Jump to content

Eredivisie Topic

Recommended Posts

• Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, goed weekend. Weer een puntje ingelopen op Ajax.

Dit bericht is automatisch doorgestuurd aan de ledenadministratie van GroenLinks.

Snaptik_6909834179840576769_damian-regter.mp4

Posted Images

Ik heb niks tegen Ajax ofzo, maar dit was een ouderwets avondje 'kleine club naaien'

De 1e pingel was in 1e instantie vasthouden van Traore, de 2e goal had je best met de schouder buitenspel kunnen geven en daarna was het hek van de dam. Natrappen is rood, maar vanavond even niet. Klaiber maakt hands en Fortuna krijgt geen pingel en aan de andere kant gebeurd precies hetzelfde en jawel, een pingel voor Ajax.

Zojuist zei Rogier.:

Hoe zie jij het seizoen voor je @Vitesse88? Tot nog toe alleen verloren tegen Ajax, denk je dat ze lang mee kunnen gaan doen om de titel net als AZ afgelopen seizoen?

Nee joh, leuk dat we 2e staan. Maar het verschil was vandaag vrij groot tussen beide helften. Dat moet niet te vaak gebeuren. Maar Vitesse is geen gegadigde voor de aller bovenste plek.

Zojuist zei Vitesse88:

Nee joh, leuk dat we 2e staan. Maar het verschil was vandaag vrij groot tussen beide helften. Dat moet niet te vaak gebeuren. Maar Vitesse is geen gegadigde voor de aller bovenste plek.

Nouja, Ajax is ook niet altijd even overtuigend. Kunnen best wat mindere wedstrijden tussen zitten. Als je die dan toch wint, kan het wel mooi worden (y)

1 uur geleden zei Rogier.:

Nouja, Ajax is ook niet altijd even overtuigend. Kunnen best wat mindere wedstrijden tussen zitten. Als je die dan toch wint, kan het wel mooi worden (y)

Nee is inderdaad ook zo maar de pot tegen Ajax vertelde mij genoeg. Als je mee zou kunnen doen, dan moet je tegen 10 man de 2e helft meer domineren. Ajax was met 10 beter. Maar het team zit verder goed in elkaar. Vanavond ontbraken 3 goede basiskrachten met Bero, Wittek en Tannane en toch win je. En de jonge jongens speelden een goede 2e helft en of vielen goed in. Mooi om te zien. 

15 uur geleden zei Chiemel:

Dit gaat geen lekkere Scorito ronde worden:

- Kudus geblesseerd 

- Tannane geblesseerd

- Teixeira geblesseerd 

- Dumfries corona

- Aanvoerder Max op de bank

:classic_dry:

Het kan nog gekker.. ik had Vloet op de tribune ;e

Grappig dat nu vanuit Zeist wordt gezegd dat het terecht is dat Neres geen rood kreeg, omdat het met een bepaalde gemeenheid/kracht moet gebeuren. Blijkbaar weten niet alle scheidsrechters dat nog niet, aangezien we al meerdere rode kaarten hebben gezien waarbij dit ook niet het geval was. Hiervan zijn er dan ook een paar geseponeerd. 

Maar dit betekent wel dat het inschattingsvermogen van onze scheidsrechters en VAR wel echt slecht is. Zolang dat niet op orde is, dan moet je nadenken of je op deze manier verder wilt. Is sowieso ieder weekend discussie bij meerdere wedstrijden. 

1 uur geleden zei Regis:

Bazoer :-D;c

Ik heb hem een paar keer gezien. Ik vind het een 50/50 moment. Ik snap rood want hij raakt z’n bovenbeen. Maar anderzijds is de intentie niet een bewuste schop en in slowmotion lijkt het altijd erger. 

Ergens denk ik wel vrijspraak als ze in beroep gaan. Prima eerste half uur, Tannane belangrijk (captain in Scorito :D), verder hebben ze gewoon hard gewerkt en verdient gewonnen. Met 11 man was dit 5/6-0 geworden. 

1 uur geleden zei Vitesse88:

Ik heb hem een paar keer gezien. Ik vind het een 50/50 moment. Ik snap rood want hij raakt z’n bovenbeen. Maar anderzijds is de intentie niet een bewuste schop en in slowmotion lijkt het altijd erger. 

Ergens denk ik wel vrijspraak als ze in beroep gaan. Prima eerste half uur, Tannane belangrijk (captain in Scorito :D), verder hebben ze gewoon hard gewerkt en verdient gewonnen. Met 11 man was dit 5/6-0 geworden. 

Ja lijkt mij ook dat hij geseponeerd gaat. Was uiteindelijk meer ongelukkig. Maar met je been zo hoog heb je zeker met die zeikwijven in NL achter dat var scherm, heel erg de schijn tegen.

Die Joey Veerman valt ook steeds behoorlijk tegen in wedstrijden dat hij er als 'talent' toch zou moeten staan he. Eerst tegen Ajax al matig, vanavond ook weer.

Heb de overtreding kort gezien @Vitesse88, maar in mijn ogen is dat wel terecht. Het been gaat omhoog zodra de bal al praktisch weg is en eindigt bijna gestrekt bovenop de knie. Begrijp alleen niet waarom er altijd een voorwaardelijke wedstrijd bij moet, hier zat verder niet heel veel gemeens in.

Op 31-10-2020 om 23:09 zei Rogier.:

Hoe zie jij het seizoen voor je @Vitesse88? Tot nog toe alleen verloren tegen Ajax, denk je dat ze lang mee kunnen gaan doen om de titel net als AZ afgelopen seizoen?

Overigens haal ik deze nog even naar boven. Ben benieuwd of je standpunt nu is veranderd.

3 minuten geleden zei Rogier.:

Heb de overtreding kort gezien @Vitesse88, maar in mijn ogen is dat wel terecht. Het been gaat omhoog zodra de bal al praktisch weg is en eindigt bijna gestrekt bovenop de knie. Begrijp alleen niet waarom er altijd een voorwaardelijke wedstrijd bij moet, hier zat verder niet heel veel gemeens in.

Overigens haal ik deze nog even naar boven. Ben benieuwd of je standpunt nu is veranderd.

Ik begrijp ook wel de rode kaart, maar 1 wedstrijd is toch meer dan genoeg? Wat gaat die gozer van Willem 2 dan wel niet krijgen? 

Mijn standpunt is niet echt veranderd. Vitesse zal hopelijk in de top5 eindigen en dan doen ze het prima. 

hoezo, voorwaardelijk?

ik begrijp onder voorwaardelijk dat als je dit nogmaals pleegt dat je dan die extra dag erbij krijgt.

maar terwijl je geschorst bent, kan je toch niets meer plegen? :p 

of geldt dat nog voor een bepaalde periode?

Ik begrijp ook wel de rode kaart, maar 1 wedstrijd is toch meer dan genoeg? Wat gaat die gozer van Willem 2 dan wel niet krijgen? 

Waarschijnlijk ook 2. Ze zijn nooit zo goed bij de KNVB in inzien hoe de ene overtreding zich verhoudt tot de andere ;c

Mijn standpunt is niet echt veranderd. Vitesse zal hopelijk in de top5 eindigen en dan doen ze het prima. 

(y) Ik zie ze zomaar nog 2e of 3e worden. Spelen heel solide, vooral tegen de kleinere clubs. Maar de tijd zal het leren.