Thierryvane Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Op 8-7-2024 om 19:37 zei FlyD: Is dat een gerucht? Op huurbasis neem ik aan, want lijkt me te duur voor hen om te kopen. En met Ogawa al een prima spits natuurlijk (Parrott is wel beter/completer). Bleek een gerucht te zijn, want: https://transferwatch.nl/artikelen/troy-parrott-op-weg-naar-az Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Dat thuisshirt van Heerenveen met die kraag zo is wel mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Nieuwe dag, nieuwe "keepertje, keepertje.." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli De 2-1 van Ajax was er ook wel eentje in die categorie net. Die keeper van Rangers wil heel graag reservekeeper worden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Matchfixers zijn vroeg actief dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli Op 13-7-2024 om 16:48 zei MetalMichael: De 2-1 van Ajax was er ook wel eentje in die categorie net. Die keeper van Rangers wil heel graag reservekeeper worden dit seizoen. Gek wel toch, Jack Butland was altijd een meer dan prima keeper toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli 24 minuten geleden zei Elsjorro1990: Gek wel toch, Jack Butland was altijd een meer dan prima keeper toch? Zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli En Vitesse wéér terug bij af ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Hier het hele artikel. Dat zal wel niks worden dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 43 minuten geleden zei The Saint: En Vitesse wéér terug bij af ?? Lijkt mij onderhand eerder 'einde aan zijn Latijn' ipv terug bij af. Ofjah 'terug bij af' zonder tijd om weer van het begin te kunnen beginnen. Maar ok, zal je het vervolg van deze semantisch discussie besparen. Was zelf bij het oefenduel tegen PAOK afgelopen zaterdag en dat voelde aan als een begrafenis waar je niet voor bent uitgenodigd. Tragisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli FC Uitstel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/sven-van-beek-29-vervolgt-carriere-bij-promovendus-in-qatar~a917af72/ Shit, wie moet nu dan de eigen goals maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Misschien kunnen ze die topschutter van het EK kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli transfer Duijvesteijn schijnt afgeketst te zijn door zijn zaakwaarnemer. (wilde te veel geld en een percentage bij een volgende transfersom) Denk dat Duijvesteijn graag dan nog met Excelsior de KKD in gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli (bewerkt) Zijn er mensen die een seizoenskaart/clubkaart hebben van een eredivisie of kkd club? Die me willen helpen? 21 juli bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 14 uur geleden zei chrisje1993: Zijn er mensen die een seizoenskaart/clubkaart hebben van een eredivisie of kkd club? Die me willen helpen? Wat heb je nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 4 uur geleden zei timpy00: Wat heb je nodig? De zoon en ik willen bij elke club naar een thuiswedstrijd. In zowel de eredivisie als KKD. Probleem is dat je bij veel clubs een clubkaart of seizoenskaart nodig hebt om kaartjes te krijgen. Dus nu snap je denk ik wel de vraag die nu komt he ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 4 minuten geleden zei chrisje1993: De zoon en ik willen bij elke club naar een thuiswedstrijd. In zowel de eredivisie als KKD. Probleem is dat je bij veel clubs een clubkaart of seizoenskaart nodig hebt om kaartjes te krijgen. Dus nu snap je denk ik wel de vraag die nu komt he ;). Ajax ,NAC, Willem II moet me sowieso wel lukken. Ik verwacht RKC en NEC ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Chrisje wilt vast heel graag naar Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 39 minuten geleden zei timpy00: Ajax ,NAC, Willem II moet me sowieso wel lukken. Ik verwacht RKC en NEC ook. Ajax word al geregeld. Het hoeft trouwens niet allemaal in 1 seizoen he. Anders word het een duur grapje in een keer haha. Zou wel top zijn natuurlijk als het je lukt bij die clubs. 24 minuten geleden zei La Pulga: Chrisje wilt vast heel graag naar Ajax! Helaas hoort die er dan ook bij haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 3 minuten geleden zei chrisje1993: Ajax word al geregeld. Het hoeft trouwens niet allemaal in 1 seizoen he. Anders word het een duur grapje in een keer haha. Zou wel top zijn natuurlijk als het je lukt bij die clubs. Kom maar in de lucht als je weet wanneer je zou willen dan ga ik er even achteraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Van Persie gaat even de voetballerij volledig vernieuwen, te beginnen bij de keepers. https://nos.nl/artikel/2531758-van-persie-gaat-bij-heerenveen-rouleren-op-doel-geloof-niet-in-eerste-en-tweede-doelman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 7 minuten geleden zei PJHoutman: Van Persie gaat even de voetballerij volledig vernieuwen, te beginnen bij de keepers. https://nos.nl/artikel/2531758-van-persie-gaat-bij-heerenveen-rouleren-op-doel-geloof-niet-in-eerste-en-tweede-doelman De gedachte is interessant, de pech is dat de keepers Noppert en van der Hart zijn. Die gaan hoe dan ook fouten maken en dan is van Persie gelijk aan de beurt in de media. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus 1 minuut geleden zei Kelvin: De gedachte is interessant, de pech is dat de keepers Noppert en van der Hart zijn. Die gaan hoe dan ook fouten maken en dan is van Persie gelijk aan de beurt in de media. Denk dat Van Persie eigenwijs genoeg is om daar zijn schouders over op te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Nou maakt het mij verder niks uit hoor, maar Wellenreuter kreeg geel voor praten (de 'nieuwe' regel). Daarna krijgt Benitez geel voor het veroorzaken van een pingel, maar Wellenreuter vervolgens niet. Ik zou daar graag duidelijkheid over willen zien, want ik vond het gewoon een tweede gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten