Regis Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 (bewerkt) Podcast over het gesprek dat VI gehad heeft met de 4 directeuren. Artikel schijnt vandaag in de VI. Straks tijdens het lezen mij lekker ergeren aan die doldwaze honkballer van AZ met al zijn Amerikaanse geneuzel 16 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 FCG is bijzonder degelijk bezig dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 1 uur geleden zei Chiemel: FCG is bijzonder degelijk bezig dit seizoen. Hebben ook wel interessante speelstijl. Is niet om aan te gluren, maar zal voor het Nederlandse voetbal wel eens goed zijn als meer ploegen het op zo'n manier doen. Maakt het er alleen niet aantrekkelijker op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) Kevin Blom We hebben ook echt geen 1 fatsoenlijke scheids in Nederland he. 19 december 2020 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Snaptik_6909834179840576769_damian-regter.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 ok leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Er bekruipt mij een gevoel dat dit 2 fragementen zijn uit verschillende interviews. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 december 2020 Share Geplaatst 26 december 2020 Hmm zou kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=382432 Wat is jullie mening hierover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Dat voetbalzone een kut bedrijf is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 (bewerkt) Ik vind vooral de reactie van van Eijk dat ze niets verkeerd doen lachwekkend. De intentie van de KNVB wordt redelijk duidelijk gecommuniceerd, dan kun je gewoon doen wat gevraagd wordt of je gaat op zoek naar een maas in de wet. En gezien de uitzonderingspositie van het voetbal in een land dat nagenoeg plat ligt,vind ik deze actie echt zo ontzettend dom/naief/egoistisch. En ik hoop dat de KNVB actie onderneemt want dit is gewoon een middelvinger naar andere buitenlsndse spelers/trainers die in Nederland voetballen en ook naar de quarantaineperiode van het kabinet na reizen in een risicogebied. 5 januari 2021 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Dat die zus(?) van Martinez flinke jopen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 52 minuten geleden zei 007mark: Dat die zus(?) van Martinez flinke jopen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 3 uur geleden zei Kyrill: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=382432 Wat is jullie mening hierover? Dat voetballers zich ook gewoon aan de regels moeten houden (tenzij de regels extreem onethisch zijn, zoals tachtig jaar terug toen je alle Joden aan moest geven etc.). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 2 uur geleden zei Kelvin: Gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Zojuist zei 007mark: Gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Snap dat Ajax favoriet is, maar zo erg had ik niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Voor buitenlanders denk ik wel ja. Maar ik zelf heb ook wel het gevoel dat PSV kan winnen, mits ze het goed aanpakken en inspelen op de (defensieve) zwaktes van Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 38 minuten geleden zei Sophomore: Snap dat Ajax favoriet is, maar zo erg had ik niet verwacht. Zou je geld op een X2'tje zetten, is het absoluut waard. Veel twijfel-/blessuregevallen bij Ajax ook, odds zijn waarschijnlijk nu lager door het aantrekken van Haller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Als ik geen Ajax-supporter zou zijn had ik op zeker op draw no bet PSV ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Weet geen eens wat die termen beteken en ben ook niet gokker Kijk alleen vaak naar odds om de verhoudingen een beetje in te schatten en dit deed mij verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Die odds zijn wel scheef ja, het is redelijk 50/50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Stomme Ado fans. Kan toch niet dit @Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Wat is daar aan de hand geweest dat er 9 minuten bijkomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 24 minuten geleden zei Regis: Wat is daar aan de hand geweest dat er 9 minuten bijkomen? Snee in de neus van een ADO speler die op het veld behandeld werd. Had de tweede gele kaart van Anita mogen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten