Regis Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Emmen toch een club van niks man. 0 entourage, kut kunstgras. De graafschap is gewoon een veel sympathiekere club. Wat dat betreft mogen van mij PEC en Excelsior er ook wel uit. Echt verschrikkelijke clubs. GAE, Sparta zijn toch clubs die veel meer in de eredivisie thuis horen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Waarom is Excelsior een verschrikkelijke club? De club die het beste beleid voert van alle kleine clubs, imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Heb liever een Emmen en Fortuna dan een Willem II. Graafschap is wel sympathieke club net als go ahead Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 32 minuten geleden zei Regis: Emmen toch een club van niks man. 0 entourage, kut kunstgras. De graafschap is gewoon een veel sympathiekere club. Wat dat betreft mogen van mij PEC en Excelsior er ook wel uit. Echt verschrikkelijke clubs. GAE, Sparta zijn toch clubs die veel meer in de eredivisie thuis horen. 0 entourage.... jij maakt jezelf met de dag belachelijker hier he? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Ik vind het altijd zo'n onzin dat clubs in de Eredivisie 'thuishoren'. Ik zie liever dat een club gewoon door prima beleid een stabiele Eredivisie club wordt zoals Heracles en PEC. Excelsior vind ik ook een leuke club die er al jaren in blijven ondanks minimale middelen. Die gun ik het wel om er in te blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 (edited) Snap niet zo goed waarom Pasveer zo aan het klagen was. Net zoals ze bij PSV nu niet hoeven te klagen. Edited April 7, 2019 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Serdar maakt zichzelf ook weer onsterfelijk belachelijk. Wat een ongelofelijke engnek is dat toch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Haha, eerst die buitenspelsituatie en dan die penaltysituatie... Ik ga even huilie huilie doen, maar het lijkt alsof Kabouter Marc SV kampioen moet worden ofzo?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Haha, eerst die buitenspelsituatie en dan die penaltysituatie... Ik ga even huilie huilie doen, maar het lijkt alsof Kabouter Marc SV kampioen moet worden ofzo?? 100% penalty, ook al gaat Lozano makkelijk naar de grond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Zojuist zei MetalMichael: 100% penalty, ook al gaat Lozano makkelijk naar de grond. Had ik het misschien niet over de penaltysituatie aan de andere kant...?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 1 minuut geleden zei MrMHB: Had ik het misschien niet over de penaltysituatie aan de andere kant...?? Ah ok, was me niet duidelijk. Leek mij ook een pingel idd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Ah ok, was me niet duidelijk. Leek mij ook een pingel idd. Precies, mijn punt exact! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 14 minuten geleden zei MetalMichael: 100% penalty, ook al gaat Lozano makkelijk naar de grond. Vind je? Bal gaat links, lozano rechts lijkt het wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Zojuist zei Elsjorro1990: Vind je? Bal gaat links, lozano rechts lijkt het wel. Bal gaat naar links, Pasveer raakt het been van Lozano. Penalty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Lozano zoekt het contact veel te duidelijk imo. Maar als je Pasveer als doelman hebt moet je eigenlijk gewoon kapot schamen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 (edited) 18 minuten geleden zei MetalMichael: Bal gaat naar links, Pasveer raakt het been van Lozano. Penalty. Oke. Ik kijk er iets anders tegenaan. Vind het wel heeeeeel makkelijk gegeven. Sterker nog, onderstaande vraag ik mij af of pasveer überhaupt lozano raakt. kun je ook goed zien dat de bal de compleet andere kant op gaat en lozano al gestrekt gaat voor het contact. Gele kaart voor een schwalbe. Daarbij gezegd dat dit de enige hoek is waaruit ik het tot nu toe gezien heb. Edited April 7, 2019 by Elsjorro1990 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Dit trekt PSV gewoon nog binnen natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 1 minuut geleden zei Isco22: Dit trekt PSV gewoon nog binnen natuurlijk Denk dat deze pot beslissend is voor de titel. Wie er na deze bovenaan staat pakt 'm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Gaat Zoet toch (weer) niet vrijuit.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Wat een wedstrijd joh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 39 minuten geleden zei Elsjorro1990: Heb verschillende keren op de play knop proberen te klikken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Hoe zit het trouwens tegenwoordig met de regels rondom doorgebroken speler in eigen zestien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Zojuist zei Chiemel: Hoe zit het trouwens tegenwoordig met de regels rondom doorgebroken speler in eigen zestien? Is het het ontnemen van een doelkans (rood), of niet (geel). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Waar waren die PSV'ers vandaag met hun hoofd dan? Zowel Dumfries als De Jong loopt te verkondingen dat ze zichzelf tekort gedaan hebben. Die Dumfries nog kritiek te leveren op de arbitrage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 30 minuten geleden zei Chiemel: Hoe zit het trouwens tegenwoordig met de regels rondom doorgebroken speler in eigen zestien? Als je een poging doet om de bal te spelen hoor je geen rode kaart te krijgen volgens mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts