Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

48 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
      0
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

23 minuten geleden zei PJHoutman:

Lekkere goal van Boussaid in een wedstrijd die verder echt niet normaal slecht was.

Ik stel voor dat we bij mijn suggestie dan ook toevoegen dat naast Heracles - H'Veen en ADO - Emmen, ook Twente - VVV en Utrecht - Sparta afgelast zijn.

9 uur geleden zei MetalMichael:

Blijft toch verbazingwekkend dat mensen "eerste overtreding van de wedstrijd" als argument tegen een gele kaart inbrengen. 

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen ''hij doet het niet bewust'' als argument gebruiken om donkerrode kaarten goed te praten. Eerst Koster en Peters over de rode kaart van Wriedt en vandaag Ultee over de rode kaart van Polter.

Zojuist zei cimbomcu:

Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen ''hij doet het niet bewust'' als argument gebruiken om donkerrode kaarten goed te praten. Eerst Koster en Peters over de rode kaart van Wriedt en vandaag Ultee over de rode kaart van Polter.

Boeiend, mij niet quoten. 

Nou moet je nooit teveel vasthouden aan enkel deze data en slaan vele hier ook in door. Maar vond dit wel opmerkelijk om te zien en had het dus ook niet verwacht. PSV en Vitesse die dermate overperformen. Ook Feyenoord op plek 2, vrij bizar gezien het spel wat ze op de mat leggen en zelfs Emmen buiten de degradatiezone.

Op 17-1-2021 om 09:41 zei FlyD:

Kan iemand uitleggen wat er met Emmen aan de hand is dit jaar? Presteerde vorig jaar misschien wat boven hun stand, maar hadden toch enkele leuke spelers en ze hebben zich deze zomer (in theorie) redelijk versterkt.

Teveel net niet aankopen. Jongens als Laursen en sidibe waar ze mee gegokt hebben wat niet lekker heeft uitgepakt. Oh ja en Ricardo van fucking Rhijn, keziah vetzak veendorp en Dennis KFC telgenkamp. 3 spelers die nog te slecht zijn voor de KKD. En niet onbelangrijk staan ze allemaal achterin.

Wat zit Emmen steeds die ballen gewoon weg te knallen dan. Als ze een beetje rustig aan de bal zouden doen, zouden ze best wel wat kansen kunnen creëeren of in ieder geval de bal langer vasthouden. 

Edited by Chiemel