Nom de Guerre Gepost May 8, 2020 Share Gepost May 8, 2020 Hupperts naar VVV, ik schat dat dit een prima aanwinst wordt, als hij het voetballen niet verleerd is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost May 8, 2020 Share Gepost May 8, 2020 Kort Geding is nu al iets meer dan een uur bezig. Kan gevolgd worden op  YT van FC Afkicken of via rechtspraak . nl.Vrij triest dat de heren van de knvb niet aanwezig waren. Verder denk ik dat het een kansloze missie is van Cambuur en de Graafschap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost May 9, 2020 Share Gepost May 9, 2020 23 uur geleden zei Nom de Guerre: Hupperts naar VVV, ik schat dat dit een prima aanwinst wordt, als hij het voetballen niet verleerd is. Â Volgende aanwinst voor VVV is ook binnen. De ervaren linksback Lukas Schmitz komt transfervrij over van Wolfsberger AC. Heeft dit seizoen met die ploeg nog Europa League gespeeld. Lijkt mij een goede versterking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost May 9, 2020 Share Gepost May 9, 2020 Ik vind dat Valckx er toch altijd in slaagt om een prima selectie neer te zetten, gezien de bescheiden middelen van VVV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 9, 2020 Share Gepost May 9, 2020 28 minuten geleden zei FMNOOB: Volgende aanwinst voor VVV is ook binnen. De ervaren linksback Lukas Schmitz komt transfervrij over van Wolfsberger AC. Heeft dit seizoen met die ploeg nog Europa League gespeeld. Lijkt mij een goede versterking. Â In zijn tijd bij Werder Bremen was Schmitz echt heel slecht. Heeft mij nooit kunnen overtuigen. Maar hij schijnt het bij Wolfsberger wel aardig te hebben gedaan, dus hopelijk kan hij voor VVV verrassen. Een Duitser in Venlo lijkt de laatste jaren wel goede spelers op te leveren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 11, 2020 Share Gepost May 11, 2020 Lennart Thy van PEC Zwolle naar Sparta. Heeft het afgelopen twee seizoenen toch niet zo slecht gedaan voor PEC dacht ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 11, 2020 Share Gepost May 11, 2020 Echt een uitstekende aanwinst voor Sparta hoor! Netjes gehandeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost May 12, 2020 Share Gepost May 12, 2020 (edited) VVV speelt volgend seizoen weer op natuurgras. Edited May 12, 2020 by FMNOOB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 12, 2020 Share Gepost May 12, 2020 Gaat de goede kant op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost May 12, 2020 Share Gepost May 12, 2020 Goede ontwikkeling, hoop er nog wat volgen. Â Nog mensen die ook afzien van de tegemoetkomingen vanuit de club betreft scc/losse verkoop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost May 12, 2020 Share Gepost May 12, 2020 (edited) Dat er een pandemie voor nodig was had niemand ooit kunnen raden.  @Rossi Ik zie af van de restitutie van het geld dat ik op m'n pas had staan voor consumpties. Heb dat PSV die 2,50 euro verstandig besteden. Jij? Edited May 12, 2020 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 13, 2020 Share Gepost May 13, 2020 11 uur geleden zei Rossi: Goede ontwikkeling, hoop er nog wat volgen. Â Nog mensen die ook afzien van de tegemoetkomingen vanuit de club betreft scc/losse verkoop? Ja, makkelijke keuze wat mij betreft ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 13, 2020 Share Gepost May 13, 2020 Ik heb sowieso het gevoel dat de enige mensen die zo'n tekortkoming accepteren, mensen zijn die door de coronacrisis hun baan verloren hebben bijvoorbeeld. Ik merk alleen maar signalen dat fans hun club juist blijven steunen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost May 13, 2020 Share Gepost May 13, 2020 Ik heb sowieso het gevoel dat de enige mensen die zo'n tekortkoming accepteren, mensen zijn die door de coronacrisis hun baan verloren hebben bijvoorbeeld. Ik merk alleen maar signalen dat fans hun club juist blijven steunen.Merk dat er bij ons ook een gedeelte denkt van ik wil compensatie vanwege het belabberde seizoen. Vind dat een kansloze gedachte maar goed, ieder zijn eigen keuze.Ben wel benieuwd hoe de SCC voor volgend seizoen eruit ziet. Wil de club best steunen maar wil ook perspectief hebben mbt stadionbezoek of andere opties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 13, 2020 Share Gepost May 13, 2020 2 minuten geleden zei Rossi: Merk dat er bij ons ook een gedeelte denkt van ik wil compensatie vanwege het belabberde seizoen. Vind dat een kansloze gedachte maar goed, ieder zijn eigen keuze. Ben wel benieuwd hoe de SCC voor volgend seizoen eruit ziet. Wil de club best steunen maar wil ook perspectief hebben mbt stadionbezoek of andere opties. Â Dat is inderdaad behoorlijk triest en heeft niets met supporterschap te maken. Een seizoenskaart is geen garantie op mooi voetbal natuurlijk. Â De seizoenskaarten zullen ook iets zijn waardoor de clubs met de handen in het haar zitten. Mede daarom zal de KNVB in overleg zijn met het kabinet wanneer er weer gevoetbald kan worden en wat de regels daarbij zullen zijn. Weinig mensen zullen een seizoenskaart kopen wanneer er nul procent duidelijkheid is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanleyW Gepost May 13, 2020 Share Gepost May 13, 2020 15 uur geleden zei Rossi: Goede ontwikkeling, hoop er nog wat volgen.  Nog mensen die ook afzien van de tegemoetkomingen vanuit de club betreft scc/losse verkoop?  Hier ook van af gezien inderdaad.  Collega twijfelde nog, die had namelijk diverse losse tickets besteld én seizoenkaart. Zou € 150 terugkrijgen. Maar Ajax stuurde later dat ze de seizoenkaarten en losse tickets konden splitsen, waardoor ze alleen de losse tickets laat terugbetalen. Die waren immers ook niet voor haarzelf, maar voor vrienden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 Zat er al aan te komen, maar KNVB wint het kort geding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 Dus plan B, een ledenvergadering zit er aan te komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanleyW Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 Ze kunnen nog in beroep gaan. Mag hopen dat ze dat doen. Gewoon door blijven jagen totdat de laatste optie er op zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 2 minuten geleden zei StanleyW: Ze kunnen nog in beroep gaan. Mag hopen dat ze dat doen. Gewoon door blijven jagen totdat de laatste optie er op zit. De rechter zei ook dat ze het moeten laten rusten. Ook geen ALV afdwingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 (edited) Het is gewoon belachelijk dat die twee clubs niet mogen promoveren. Terwijl je wel Hoofdklassers laat promoveren naar de 3e divisie. En dan niet de nummers 1, maar ook de beste twee van de nummers twee. Edited May 14, 2020 by delichris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanleyW Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 5 minuten geleden zei Satyr: De rechter zei ook dat ze het moeten laten rusten. Ook geen ALV afdwingen. Die beseft denk ik ook dat ze dan alsnog hun zin krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 5 minuten geleden zei delichris: Het is gewoon belachelijk dat die twee clubs niet mogen promoveren. Terwijl je wel Hoofdklassers laat promoveren naar de 3e divisie. En dan niet de nummers 1, maar ook de beste twee van de nummers twee. Vraag Oss' 1920 even hoe en wat... Â @StanleyW aluhoedje nodig? Alsof die mandat wat interesseert. De KNVB heeft gelijk en zowel Cambuur als De Graafschap waren niet gepromoveerd op het moment van stoppen. Feit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 De enige juiste beslissing. Kon ook niet anders, niemand was immers zeker van promotie of degradatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost May 14, 2020 Share Gepost May 14, 2020 De rechter heeft wel behoorlijk laten doorschemeren dat hij een ander besluit van de KNVB ook zou hebben laten staan. Het recht om te beslissen ligt simpelweg bij de KNVB, die een onmogelijke beslissing moest maken. Daar kwam de uitspraak ongeveer op neer. @PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts