PJHoutman Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Ik had die David Min nog nooit horen praten, ik dacht dat dat een Spanjaard of zoiets was joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Kooij is slecht maar mijn hemel, die Dieperink die kan er ook echt geen klote van zeg . Wazige beslissingen en alleen Vitesse mag geel krijgen blijkbaar. Vitesse speelt eigenlijk best prima, eigenlijk beter dan Utrecht maar een zondagsschot gaat er in. Typisch eigenlijk ook wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Wel zielig hoor om met zo een spandoek te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Op 5-5-2024 om 14:03 zei bas huijsmans: Volgende week is het ook nog eens Excelsior - Heracles. Zal wel leuk zijn als Excelsior morgen weet te winnen van NEC. En Heracles dacht maar dat ze dit seizoen op tijd waren met de trainerswissel om dit scenario te voorkomen Grootste probleem is gewoon dat er zeer matig ingekocht wordt. Hoe kan het nu dat je door de blessure van Hansson al 2 maanden maar één echte buitenspeler in de selectie hebt. Wat mij betreft zijn enkel De Keersmaeker, Hornkamp en Brouwer spelers die aan het niveau voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Mogens ons weer melden hier haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 12 uur geleden zei Djurovski: Mogens ons weer melden hier haha Gefeliciteerd, na play off's was beter geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 uur geleden zei himan: Gefeliciteerd, na play off's was beter geweest. Nee dit is leuker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Niet voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Godver, staan ze nou zelfs bij NEC al met een megafoon. Hou gewoon je muil en ga naar een wedstrijdje voetbal kijken. Neem desnoods een frikandel en een biertje, maar niet meer dan dit mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Dikke keepers wel bij Volendam en Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 2 minuten geleden zei Arezo: Dikke keepers wel bij Volendam en Excelsior. Ja wat wil je nou eigenlijk? Je roept net iedereen op om kroketten en friet te gaan eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei (bewerkt) En ik stoor me gewoon aan het overgewicht en het ontkennen van de hiervan door meerdere forumgebruikers. En ik heb het recht om dat ook duidelijk uit te spreken. Sterker nog, dat is mijn plicht en dat zal ik ook doen. 12 mei bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 4 minuten geleden zei Arezo: En ik stoor me gewoon aan het overgewicht en het ontkennen van de hiervan door meerdere forumgebruikers. En ik heb het recht om dat ook duidelijk uit te spreken. Sterker nog, dat is mijn plicht en dat zal ik ook doen. Ik wil eerst bewijs zien. BMI van alle keepers en eventueel vage foto's dat ze bij de Mac 3 Big Tasty's naar binnen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Ik krijg echt het schuim op mijn mond van die megafoons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Wel lekker Twente - Volendam op het hoofdkanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Dat doelpunten liedje van Twente is wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Bij Volendam kunnen ze wel snuiven, maar niet verdedigen. Maurice Steijn in een Twenteshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Heracles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Het zou Heracles toch niet nog eens gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 1 uur geleden zei aron24: Het zou Heracles toch niet nog eens gebeuren Volgens mij was dat mathematisch niet mogelijk, zelfs niet voorafgaand aan de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Zojuist zei Nom de Guerre: Volgens mij was dat mathematisch niet mogelijk, zelfs niet voorafgaand aan de wedstrijd. Ik heb het over 16e worden en dan weer via de play-offs eruit (dat is mathematisch zeker nog mogelijk), wat de vorige keer dus ook zo was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei (bewerkt) 14 minuten geleden zei aron24: Ik heb het over 16e worden en dan weer via de play-offs eruit (dat is mathematisch zeker nog mogelijk), wat de vorige keer dus ook zo was. Ja, daar doelde ik ook op. Ik zie dat ik het moet nuanceren. Excelsior kan in theorie Heracles nog achterhalen, maar vanwege het verschil in doelsaldo is dit zeer onwaarschijnlijk. 12 mei bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 13 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ja, daar doelde ik ook op. Ik zie dat ik het moet nuanceren. Excelsior kan in theorie Heracles nog achterhalen, maar vanwege het verschil in doelsaldo is dit zeer onwaarschijnlijk. Het is vooral zeer onwaarschijnlijk doordat RKC en Excelsior respectievelijk naar PSV en Feyenoord moeten volgende week. Winnen RKC en Excelsior én wint jouw Fortuna in Almelo, dan gaat Heracles de nacompetitie in. Het doelsaldo van Heracles is immers een stuk slechter dan dat van RKC en Excelsior. Maargoed, Feyenoord en PSV gaan natuurlijk gewoon winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 31 minuten geleden zei Urbeto: Maargoed, Feyenoord (…) gaan natuurlijk gewoon winnen. Een kratje bier en beloven weer een paar Noah Naujoksjes over te nemen en die punten gaan gewoon naar Kralingen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei 1 uur geleden zei Urbeto: Het is vooral zeer onwaarschijnlijk doordat RKC en Excelsior respectievelijk naar PSV en Feyenoord moeten volgende week. Winnen RKC en Excelsior én wint jouw Fortuna in Almelo, dan gaat Heracles de nacompetitie in. Het doelsaldo van Heracles is immers een stuk slechter dan dat van RKC en Excelsior. Maargoed, Feyenoord en PSV gaan natuurlijk gewoon winnen. Dat helpt ook niet bepaald mee, nee. Sowieso, als je afhankelijk bent van Fortuna draagt dat zelden bij aan de feestvreugde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten