht waarschijnlijk nog gelijk ook, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dit puur en alleen wegens wrok van vorig jaar is als je al die reacties ziet van mensen rond Utrecht in de trant van "we worden weer genaaid!". En dat vind ik dan weer niet. Feyenoord is daar dan toch net zo hard "genaaid"? Of dachten ze dat hun kans op winst in de bekerfinale 100% was ofzo? Daarbij snap ik ook niet zo goed waarom je door een verplaatsing genaaid zou worden. Het is nog steeds dezelfde wedstrijd onder dezelfde omstandigheden. Alleen op een ander tijdstip. Nou, poeh, wat een probleem. Dat Europees ticket dat naar Feyenoord ging puur en alleen omdat Feyenoord toen derde stond. Als Utrecht zelf of FC Lutjebroek of wie dan ook derde had gestaan op dat moment had die ploeg het ticket gekregen. Lees hier en daar ook dat ze zouden vinden dat Feyenoord vorig jaar niet mee dacht, maar de overheid verbood voetbal tot 1 september terwijl de Europese tickets op ik meen 8 augustus opgegeven moesten worden bij de UEFA. Hoe had het dan in godsnaam anders gemoeten dan hoe het nu gegaan is? Lang verhaal kort, ik vind het erg kleinzerig van Utrecht om hier een punt van te maken, al zullen ze op papier gelijk hebben. Vind het overigens erg bijzonder dat het reglement zo star vasthoudt aan die zaterdagavond, waarom is dat? De playoff finale is zelfs nog nooit op zaterdagavond geweest volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Toch is het grappig. Meestal zeuren de clubs van buiten de traditionele top3 op een beslissing. Maar ik denk dat als het andersom was, ook de wereld te klein was geweest en Feyenoord dit had aangevochten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 25 minuten geleden zei Vitesse88: Toch is het grappig. Meestal zeuren de clubs van buiten de traditionele top3 op een beslissing. Maar ik denk dat als het andersom was, ook de wereld te klein was geweest en Feyenoord dit had aangevochten. Ik denk dat Feyenoord gewoon had gezegd "prima, doen we zondag" als ik eerlijk ben. Misschien kijk ik teveel door een gekleurde bril, maar ik schat de club echt wel zo in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Iedereen die songfestival kijkt? Wat een spanning bij Emmen - NAC. Pingels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Kijk beide tegelijk Emmen verdient het.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Hoe bedenk je het om Veendorp een pingel te laten nemen Wel lekker zo'n penalty stout out hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 32 kansen van Emmen waren niet genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 5 minuten geleden zei Regis: Hoe bedenk je het om Veendorp een pingel te laten nemen Wel lekker zo'n penalty stout out hoor. Maar ook aan alles van A tot Z, zag je dat hij ging missen. Daar had je 1,01 quotering voor gekregen. Maar dat NAC joh, mag toch hopen dat ze in de finale wat aanvallender gaan spelen. Wat anti voetbal joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Tja, zuur voor Emmen dit wel. Verdienen het op basis van spel wel om erin te blijven, mag ook wel met de begroting waar ze mee spelen. Mooie finale in ieder geval, NAC - NEC. Allebei waardige Eredivisie-clubs. Promoveren mooie clubs dit jaar, met Cambuur en de Eagles erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Sneu voor de mensen uit die regio, maar toch wel een overwinning voor de meer traditionele clubs in Nederland. Cambuur, Go Ahead en NEC/NAC ter vervanging van Emmen en een armetierig VVV en ADO is een prima deal denk ik. Het kan mij zeker bekoren. Ook mooie derby's erbij door Cambuur-Heerenveen, de IJsselderby en dus Vitesse-NEC of NAC-Willem II. Ik kijk er naar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Anco Jansen: Het grootste leeghoofd van de Nederlandse voetbalvelden. Vanavond nogmaals de bevestiging. Mooi dat NAC of NEC gaat promoveren! Normaal gesproken ligt mijn gunfactor meer bij NAC, maar het voetbal bij NAC vind ik heel matig. Zit het hele seizoen al totaal geen idee achter. Ook NEC vind ik erg matig, maar laten in de laatste wedstrijden wel zien dat ze veel kwaliteit in huis hebben en meer voetbal. Laat NEC maar promoveren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 6 uur geleden zei Kowet: Anco Jansen: Het grootste leeghoofd van de Nederlandse voetbalvelden. Vanavond nogmaals de bevestiging. Mooi dat NAC of NEC gaat promoveren! Normaal gesproken ligt mijn gunfactor meer bij NAC, maar het voetbal bij NAC vind ik heel matig. Zit het hele seizoen al totaal geen idee achter. Ook NEC vind ik erg matig, maar laten in de laatste wedstrijden wel zien dat ze veel kwaliteit in huis hebben en meer voetbal. Laat NEC maar promoveren! Ja ancootje heeft altijd een bepaalde bewijsdrang richting zijn oude club. Zonde wel, heeft veel voor ons gedaan. Maar het schijnt niet helemaal los te staan van elkaar dat Emmen punten ging pakken op het moment dat Jansen net weg was. Man wat zonde dit zeg. Dit had 4/5-1 moeten worden. Wat een waardeloos team dit NAC. Je doet jezelf vreselijk te kort. Jammer. Had die Steijn met zijn grote bek ook graag plat zien gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 9 uur geleden zei Urbeto: Sneu voor de mensen uit die regio, maar toch wel een overwinning voor de meer traditionele clubs in Nederland. Cambuur, Go Ahead en NEC/NAC ter vervanging van Emmen en een armetierig VVV en ADO is een prima deal denk ik. Het kan mij zeker bekoren. Ook mooie derby's erbij door Cambuur-Heerenveen, de IJsselderby en dus Vitesse-NEC of NAC-Willem II. Ik kijk er naar uit. Ja zo sta ik er ook in ja. Al heb ik wel veel respect hoe Emmen nog terug is gekomen. Nec of Nac als club in de Eredivisie past prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Wel benieuwd wat er bij Emmen te gebeuren staat. Selectie is veel te duur en eigenlijk ook te goed voor de KKD. Jongens als Pena, Aurajo en Bijl kunnen makkelijk mee in middenmoot eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 27 minuten geleden zei Regis: Wel benieuwd wat er bij Emmen te gebeuren staat. Selectie is veel te duur en eigenlijk ook te goed voor de KKD. Jongens als Pena, Aurajo en Bijl kunnen makkelijk mee in middenmoot eredivisie. Die zullen allemaal wel vertrekken. Ik gok dat 80% van de selectie straks pleite is. Ik hoop in elk geval dat jongens als Pena en Araujo geen clausule in hun contract staan hebben, zodat er in elk geval nog wat geld verdiend kan worden. Dan is het hopen dat de supporters er achter blijven staan, al moet ik toegeven dat ik die drukte wel wat minder geslaagd vind. Wij gingen nogal geregeld een wedstrijdje pakken met de boys, maar ik was destijds te laat voor een seizoenskaart. Losse tickets verkrijgen is lastig, dus heb maar barre weinig eredivisie wedstrijden gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Die zullen allemaal wel vertrekken. Ik gok dat 80% van de selectie straks pleite is. Ik hoop in elk geval dat jongens als Pena en Araujo geen clausule in hun contract staan hebben, zodat er in elk geval nog wat geld verdiend kan worden. Dan is het hopen dat de supporters er achter blijven staan, al moet ik toegeven dat ik die drukte wel wat minder geslaagd vind. Wij gingen nogal geregeld een wedstrijdje pakken met de boys, maar ik was destijds te laat voor een seizoenskaart. Losse tickets verkrijgen is lastig, dus heb maar barre weinig eredivisie wedstrijden gezien. Daar ziet het wel naar uit. Van het (basis)elftal van gisteren zie ik eigenlijk alleen een Veendorp, Bakker, Laursen, Ben Moussa, Bernadou en Vlak blijven. Zitten natuurlijk behoorlijk wat huurlingen bij en ik denk dat van de contractspelers Cavlan, Bijl, Araujo en Pena sowieso vertrekken. 21 mei 2021 bewerkt door ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 55 minuten geleden zei Regis: Wel benieuwd wat er bij Emmen te gebeuren staat. Selectie is veel te duur en eigenlijk ook te goed voor de KKD. Jongens als Pena, Aurajo en Bijl kunnen makkelijk mee in middenmoot eredivisie. Die Araujo wil ik wel achterin bij Vitesse zien, speelde gisteren ook een prima pot. Peña overigens ook, al had die gisteren wat Tannane trekjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Tannane vervangen door Pena en Araujo voor Bazoer. En dan het geld wat je dan extra pakt door deze vervangen steken in verbreding van de selectie. Lijkt me prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Zojuist zei NicoHaak: Tannane vervangen door Pena en Araujo voor Bazoer. En dan het geld wat je dan extra pakt door deze vervangen steken in verbreding van de selectie. Lijkt me prima En dan moet er nog een vervanger komen voor Doekhi, die gaat ook sowieso weg. De TD staat voor een mooie klus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Die penal van Veendorp. Ging helemaal stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 1 uur geleden zei ROEMM: Daar ziet het wel naar uit. Van het (basis)elftal van gisteren zie ik eigenlijk alleen een Veendorp, Bakker, Laursen, Ben Moussa, Bernadou en Vlak blijven. Zitten natuurlijk behoorlijk wat huurlingen bij en ik denk dat van de contractspelers Cavlan, Bijl, Araujo en Pena sowieso vertrekken. Van die eerste rits graag Veendorp en Laursen direct de deur uit. Die kunnen er helemaal niks van zeg. Snap ook niet dat ze daar niet vervangers voor gehaald hebben. Die Veendorp moet echt inside info hebben dat Lukkien ergens een meisje heeft lopen drillen ofzo en hem daarmee chanteerd. Kan niet anders. @Thierryvane Ik overdrijf niet als ik denk dat de hele gemeente Emmen die misser al vanaf Assen zag aan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Voor de geïnteresseerde. Het kort geding valt dadelijk te volgen. Zowel via rechtspraak.nl. Als via onderstaand. Voor vele hier wel bekend en er zit ook een advocaat bij die wat duiding kan geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Emmen zal sowieso de Peruanen kwijt raken, zoals elke FM'er weet mag je in de KKD geen non-EU spelers in je selectie hebben. Maar wat is NAC kut zeg, spelen om niet te verliezen en er mee weg komen. Met landenteams doet/deed Portugal dat vaak, verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Je kan het NAC weinig kwalijk nemen tegen een beter elftal. Tegen NEC zullen ze wel anders moeten gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten