Jump to content
FC-Breda

Eredivisie Topic

Recommended Posts

2 uur geleden zei PJHoutman:

Sowieso moeten we eens af van dat 'spelers die terugkomen zijn zakkenvullers'. Zijn bijna allemaal uitstekende transfers gebleken. Vlaar bij AZ, Van Persie/Kuijt/El Ahmadi bij Feyenoord, Huntelaar bij Ajax, Van Bommel bij PSV. Kan me in het recente verleden niet herinneren dat er een speler met de pet naar gooide/enorm geflopt is. 

Je kunt voor beide kanten lijstjes maken, inderdaad. Minder gelukkige comebacks vind ik Siem de Jong ('17), Heitinga ('15), Babel ('12), Mido ('10). En als je nog verder teruggaat kun je argumenten aanvoeren voor Stam en Davids (allebei niet slecht, maar werd meer van verwacht, Stam stopte ook ineens middenin het seizoen daarop), Litmanen en Winter. 

Ah 2012-2013. De hetze tegen Mark van Bommel. Eerste 5 of 6 wedstrijden op rij een gele kaart en carrière afgesloten met rood :cab: 

Heeft Robben eigenlijk al getekend? Of is het alleen een poging om volledig fit te raken? Goed voor de kas die run op seizoenskaarten, maar zou wel zuur zijn als Arjen uiteindelijk zichzelf niet fit krijgt . 

Gelukkig nog geen afschrijvingen gehad dus toch nog mn SCC stop gezet. Niet voor de club, maar het doorvoeren van dit soort regels. Ga ook niet meer naar het stadion (hier in NL) tot deze waanzin een keer voorbij is.

cc4fedb26ad3c0e4198ecd9dbfa8c48c.jpg

2 uur geleden zei Rossi:

Gelukkig nog geen afschrijvingen gehad dus toch nog mn SCC stop gezet. Niet voor de club, maar het doorvoeren van dit soort regels. Ga ook niet meer naar het stadion (hier in NL) tot deze waanzin een keer voorbij is.

Helemaal mee eens dat de regels nergens op slaan, maar je wilde dus wel een seizoenskaart als je helemaal niet naar het stadion zou mogen en nu dat wel mag maar met regeltjes, wil je niet meer gaan?

Wat een belachelijke regel zeg. Dus per ongeluk juichen kan je meteen op een SV opleveren ;e 

Benieuwd hoe ze dit gaan doen. Sowieso hoe ze 18.000 man naar de Arena willen loodsen. Vaste timeslots dat mensen naar binnen mogen? En weer naar buiten? Hoe doe je het met het vervoer die kant op? Normaal zitten die bussen en treinen volledig hutje mutje...

Helemaal mee eens dat de regels nergens op slaan, maar je wilde dus wel een seizoenskaart als je helemaal niet naar het stadion zou mogen en nu dat wel mag maar met regeltjes, wil je niet meer gaan?
Inderdaad. Deze regel gaat misbruikt worden tegen bepaalde bezoekersgroepen.

Het idee om het elk jaar door iemand anders te laten ontwerpen vind ik wel vet. En daarna is het puur smaak. Die van Schiffmacher en het Rijksmuseum vond ik tof, die van Johnny de Mol en deze vind ik minder.

Witte mensen die negers mogen schoppen. Benieuwd hoe lang het duurt voordat er kritiek is

1 uur geleden zei komodo25:

Witte mensen die negers mogen schoppen. Benieuwd hoe lang het duurt voordat er kritiek is

Als ik in september een zwarte piet zie trap ik hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht! ;c 

Wie spelen er allemaal met Derbystar dan in de Eredivisie? Feyenoord en Ajax iig niet dacht ik. 

Vreselijk dat TopNotch. Sowieso al behoorlijk slechte 'muziek', maar geven die niet ook types als die tuigvlogger van weleer een podium? Raar dat ze zo'n bal mogen mee ontwerpen. Maar goed, kan mij het verder ballen ook eigenlijk.

41 minuten geleden zei PJHoutman:

Gaan we nou godverdomme ook hier al met die pleuriszooi beginnen?

giphy.gif

Het wachten is nu op een (blanke) deuger, die het racisme vindt dat overwegend blanke mannen nu tegen 'zwarten' mogen schoppen.

Ik heb alleen van S10 een keer gehoord, uit dat lijstje. En dat vind ik al redelijk een wonder...

Wat is dit nou weer voor onzin dan
Leuk dat allerlei ex-gedetineerden zo een nieuwe kans in de maatschappij krijgen

14 minuten geleden zei Rossi:

Leuk dat allerlei ex-gedetineerden zo een nieuwe kans in de maatschappij krijgen

Wat is dit nou weer voor onzin dan

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/waarom-az-blijft-strijden-voor-rechtvaardigheid-gudde-is-ongeloofwaardig~ad330b63/

Voor de geïnteresseerde lezers. Is natuurlijk al veel over gezegd, maar AZ vindt onderling resultaat een objectievere maatstaf dan doelsaldo als de competitie niet is afgemaakt en ze zijn nu eigenlijk gewoon boos dat het 'grote Ajax' 'aan alle kanten geholpen wordt'. Wordt weer eens vervolgd...

Gepost (edited)
2 uur geleden zei Rogier.:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/waarom-az-blijft-strijden-voor-rechtvaardigheid-gudde-is-ongeloofwaardig~ad330b63/

Voor de geïnteresseerde lezers. Is natuurlijk al veel over gezegd, maar AZ vindt onderling resultaat een objectievere maatstaf dan doelsaldo als de competitie niet is afgemaakt en ze zijn nu eigenlijk gewoon boos dat het 'grote Ajax' 'aan alle kanten geholpen wordt'. Wordt weer eens vervolgd...

Onderling resultaat is juist veel meer een momentopname dan doelsaldo. De ranglijst wordt bepaald op basis van hoe je tegen álle teams hebt gepresteerd. Feyenoord had in 2018/19 een beter onderling resultaat tegen Ajax maar eindigde wel op 21 punten achterstand. AZ lult uit hun nek.

Edited by PJHoutman

4 uur geleden zei Rogier.:

Als ze daarin meegaan kan Ajax de titel van 2007 alsnog opeisen :D