Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Een heerlijke panna, steekpass bij Heerenveen bij de 2-1. Maar wat fijn dat Mulder daar keept, 2x de fout in en dat levert 2 goals op.

Wat gun ik het De Kogel zijn goaltje, die had die echt nodig. Hopelijk komt die dan eindelijk los.

Prima uitslag 2-2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond je van Makkelie?

Die floot me een partij kut zeg, allejezus. Toornstra ging op een gegeven moment op de rug zitten van Sanusi ofzo en nog liet Makkelie doorspelen.

Maar ik vind Nijhuis echt het allerergst, niet eens zozeer heel slecht maar zo overdreven de personality uithangen altijd, alles mag maar als iemand iets tegen Bas zegt is de wereld te klein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overtreding op Onana.. Geen penalty voor Sanchez. Op het laatst Cassiera ook twijfelgevalletje.

Maar hij liet lekker doorspelen!!!!!!!!

- Onana ja, maar het was minimaal contact en Nijhuis (geen enkele scheids trouwens) staat bij zo'n spelsituatie niet in de buurt.

- Sánchez 100% pingel

- Dat laatste was weinig, ging ook heel makkelijk naar de grond. Ze lieten net op Fox nog Dolberg zien in de 88e minuut maar die houdt zelf met z'n rechterarm vast. Dus dat was terecht dat die niet floot.

Vrij bizar dat Ajax soort van wakker werd na de 1-0. Feyenoord verliest, dat weet je dus dan ben je toch 200% gemotiveerd om Groningen op te rollen. Groningen wat sowieso echt een matig team heeft. Alleen die jongens voorin zijn aardig talentvol.

Over scheidsrechters gesproken, ADO werd ook even een 100% pingel onthouden. Die was nog veel duidelijker :D Die lompe vd Meer raakte ook direct geblesseerd bij die 'overtreding' :-D Die kan er ook helemaal niks van :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vond je van Makkelie?

Die kan er ook geen kut van. Alleen is dat een gebrek aan kwaliteit (sowieso bij de Nederlandse scheidsrechterkorps) en bij Nijhuis is het niet zozeer dat die slecht is maar dat hij een ongekende hunkering heeft naar bevestiging, zoals Bart zegt ''personality Nijhuis''.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier het stuk van internet.

Fons Groendendijk kreeg in de rust van de arbitrage de opdracht om Guyon Fernandez te wisselen.

“Ik heb van de arbitrage een seintje gehad”, zegt Groenendijk voor de camera van Fox Sports. “Hij zat tegen rood aan. Gözübüyük was hem helemaal spuugzat.”

“Als er nog iets zou gebeuren zou hij hem eruit sturen”, vervolgt de trainer van ADO. “Dan is het voor mij simpel, dan gaat Ferandez eruit.”

Mogelijk speelde Gözübüyüks afkeer richting Fernandez een rol bij de blunder die de scheidsrechter aan het einde van de eerste helft beging. De aanvaller van ADO werd in het strafschopgebied onderuit geschoffeld, maar Gözübüyük weigerde een penalty te geven.

Ik vind dit veel erger en schandaliger dan de fouten van Nijhuis en Makkelie vandaag. Hij moet gewoon de wedstrijd in goede banen leiden en zich normaal gedragen. Hij maakt een enorme dwaling, wie is hij om zich zo te gedragen?! Echt heel erg eng gedrag dit.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel kwalijk ja, beetje matig dat Groenendijk dan hem ook eraf haalt :cab: Wat ik nu weer hoor... Die Gozubuyuk wil dus weer niet voor de camera komen, dat wilt die nooit. Kan verdomme kut Zeist een keer ingrijpen bij dit soort nare mannetjes of hoe zit dat? Die Nijhuis die Onana gaat zeggen dat hij maar geen risico moet nemen :-D :-D Wie the fuck denkt die wel niet dat die is :D

https://www.foxsports.nl/video/mag-e...tegen-nijhuis/

Perez en De Boer _O_ Precies wat ik al weken aan het verkondigen ben. Wel lelijk dat Ajax gewoon had gewonnen mocht er een andere scheidsrechter gefloten hebben..

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier het stuk van internet.

Ik vind dit veel erger en schandaliger dan de fouten van Nijhuis en Makkelie vandaag. Hij moet gewoon de wedstrijd in goede banen leiden en zich normaal gedragen. Hij maakt een enorme dwaling, wie is hij om zich zo te gedragen?! Echt heel erg eng gedrag dit.

Vind je dit raar? In de La Liga krijg je per direct geel bij commentaar, vaak gaan spelers ook niet in discussie maar vragen eerder naar waarom. Veel scheidsrechters die ook niet tegenstribbelen om bij het volgende commentaar een tweede gele kaart trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je dit raar? In de La Liga krijg je per direct geel bij commentaar, vaak gaan spelers ook niet in discussie maar vragen eerder naar waarom. Veel scheidsrechters die ook niet tegenstribbelen om bij het volgende commentaar een tweede gele kaart trekken.

Daar heb ik het helemaal niet over. Ik ben het eens dat spelers gewoon niks moeten zeggen tegen een scheids, behalve de aanvoerder. Maar dat er gezegd zou zijn dat Fernandez gewisseld moet worden omdat hij anders rood zou krijgen. Dat betekend dus dat de scheids niet objectief zal fluiten in zijn geval. En oh ja, Fernandez had überhaupt nog geen gele kaart gekregen. En zo'n 4e man die helemaal niks beslist of blijkbaar het spel uberhaupt niet volgt, tja snap de woede bij ADO wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites