Jump to content

Eredivisie Topic

Recommended Posts

• Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Zo, goed weekend. Weer een puntje ingelopen op Ajax.

Posted Images

38 minuten geleden zei Sophomore:

Afbeelding

Snap dat Ajax favoriet is, maar zo erg had ik niet verwacht. 

Zou je geld op een X2'tje zetten, is het absoluut waard. Veel twijfel-/blessuregevallen bij Ajax ook, odds zijn waarschijnlijk nu lager door het aantrekken van Haller.

Tja, zat er ook wel aan te komen. Alles ging vorig jaar goed op de juiste momenten, maar ze missen nu ook weer De Wit en Svensson, toch wel belangrijke spelers.

Vitesse wel weer gewonnen, ben echt benieuwd wat die nog kunnen klaarspelen. Zouden zomaar bovenaan kunnen staan aan het eind van januari met al die toppers van de top-4. Spannende verrassing.

Op 9-1-2021 om 18:09 zei Kyrill:

Stomme Ado fans. Kan toch niet dit @Rossi

Spandoek was een dom en respectloos. Heat of the moment zeg maar. Direct teruggegeven en het wordt nog goed gemaakt met RKC.

Verder heb ik geen problemen met de actie.

21 minuten geleden zei Tim':

Voor dit soort acties zijn toch camera's en landelijke (en als het aan mij ligt levenslange) stadionverboden bedacht?

Levenslang is wel erg overdreven vind je niet? Maar goed dit is een discussie waar mening over verdeeld zijn en de een altijd anders denkt dan de ander. Ik ben tegen stadionverboden tenzij het echt leidt tot zaken als (zware) mishandeling. Maar dan is het in mijn ogen een zaak voor justitie.

8 minuten geleden zei Bingbangboem:

Ferdy Druijf, kan die er wat van? 

Mooie transfer voor hem, kreeg amper de kans door Boadu. Heeft weinig gespeeld, maar de momenten dat hij speelde liet hij wel het een en ander zien. Goed genoeg voor middenmoot Eredivisie denk ik, dus wel een versterking voor Mechelen (y) Hangt er wel vanaf wat voor speelstijl Mechelen heeft, Druijf is imo wel echt een spits.

@Dr. Bibber kan misschien nog wel het e.e.a. vertellen ;)