Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei timpy00:

Niet een heel plausibel argument nu natuurlijk maar dat klopt dat was beschamend.

het is sws nog erg lang geleden dat Utrecht wel presteerde in Europa, maar ik snap je hoor, op papier hebben ze meer (financiële) mogelijkheden dan een GAE. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oerlie:

het is sws nog erg lang geleden dat Utrecht wel presteerde in Europa, maar ik snap je hoor, op papier hebben ze meer (financiële) mogelijkheden dan een GAE. 

Lammers gaat vertrekken, dat scheelt wel een slok op een borrel. Aan de andere kant is het ook maar de vraag wie er bij GAE blijft; Kuipers is al weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pauw voorzitter knvb. Rip vrij vervoer, uitfans ansich en hallo verplichte buscombi’s. Heel Nederland kotst hem uit en hij wordt doodleuk gekozen.

Utrecht krijgt van de gemeente een pot zonder publiek. Dan weet je ook wat de eerste thuiswedstrijd van hun wordt :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Lammers gaat vertrekken, dat scheelt wel een slok op een borrel. Aan de andere kant is het ook maar de vraag wie er bij GAE blijft; Kuipers is al weg.

Willumsson, Rommens en wellicht De Lange zullen ook nog wel vertrekken. Terwijl er voor O. Edvardsen en Deijl ook de nodige interesse is. En wellicht ook nog wat andere spelers. Je moet ze niet allemaal laten gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Vitesse88:

Pauw voorzitter knvb. Rip vrij vervoer, uitfans ansich en hallo verplichte buscombi’s. Heel Nederland kotst hem uit en hij wordt doodleuk gekozen. 

Die komt op zijn eerste echte dag bij de KNVB gewoon in zijn oude politie kloffie binnen. Weet iedereen meteen hoe laat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Utrecht krijgt van de gemeente een pot zonder publiek. Dan weet je ook wat de eerste thuiswedstrijd van hun wordt :-D 

Dit is wel heel makkelijk. Het is niet dat hij dat in zijn eentje gaat bepalen, als hij dat al zou willen (weet niet zo goed wat hij daarin nastreeft). Verder zou ik het zelf goed vinden als de supporters eens echt worden aangepakt. Wordt het misschien ooit nog eens veilig om je 6-jarige dochter mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hij is niet de directeur betaald voetbal, want die zou eerder over dit soort maatregelen gaan volgens mij. Als bondsvoorzitter heb je toch want minder directe invloed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rogier.:

Dit is wel heel makkelijk. Het is niet dat hij dat in zijn eentje gaat bepalen, als hij dat al zou willen (weet niet zo goed wat hij daarin nastreeft). Verder zou ik het zelf goed vinden als de supporters eens echt worden aangepakt. Wordt het misschien ooit nog eens veilig om je 6-jarige dochter mee te nemen.

Kan zijn maar er is niet voor niets zoveel weerstand onder supporters. In iedere stadion hing er wel spandoeken tegen Pauw. Ik ben het met je eens hoor, maar collectief straffen is niet de oplossing imo. 1% misdraagt zicht bij Utrecht, dus moet 99% (de vader met zoon/dochter of opa en oma met kleinkind) boeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team of the season met max 1 speler per team:

Schermafbeelding2024-05-27om22_53_46.thumb.png.6c49261ade32121dd09971345834ee73.png

Kan waarschijnlijk wel sterker door bv De Jong en/of Pavlidis te vervangen door Veerman en Sugawara en dan kun je Horemans en Flamengo vervangen door Driouech en Lammens. Maar ik vond dat De Jong en Pavlidis er toch in moesten na het afgelopen seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook een opzetje gemaakt maar dan zonder de limitatie van 1 speler per team. Enkele ploegen staken er immers gewoon mijlenver bovenuit dit seizoen en dat zie je terug in individuele prestaties. 

luxGnFC.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf dit toch altijd heel onrechtvaardige rode kaarten vinden hoor.. Snap allemaal wel dat het volgens de regels is. Maar die arm beweegt niet om bewust hands te maken maar in een soort natuurlijke beweging om die bal met de knie te raken. 

Zou met geel en een penalty veel beter kunnen leven in dit geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal Excelsior wel eens op standaardsituaties trainen? Ongekend hoe zwak ze daar het hele seizoen al mee zijn. 

Vind het overigens wel rood. Hij beweegt naar de bal toe én weet daarmee een zeker doelpunt te voorkomen. Dat het met de arm naar de bal bewegen een gevolg is van iemands motoriek is daarbij wat mij betreft irrelevant. 

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Vitesse88:

Wat vinden we van de ingooi bij de 4-2? Toch bijzonder dat de var dat niet checkt. NAC hoort btw qua statuur in de eredivisie.

Volgens mij werd het niet bekeken omdat zijn hiel nog op de lijn staat, en daardoor een reglementaire goal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Michaelinho*:

Blijf dit toch altijd heel onrechtvaardige rode kaarten vinden hoor.. Snap allemaal wel dat het volgens de regels is. Maar die arm beweegt niet om bewust hands te maken maar in een soort natuurlijke beweging om die bal met de knie te raken. 

Zou met geel en een penalty veel beter kunnen leven in dit geval. 

Ik zou in dit soort gevallen pleiten voor een kaart te geven na de strafschop, gaat de strafschop erin kun je het met geel afdoen, mist de penaltynemer kun je nog rood geven, omdat het voordeel van een doelpunt vervalt.

Al creëer je dan natuurlijk weer de discussie dat het als het in bijvoorbeeld de 10e minuut gebeurd dat een speler al sneller bewust een strafschop mist, om zo van het man meer voordeel te kunnen genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Oerlie:

Ik zou in dit soort gevallen pleiten voor een kaart te geven na de strafschop, gaat de strafschop erin kun je het met geel afdoen, mist de penaltynemer kun je nog rood geven, omdat het voordeel van een doelpunt vervalt.

Al creëer je dan natuurlijk weer de discussie dat het als het in bijvoorbeeld de 10e minuut gebeurd dat een speler al sneller bewust een strafschop mist, om zo van het man meer voordeel te kunnen genieten.

Keeper naast de paal, omdat die liever goal heeft dan rode kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites