Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

42 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
      0
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

Op ‎21‎-‎1‎-‎2020 om 17:01 zei MetalMichael:

Verrassen als in? Zie ze misschien een plekje stijgen als het Willem II sprookje geen stand houdt. 

Hoger eindigen dan waar ze nu staan, en vooral belangrijk. Attractief voetbal spelen en play-offs eventueel winnen.

Edited by cimbomcu

4 uur geleden zei Kavinos:

Denk dat Vitesse vooral stijgen door het falen van anderen, dan door hun eigen succes.

Mja en Vitesse hoort gewoon top5/6 te spelen dus verrassen is ook een groot woord. Gaat natuurlijk nergens over dat je maar 1 of 2 plekjes zakt na 5 nederlagen op rij :D Ze spelen nu al wel aanvallender dus dat is positief. 

25 eurie :-) In het geval ADO degradeert zijn ze voor mij, dus dan is het dubbel balen. Als ze erin blijven is het dubbel feest!
Deal.

Balen bij degradatie zal ik niet doen, dat zullen we dsn wel verdiend hebben. Echter blijven we er gewoon in.

Tot in mei (y)

11 uur geleden zei PJHoutman:

Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee.

Dus omdat ze een beroerde wedstrijd speelden in Rotterdam, stelt het niets voor. Iets te simpele redenering.

12 uur geleden zei PJHoutman:

Dat Emmen stelt ook niks voor he? Zelden zo’n slechte ploeg gezien in de Kuip, en dan tel ik het Feyenoord onder Stam mee.

Aan de bal is het leuk wat ze doen.  Defensief is het samen met RKC denk het slechtste elftal.   Zo naïef.