Jump to content

Eredivisie Topic

Recommended Posts

• Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zo, goed weekend. Weer een puntje ingelopen op Ajax.

Snaptik_6909834179840576769_damian-regter.mp4

Fijn dat je je opmerking nog even kort samenvat in een woord, misschien zoeken ze nog mensen bij Opta. Carrierekans.

Posted Images

Eindelijk zijn we af van Excelsior. Top dag.. Nu toch wel hopen dat het Eagles ipv RKC gaat worden. 
Had graag naar Den Bosch gegaan. Eagles is ook wel leuk dus heeft ook mijn voorkeur nu net als Sparta
4 minuten geleden zei Regis:

Eindelijk zijn we af van Excelsior. Top dag.. Nu toch wel hopen dat het Eagles ipv RKC gaat worden. 

Een van de weinige kleinere clubs met solide beleid. Razend knap dat ze het zolang hebben uitgehouden in de eredivisie. Snap dat je het kunstgras daar niks vindt, maar op basis van beleid zou je ze toch eredivisie gunnen.

8 minuten geleden zei Rossi:
11 minuten geleden zei Regis:

Had graag naar Den Bosch gegaan. Eagles is ook wel leuk dus heeft ook mijn voorkeur nu net als Sparta

Den Bosch had ook prima geweest inderdaad.  Prima uitvak zo te zien. 

5 minuten geleden zei MetalMichael:

Een van de weinige kleinere clubs met solide beleid. Razend knap dat ze het zolang hebben uitgehouden in de eredivisie. Snap dat je het kunstgras daar niks vindt, maar op basis van beleid zou je ze toch eredivisie gunnen.

Niet alleen het kunstgras. Is met Sparta en Feyenoord gewoon in dezelfde stad een club waar weinig in zit. Hebben ook totaal geen achterban en menig amateurclub heeft een groter/beter complex. 

11 minuten geleden zei Regis:

Den Bosch had ook prima geweest inderdaad.  Prima uitvak zo te zien. 

Niet alleen het kunstgras. Is met Sparta en Feyenoord gewoon in dezelfde stad een club waar weinig in zit. Hebben ook totaal geen achterban en menig amateurclub heeft een groter/beter complex. 

En dan toch 5 jaar op rij eredivisie spelen met een doorgaans prima elftal op de been, zonder daarbij over je financiële grenzen te gaan. Als je dan een Twente ziet promoveren...

Ergerde mij eerst ook altijd kapot aan Excelsior, maar een zekere dag in april 2007 heeft daar voorgoed verandering in gebracht.
Daar heeft Pino nog trauma van Net als de graafschap en spurs
5 uur geleden zei Rossi:

Neem aan dat de twee beste uit de KKD wordt bedoeld. Is natuurlijk ook zo dat de nr 2 doorgaans sterker is dan de nr 10, periodekampioenen enzo is complete onzin.

Ik denk dat Emmen wel bewezen heeft dat die vlieger niet altijd op gaat. 

5 uur geleden zei Hwb:

Waarom? Op welke manier wordt de Eredivisie daar beter van?

Volgens mij, als je echt de sterkste Eredivisie wilt, zou je alle degradatie volgens een play-off systeem moeten doen. Op die manier promoveren alleen teams die beter zijn dan de huidige Eredivisieteams.

Ben daar niet voor, maar dat past wel bij het argument 'beste teams in de Eredivisie'.

dat is wat ik ook dacht.

8 uur geleden zei Regis:

Ik gun RKC ook wel weer een keer een comeback in de eredivisie in plaats van de eagles die altijd een beetje op en neer hoppen tussen de eredivisie en keuken kampioen divisie. Nu geef ik ook wel toe dat ik vlakbij RKC woon en letterlijk met 20 minuten rijden van mijn huis bij hun stadion ben dus lichtelijk hoop dat hun doorgaan zodat ik af en toe een mooie wedstrijd daar weer kan kijken😇

13 uur geleden zei MetalMichael:

Helemaal mee eens inderdaad. Heb niks met de club, maar verdienen een groot compliment op dat gebied. Vijf jaar achtereen in de Eredivisie actief geweest met zo een beperkt budget is razend knap. Qua faciliteiten en achterban horen ze natuurlijk niet in de Eredivisie, maar bon. Hebben in ieder geval op financieel gebied nooit gekke dingen gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat Sparta door gaat (mooie club, horen er wel bij) en RKC (spelen verdomd goed voetbal). Nadeel is alleen wel dat beide clubs op kunstgras spelen, wat dan weer een heel groot nadeel is. Weet ook niet of ze dit binnenkort willen veranderen eigenlijk. Dus doe maar GAE (vind ik beetje een tokkieclub) en De Graafschap (same, maar sinds 8 mei 2016 een topclub).

Edited by 007mark
Op 23-5-2019 om 02:01 zei 007mark:

Helemaal mee eens inderdaad. Heb niks met de club, maar verdienen een groot compliment op dat gebied. Vijf jaar achtereen in de Eredivisie actief geweest met zo een beperkt budget is razend knap. Qua faciliteiten en achterban horen ze natuurlijk niet in de Eredivisie, maar bon. Hebben in ieder geval op financieel gebied nooit gekke dingen gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat Sparta door gaat (mooie club, horen er wel bij) en RKC (spelen verdomd goed voetbal). Nadeel is alleen wel dat beide clubs op kunstgras spelen, wat dan weer een heel groot nadeel is. Weet ook niet of ze dit binnenkort willen veranderen eigenlijk. Dus doe maar GAE (vind ik beetje een tokkieclub) en De Graafschap (same, maar sinds 8 mei 2016 een topclub).

Eagles een tokkieclub noemen en Feyenoord supporter zijn. De ironie

5 uur geleden zei Pinolero:

Eagles een tokkieclub noemen en Feyenoord supporter zijn. De ironie

In mijn ogen echt de enige volksclub in Nederland. Laatst weer een potje geweest, die club heeft alles. Hoop dat ze terugkomen!

Zojuist zei Vitesse88:

In mijn ogen echt de enige volksclub in Nederland. Laatst weer een potje geweest, die club heeft alles. Hoop dat ze terugkomen!

Omdat ze als enigste nog echt een stadion hebbn wat in een wijk ligt?  Zijn wel meer echte volksclubs. Hoewel het bestuur sommige van die clubs graag de nek omdraaien. GAE is zeker welkom in de eredivisie 

Omdat ze als enigste nog echt een stadion hebbn wat in een wijk ligt?  Zijn wel meer echte volksclubs. Hoewel het bestuur sommige van die clubs graag de nek omdraaien. GAE is zeker welkom in de eredivisie 
Zoals bij ons. Het liefst maken ze AZ 2.0 met ratels, families en lunchtrommeltjes.
7 minuten geleden zei Rossi:
23 minuten geleden zei komodo25:

Zoals bij ons. Het liefst maken ze AZ 2.0 met ratels, families en lunchtrommeltjes.

Of bij ons. Fun Only.. Flikker toch een eind op. Hopelijk nu met de frisse wind weer terug naar waar we voor staan 

Of bij ons. Fun Only.. Flikker toch een eind op. Hopelijk nu met de frisse wind weer terug naar waar we voor staan 
Ze maken echt alles kapot. Partij zielige stadionverboden etc. Mijne loopt volgende maand gelukkig af, maar ze deden er zowat alles aan om mijn voorwaardelijke nog erbovenop te gooien. Gelukkig kan ik per het nieuwe seizoen gewoon weer naar binnen. Gaan we gewoon verder met sfeer maken, ze zoeken het maar uit. Ons krijgen ze niet weg.