Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Podcast over het gesprek dat VI gehad heeft met de 4 directeuren. Artikel schijnt vandaag in de VI.

Straks tijdens het lezen mij lekker ergeren aan die doldwaze honkballer van AZ met al zijn Amerikaanse geneuzel :D

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

FCG is bijzonder degelijk bezig dit seizoen.

Hebben ook wel interessante speelstijl. Is niet om aan te gluren, maar zal voor het Nederlandse voetbal wel eens goed zijn als meer ploegen het op zo'n manier doen. Maakt het er alleen niet aantrekkelijker op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vooral de reactie van van Eijk dat ze niets verkeerd doen lachwekkend. De intentie van de KNVB wordt redelijk duidelijk gecommuniceerd, dan kun je gewoon doen wat gevraagd wordt of je gaat op zoek naar een maas in de wet. En gezien de uitzonderingspositie van het voetbal in een land dat nagenoeg plat ligt,vind ik deze actie echt zo ontzettend dom/naief/egoistisch.

En ik hoop dat de KNVB actie onderneemt want dit is gewoon een middelvinger naar andere buitenlsndse spelers/trainers die in Nederland voetballen en ook naar de quarantaineperiode van het kabinet na reizen in een risicogebied.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Sophomore:

Afbeelding

Snap dat Ajax favoriet is, maar zo erg had ik niet verwacht. 

Zou je geld op een X2'tje zetten, is het absoluut waard. Veel twijfel-/blessuregevallen bij Ajax ook, odds zijn waarschijnlijk nu lager door het aantrekken van Haller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites