Aaron21 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 ik vond die rode kaart voor 'natrappen' ook fel overdreven btw. geel was een meer passende straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 augustus 2019 Share Geplaatst 11 augustus 2019 (bewerkt) Bah wat een kut dag wordt het dan ineens. DJ superstar 11 augustus 2019 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 2 uur geleden zei Aaron21: ik vond die rode kaart voor 'natrappen' ook fel overdreven btw. geel was een meer passende straf. Kan er wel mee leven als het dan ook consequent wordt gebruikt en dat is niet het geval. Tegen Emmen is het geel voor Emmen. Bij Cambuur is het geel. Bij rkc is het geel. Bij Groningen rood. Hoewel die van rkc niet helemaal hetzelfde is maar wel achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 2 uur geleden zei Vitesse88: Bah wat een kut dag wordt het dan ineens. DJ superstar Had bij ons niet meer dezelfde klasse maar toch zeker nog nuttig. Veel te vroeg overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 https://www.vi.nl/pro/overig/fortuna-sittard-eigenaar-pleit-in-open-brief-voor-faire-verdeling-tv-pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 11 uur geleden zei komodo25: Gaan het hier niet eens over worden . Natrappen vind ik meer als iemand op de grond ligt en dan schopt naar een speler . Natrappen is geen pootje haken vind ik . Maar goed volgens de regels kun je hem geven alleen zuur dat niet iedereen dat doet . Sowieso weer veel rare momenten ook weer vandaag . Alleen haakt Lundqvist niet, maar maakt hij echt een trappende beweging. Als ik het me goed herinner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik vond het ook meer pootje haken. Maar die Te Wierik, die mag je gewoon voor een half seizoen schorsen wat mij betreft. Wat een idioot. Opvallend dat je niemand hoort over her natrappen van Blind overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik vind die eerste rode kaart wel een lastige. Het is zo'n zacht tikje dat rood inderdaad heel overdreven lijkt. Aan de andere kant: is het toegestaan om iemand te schoppen terwijl de bal zo'n 5 meter buiten bereik is? Ik stond er ook van te kijken hoor, toen ie rood gaf en vond geel voldoende, toch heeft zo'n overtreding ook niets met voetbal te maken he... Penals waren alle 3 discutabel. Rood voor te Wierik terecht (nare man is dat zeg). Absalem had ook rood verdiend. Als de scheids de penals achterwege had gelaten en absalem ipv lundqvist rood had gegeven, dan was het prima geweest imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik vond het wel terecht rood inderdaad, het was natrappen van Lunqvist, dan maakt het niet uit of het hard of zacht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik vond het ook rood. Met name omdat de bal al een stuk verder weg was dan in de situatie van een week eerder (toen er geel getrokken werd). En die van Te Wierik was ook terecht. Hij zal het vast niet expres doen, maar nam wel het risico zijn tegenstander ernstig te blesseren door zo in te komen en daar staat maar 1 straf op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 9 uur geleden zei komodo25: Kan er wel mee leven als het dan ook consequent wordt gebruikt en dat is niet het geval. Tegen Emmen is het geel voor Emmen. Bij Cambuur is het geel. Bij rkc is het geel. Bij Groningen rood. Hoewel die van rkc niet helemaal hetzelfde is maar wel achter ja, ik zag er geen extreme intenties in, of een open doelkans of iets dergelijks, dus ik begreep het niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 4 minuten geleden zei Aaron21: ja, ik zag er geen extreme intenties in, of een open doelkans of iets dergelijks, dus ik begreep het niet goed. Bal was niet meer in de buurt, geen intentie om de bal te trappen -> rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 2 minuten geleden zei Pino: Bal was niet meer in de buurt, geen intentie om de bal te trappen -> rood. de intentie was om de aanval eruit te halen toch, niet om die mens pijn te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) Zojuist zei Aaron21: de intentie was om de aanval eruit te halen toch, niet om die mens pijn te doen. Dat doet er niet toe. Doorgebroken speler vasthouden (Aron Winter tegen Wit Rusland in 1995 ofzo) was ook om de aanval eruit te halen, niet om die Wit Rus pijn te doen. Winter kreeg toen terecht rood. (En Youri Mulder redde ons toen) 12 augustus 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Pino: Dat doet er niet toe. Doorgebroken speler vasthouden (Aron Winter tegen Wit Rusland in 1995 ofzo) was ook om de aanval eruit te halen, niet om die Wit Rus pijn te doen. Winter kreeg toen terecht rood. (En Youri Mulder redde ons toen) ik zal het nog eens herbekijken. minuutje. die speler is helemaal niet doorgebroken als je de beelden ziet. het was ook een licht tikje. voor mij is het dus geel, al is het natuurlijk extreem dom van die speler. ken hem verder niet, maar kan me inbeelden dat die de volle laag gekregen zal hebben van de coach. 12 augustus 2019 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Het was zeker geen doorgebroken speler. Was dat wel het geval dan is het rood. Slim is het zeker niet maar zal wel gedacht hebben vorige week was het geel dus kan het wel doen. En dat vind ik dus het grote probleem de pure willekeur van VAR en arbitrage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 17 minuten geleden zei komodo25: Het was zeker geen doorgebroken speler. Was dat wel het geval dan is het rood. Slim is het zeker niet maar zal wel gedacht hebben vorige week was het geel dus kan het wel doen. En dat vind ik dus het grote probleem de pure willekeur van VAR en arbitrage Ja de speler zal in de seconde die hij had de situatie van vorige week beoordeeld hebben in ze hoofd en geconcludeerd hebben dat hij best die overtreding kon maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 58 minuten geleden zei Lazy: Ja de speler zal in de seconde die hij had de situatie van vorige week beoordeeld hebben in ze hoofd en geconcludeerd hebben dat hij best die overtreding kon maken nee, maar hij kan wel met die gedachte in het achterhoofd het veld opstappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 uur geleden zei Lazy: Ja de speler zal in de seconde die hij had de situatie van vorige week beoordeeld hebben in ze hoofd en geconcludeerd hebben dat hij best die overtreding kon maken Laat ik het zo zeggen als die van Emmen vorige week rood had gekregen had Lundqvist het vermoedelijk niet gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Laten we het er op houden dat er weinig uniformiteit zit in de beslissingen van de arbitrage in het algemeen. Dat is meteen ook de reden waarom er zoveel discussie ontstaat. Als voor een soortgelijk vergrijp al 3 keer eerder een rode kaart was getrokken in eerder gespeelde wedstrijden, dan had men het nu een terechte rode kaart gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 39 minuten geleden zei komodo25: Laat ik het zo zeggen als die van Emmen vorige week rood had gekregen had Lundqvist het vermoedelijk niet gedaan. Dat vind ik een flinke aanname Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 De KNVB staat weer lekker achter zijn arbitrage Update 12 augustus 15.39 uur - Lundqvist niet geschorst na rode kaart tegen FC Twente Ramon Pascal Lundqvist hoeft niet langer te vrezen voor een schorsing. FC Groningen maakt maandagmiddag via de officiële kanalen namelijk bekend dat de rode kaart die de middenvelder zaterdagavond tijdens het duel met FC Twente ontving zonder gevolgen zal blijven. De aanklager betaald voetbal heeft volgens de Trots van het Noorden ‘kennisgenomen van de ingediende verklaringen en beelden en vervolgens geoordeeld dat Lundqvist zich niet schuldig heeft gemaakt aan 'gewelddadige handeling', toen hij zijn directe tegenstander in de 41ste minuut op het middenveld ten val bracht’. Mike te Wierik ontving ook rood in dat duel en hij zal wel geschorst worden: de aanvoerder heeft een schikkingsvoorstel gekregen van twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 4 minuten geleden zei Lazy: De KNVB staat weer lekker achter zijn arbitrage Update 12 augustus 15.39 uur - Lundqvist niet geschorst na rode kaart tegen FC Twente Ramon Pascal Lundqvist hoeft niet langer te vrezen voor een schorsing. FC Groningen maakt maandagmiddag via de officiële kanalen namelijk bekend dat de rode kaart die de middenvelder zaterdagavond tijdens het duel met FC Twente ontving zonder gevolgen zal blijven. De aanklager betaald voetbal heeft volgens de Trots van het Noorden ‘kennisgenomen van de ingediende verklaringen en beelden en vervolgens geoordeeld dat Lundqvist zich niet schuldig heeft gemaakt aan 'gewelddadige handeling', toen hij zijn directe tegenstander in de 41ste minuut op het middenveld ten val bracht’. Mike te Wierik ontving ook rood in dat duel en hij zal wel geschorst worden: de aanvoerder heeft een schikkingsvoorstel gekregen van twee wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk. Wilde het net posten. Wat een lachwekkend zooitje joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Inderdaad lachwekkend. Groningen heeft met dat gehak in elk geval nog een slachtoffer weten te maken... Matos is al terug naar Madrid om te revalideren.. waarschijnlijk 9-12 maanden geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 7 minuten geleden zei nasje92: Inderdaad lachwekkend. Groningen heeft met dat gehak in elk geval nog een slachtoffer weten te maken... Matos is al terug naar Madrid om te revalideren.. waarschijnlijk 9-12 maanden geblesseerd. Weer Doan, he. Die schopte vorig jaar in de bekerwedstrijd ook al Brama voor een paar maanden eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten