Jump to content

Eredivisie Topic

Recommended Posts

• Replies 5.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Voor straf 3 wedstrijden zonder publiek.

Zo, goed weekend. Weer een puntje ingelopen op Ajax.

Posted Images

RKC-PEC afgelast ivm corona, door 4 gevallen en de bijbehorende quaeantaines. Bij Feyenoord waren er ook al 2 gevallen,dan snap ik eigenlijk niet waarom daar blijkbaar geen spelers extra in quarantaine moeten? 

Met erg benieuwd wat er komende weken gaat gebeuren in de Eredivisie

Misschien dat de 2 bij Feyenoord geen contact hebben gehad met andere spelers en stafleden(zou daar moeten gaan om Burger en Marsman), maar wel bijzonder inderdaad.   Geloof dat je moet spelen zolang je een selectie op de been kan brengen, maar kan mij verder ook niet voorstellen dat dit met de huidige stijgingen lang goed blijft gaan.   

3 uur geleden zei Chiemel:

RKC-PEC afgelast ivm corona, door 4 gevallen en de bijbehorende quaeantaines. Bij Feyenoord waren er ook al 2 gevallen,dan snap ik eigenlijk niet waarom daar blijkbaar geen spelers extra in quarantaine moeten? 

Raar verhaal idd, Feyenoord moet natuurlijk gewoon ook in quarantaine. 

iig tot Botteghin weer fit is.

Edited by PJHoutman

Die Wittek vind ik niet zoveel bijzonders. Openda is prima, beetje diepte en snelheid. Darfalou is eigenlijk ook maar matig. Des te knapper. Zijn een heleboel individueel weinig spannende spelers die gezamenlijk zeer goed voetbal spelen. Veel pressen, hoge intensiteit, veel beweging en prima in de omschakeling. Bazoer als creatieve geest van achteruit en Tannane als absolute blikvanger op tien laten dit seizoen wel iets meer zien. Nu moet ik wel zeggen dat Bazoer ook nog weleens wat inlevert of defensief verkeerd staat. Tannane steekt wel met kop en schouders boven de rest uit. Soort Ziyech-light. Véél beter dan een Labyad overigens ook, ondanks dat die op een verkeerde positie staat momenteel.

5 uur geleden zei Sophomore:

Hebben bijna hetzelfde elftal? Maar twee nieuwe spelers in de basis (linker wingback en spits) ;c

Beste spelers Linssen en Matavz weg en de vervangers/nieuwe ken ik niet echt. Dus dan denk ik dat ze flink gaan tegenvallen, maar het tegenovergestelde is waar. 

Op 3-10-2020 om 12:08 zei Chiemel:

Misschien zitten Marsman en Burger in kleedkamer 2, net als Jan van Halst bij Ajax in 2001.

https://www.ajaxshowtime.com/article/opinie/134758/psv-vroeg-in-tegenstelling-tot-ajax-steun-aan-voor-grootverdieners

Heftig. Ik snap dat ze wat moeten om die megasalarissen van Zahavi en Götze te betalen, maar om daar nou belastinggeld voor te gebruiken? Eerst al de staatssteun van de Gemeente Eindhoven en nu dit weer over de rug van de belastingbetaler. Ik lees dat ze voor NOW 2 ook al een aanvraag gedaan hebben.

• 2 weeks later...