Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

46 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
      0
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

3 minuten geleden zei 007mark:

Nee hij had een leukeren: 'Het is pas crisis als het bier op is'.

Ben je hoofdtrainer van een BVO :D:D

Ja maar dat was een bewuste grap/humor. Bij die eerste zei hij het als argument om zichzelf te verdedigen, maar het is eigenlijk een argument tegen zichzelf. 

1 uur geleden zei Chiemel:

Ik snap ook echt niet hoe ze bij hen zijn uitgekomen. Toen bij FC Groningen ook al niet. Gaat ie ook zeggen dat ie de selectie overschat heeft enzo. Dat is zo'n zwaktebod. Volgens mij is hij ook totaal niet zelfkritisch.

Ik geloof best dat hij het spelletje snapt qua tactiek, maar hij slaagt er gewoon nooit in om een stabiele ploeg te formeren. Terwijl de fundamenten van de ploeg van Steijn op Mlapa en Susic na allemaal nog aanwezig zijn.

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik geloof best dat hij het spelletje snapt qua tactiek, maar hij slaagt er gewoon nooit in om een stabiele ploeg te formeren. Terwijl de fundamenten van de ploeg van Steijn op Mlapa en Susic na allemaal nog aanwezig zijn.

VVV wilde aanvallender spelen, dus niet voortborduren op de tactiek van Steijn. 

Op 8-10-2019 om 21:22 zei Magikarp:

Niet echt, zie hem alleen af en toe bij Jong Sparta als een gek tekeer gaan langs de lijn :D Roept soms dingen die van een uitvak van Feyenoord konden komen. "JULLIE LIJKEN WEL EEN AMATEURPLOEG" om dan verder geen coaching te geven. Spelers raken er alleen maar 'gestrest' van tijdens zo'n pot. Weinig inhoudelijks en ook de genomen beslissingen kosten meer punten dan het oplevert.

Wel vermakelijk.

Op 9-10-2019 om 09:43 zei E2E:

Haha mooi, heb een keer een half uur met hem gepraat enne ... min of meer hetzelfde beeld. 

@007mark

8 uur geleden zei 007mark:

Vind ik ook mooi altijd bij lage (amateur)teams. En ook in de korfbalwereld waarik in zit dan. Totaal nutteloze kreten van een trainer, mooi man. 'KOMOP JONGENS DOORGAAN'.

Altijd mooi, ja.  Wij hadden een trainer die riep "met z'n elven!" of "de eerste bal is voor ons!" als we zelf de aftrap hadden ;e

5 minuten geleden zei komodo25:

Den Bosch Excelsior tijd gestaakt geweest door racistische spreekkoren. Mooi dat de speler dan wraak neemt met een goal 

Inderdaad mooi. Ook geinig dat er dan één man in het publiek daar dat wel kan waarderen, die staat daar dan te lachen en klappen en daaromheen allemaal agressieve ventjes. Is trouwens geen Eredivisie btw. 

2 uur geleden zei Pino:

Uitermate trieste reactie ook vanuit FC Den Bosch. Die het gewoon glashard ontkennen en het over kraaiengekuiden hebben. Dat nog stamt uit de tijd dat Kraay er voetbalde. 

Trainer toevallig gehoord? ‘Ik sta achter het statement van de club’. Hopelijk toont de knvb ballen en straffen ze DB hard. Idioten. Wist trouwens niet dat de ‘adolf groet’ ook behoorde tot het Kraaij excuus van Den Bosch. Hilde voor de scheidsrechter.  

6 minuten geleden zei Vitesse88:

Trainer toevallig gehoord? ‘Ik sta achter het statement van de club’. Hopelijk toont de knvb ballen en straffen ze DB hard. Idioten. Wist trouwens niet dat de ‘adolf groet’ ook behoorde tot het Kraaij excuus van Den Bosch. Hilde voor de scheidsrechter.  

Afbeelding kan het volgende bevatten: 2 mensen, tekst

Mooie is dat een oud-klasgenootje van me, die zelf ook donker gekleurd is, die-hard fan is van Den Bosch :D Tering zeg. Dan ben je er toch ook helemaal klaar mee lijkt me? Die zal er volgende week echter wel weer gewoon staan.

En tja, Den Bosch. Meest trieste supportersgroep van Nederland hoor. Wat mij betreft kan je dat hele vak gewoon een stadionverbod voor het leven geven.

Citaat

Voordat Mendes Moreira zijn interview aan de tv-zender gaf beet FC Den Bosch-trainer Erik van der Ven hem in de catacomben van stadion De Vliert toe dat hij een ‘zielig mannetje’ was. ,,Dat had ik niet moeten doen. Ik handelde in een emotie”, zei de coach zondagavond. ,,Maar ik vond het niet kunnen hoe Mendes reageerde nadat hij de 1-2 voor Excelsior had gemaakt. Hij stond toen als pure provocatie te juichen voor de M-side. Dat was niet slim. Met mijn opmerking doelde ik daar op en op geen enkele manier op zijn reactie nadat hij zich racistisch bejegend voelde. Natuurlijk niet, ik ben tegen elke vorm van racisme.”

Dit dan. Hier krijg je toch gewoon bijna een tia van als je dit leest? 'Ik had het niet moeten doen MAAAAAAAAAAAAAAAAR .........'

'Ben tegen elke vorm van racisme, maar ze moeten wel hun gore zwarte rotsmoel houden als ze dingen naar hun hoofd geslingerd krijgen.' 

Beetje goedpraten dat hij zelf dingen 'uit emotie' doet (wie is Erik van der Ven eigenlijk om hier negatieve emoties richting Moreira te ervaren?) en dan nóg kritiek hebben op dingen die óók uit emotie gedaan werden. Deze man zsm eruit pleuren en lekker ergens in een ijzerhandel in het magazijn laten werken.

Edited by Magikarp

Citaat

Daarnaast liet ook supportersvereniging Den Bosch FC vanavond nog een verklaring uitgaan waarin gesteld wordt dat de M-side niet racistisch is: ,,Wij staan achter een elftal met zeven nationaliteiten. Ons aanmerken als racisten is niet juist”, aldus de supportersvereniging.

'Ik heb zwarte vrienden dus ik kan niet racistisch zijn'

Wat een simpel volk zeg, tering.

Edited by Magikarp

49 minuten geleden zei JanVertonghen:

Mooie is dat een oud-klasgenootje van me, die zelf ook donker gekleurd is, die-hard fan is van Den Bosch :D Tering zeg. Dan ben je er toch ook helemaal klaar mee lijkt me? Die zal er volgende week echter wel weer gewoon staan.

En tja, Den Bosch. Meest trieste supportersgroep van Nederland hoor. Wat mij betreft kan je dat hele vak gewoon een stadionverbod voor het leven geven.

Ja joh, meteen ophouden met je club supporten omdat er een paar racistische idioten ook fan van die club zijn