Jump to content
FC-Breda

Eredivisie Topic

Recommended Posts

Ga je ook naar de uitwedstrijden tegen Fortuna, Rossi?
Donderdag niet want dat red ik niet met werk. De competitiewedstrijd wel.

Wie weet zien we elkaar zaterdag, ik zit naast het uitvak, soort van anyway. Er zit nog een buffervak tussen. Succes in ieder geval ;)  Zullen we afspreken dat jullie de bekerwedstrijd winnen, pakken wij de drie punten wel :) 

Wie weet zien we elkaar zaterdag, ik zit naast het uitvak, soort van anyway. Er zit nog een buffervak tussen. Succes in ieder geval   Zullen we afspreken dat jullie de bekerwedstrijd winnen, pakken wij de drie punten wel  
Goede deal. Kortste weg naar Europa is de beker!

Hoop dat we de zaterdag een lekker vol uitvakje hebben.

Wij hebben in Europa niks te zoeken, anders dan dat we een selectie hebben die zo'n beetje uit alle nationaliteiten van Europa bestaat. :D Een jaartje langer Eredivisie is meer dan genoeg.

Die Groningen supporters dachten ook even dat ze bij Boca-River aanwezig waren :-D Stelletje wannabe's.   Lekker Harkemanse Boys door naar de volgende ronde.

Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed.

1 uur geleden zei Satyr:

Ik was bij Groene Ster - VVV, dat had gewoon 2-1 moeten worden, maar een hele, hele late lucky bal valt binnen. In de verlenging heeft VVV ongeveer 95% de bal gehad, maar kwam niet tot grote kansen. De pingels van Groene Ster waren allemaal feilloos, VVV schoot ze te laag en dus gokte de keeper twee keer goed.

Zolang we 9 november maar winnen van Groene Ster 

10 uur geleden zei Satyr:

Als ik geen meeting gisteravond was ik er ook geweest :uhoh:

3 uur geleden zei Pino:

Als ik geen meeting gisteravond was ik er ook geweest :uhoh:

Aah, is linedancevereniging “ op een

rijtje” weer actief? 

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Aah, is linedancevereniging “ op een

rijtje” weer actief? 

MU Meeting. Was je niet uitgenodigd?

45 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Verdwaald geraakt in de post denk ik. 

Nee we willen jou er niet bij hebben, met je stomme grapjes :moop:

2 uur geleden zei Pino:

Nee we willen jou er niet bij hebben, met je stomme grapjes :moop:

En ik dacht nog wel dat jij het zo leuk vond. Beetje biertjes drinken met MU leden. 

Op 27-10-2019 om 17:03 zei Vitesse88:

Prima besluit. 

Waarom?

Op 2-11-2019 om 13:30 zei Hwb:

Waarom?

Gaat nog over de promotie/degradatie hè? Nou omdat ik vind dat plek 1 en 2 uit de kkd moeten promoveren. Afgelopen jaren zijn vaak genoeg clubs gepromoveerd die bv 6e, 8e werden en op grote achterstand van de nummer 2. Vind daarom ook de playoffs voor Europees voetbal overbodig, gaat natuurlijk nergens over dat bv plek 5 niet europa in gaat en plek 8 wel terwijl plek 5 18 punten meer heeft behaald. 

Afbeelding

Ik vind deze uitspraak van Maaskant zo onwijs grappig. Echt waar, pis ervan in mijn broek.

Zo van "ja we speelden tegen Feyenoord, echt geen slechte ploeg, daar kun je van verliezen."

Fair enough, goed punt Robert.

"Afgelopen week speelden wèl tegen een slechte ploeg en verloren we OOK"

:-D Ja Roberttttt spel je nu jezelf een brevet onvermogen op :D ? Je haalt LETTERLIJK je excuus voor de nederlaag van vandaag onderuit met een punt dat je zelf maakt. 

Edited by Sophomore

10 uur geleden zei Vitesse88:

Gaat nog over de promotie/degradatie hè? Nou omdat ik vind dat plek 1 en 2 uit de kkd moeten promoveren. Afgelopen jaren zijn vaak genoeg clubs gepromoveerd die bv 6e, 8e werden en op grote achterstand van de nummer 2. Vind daarom ook de playoffs voor Europees voetbal overbodig, gaat natuurlijk nergens over dat bv plek 5 niet europa in gaat en plek 8 wel terwijl plek 5 18 punten meer heeft behaald. 

Emmen werd ook 6e oid, doen toch aardig mee. 

31 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Emmen werd ook 6e oid, doen toch aardig mee. 

Uitzonderingen heb je altijd. Maar in z'n algemeenheid is het natuurlijk krom dat een nummer 6 of lager nog kan promoveren, als een ander team over 34 wedstrijden heeft laten zien veel beter te zijn. 

Het gaat er niet om of het 'fair' is, het is de enige manier om te zorgen dat je in maart nog meer dan twee teams hebt die hun wedstrijden serieus nemen. Zelfde reden waarom we EL-playoffs hebben.

9 minuten geleden zei PJHoutman:

Het gaat er niet om of het 'fair' is, het is de enige manier om te zorgen dat je in maart nog meer dan twee teams hebt die hun wedstrijden serieus nemen. Zelfde reden waarom we EL-playoffs hebben.

Precies ja. ADO is op die manier ook gepromoveerd en die doen toch al heel wat jaartjes mee in de Eredivise.

16 uur geleden zei Vitesse88:

Ging daar nog over ja. Vind dit op zich wel een aardig punt, maar dat staat in principe los van 1 of 2 vaste degradatieplekken. Dit gaat over wie evt voor promotie in aanmerking komen.