Jump to content

Eredivisie Topic

FC-Breda
 Share

Eredivisie  

63 members have voted

1. 1. Van welke ploeg ben jij supporter? [21/22]

• Ajax
    • AZ
    • FC Groningen
    • FC Twente
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
    • Fortuna Sittard
    • Go Ahead Eagles
    • Heracles Almelo
    • N.E.C. Nijmegen
    • PEC Zwolle
    • PSV
    • RKC Waalwijk
      0
    • SC Cambuur
      0
    • SC Heerenveen
    • Sparta Rotterdam
    • Vitesse
    • Willem II
      0

Recommended Posts

Emmen toch een club van niks man. 0 entourage, kut kunstgras. De graafschap is gewoon een veel sympathiekere club. Wat dat betreft mogen van mij PEC en Excelsior er ook wel uit. Echt verschrikkelijke clubs.   GAE, Sparta zijn toch clubs die veel meer in de eredivisie thuis horen.

32 minuten geleden zei Regis:

Emmen toch een club van niks man. 0 entourage, kut kunstgras. De graafschap is gewoon een veel sympathiekere club. Wat dat betreft mogen van mij PEC en Excelsior er ook wel uit. Echt verschrikkelijke clubs.   GAE, Sparta zijn toch clubs die veel meer in de eredivisie thuis horen.

0 entourage.... jij maakt jezelf met de dag belachelijker hier he? 

Ik vind het altijd zo'n onzin dat clubs in de Eredivisie 'thuishoren'. Ik zie liever dat een club gewoon door prima beleid een stabiele Eredivisie club wordt zoals Heracles en PEC. 

Excelsior vind ik ook een leuke club die er al jaren in blijven ondanks minimale middelen. Die gun ik het wel om er in te blijven. 

18 minuten geleden zei MetalMichael:

Bal gaat naar links, Pasveer raakt het been van Lozano. Penalty.

Oke. Ik kijk er iets anders tegenaan. Vind het wel heeeeeel makkelijk gegeven. Sterker nog, onderstaande vraag ik mij af of pasveer überhaupt lozano raakt.

kun je ook goed zien dat de bal de compleet andere kant op gaat en lozano al gestrekt gaat voor het contact. Gele kaart voor een schwalbe. Daarbij gezegd dat dit de enige hoek is waaruit ik het tot nu toe gezien heb. 

9FE21DB1-50DF-4D4A-9E2D-4E98E01B63C2.png

Edited by Elsjorro1990