Vitesse88 Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei 10 uur geleden zei Rogier.: Hoe ik het begrijp vanuit wat er over gezegd wordt, heeft Vitesse zelf de 15 juni als datum aangenomen, i.p.v. dat de KNVB daar iets over heeft gecommuniceerd. Maar goed, morgen het persmoment even afwachten. Staat gewoon in het licentieregelement. Maar ik begrijp dat het te maken heeft met de bank. Die hebben opgezegd, wat raar is want Vitesse heeft een bodemprocedure ‘gewonnen’ waardoor de ING de rekening niet mag opheffen. Maar indd, vooral even het persmoment afwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Hoezo heeft Vitesse eigenlijk geen eigen topic? En hoeveel hebben jullie gedoneerd? #Vitessemoetblijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei 500 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 1 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Moet vooral heel hard lachen om de onderstaande Tweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Als ik aan Vitesse denk dan denk ik nog steeds aan deze baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Als ik aan Vitesse denk dan denk ik nog steeds aan deze baas. Iconisch interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Als ik aan Vitesse denk dan denk ik nog steeds aan deze baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei 6 uur geleden zei Urbeto: Als ik aan Vitesse denk dan denk ik nog steeds aan deze baas. Iconisch interview. Hahaha schitterend, deze ken ik helemaal niet joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Hup Sparta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Ai dit stond niet in de draaiboeken van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Het kan nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Even met een paar muntjes schuiven en je staat voor. Zo opzichtig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Niet zo zit Michael, jij geniet ook gewoon van dit prachtige spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Is dit de leukste kampioenswedstrijd ooit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Wel mooi ingekopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei (bewerkt) Heracles na 2 seizoenen geleden: RKC moet op slotdag minimaal gelijkspelen tegen PSV om Heracles te passeren. Maar het is echt ongelofelijk hoe die voor de dag komen als je jezelf veilig kunt spelen. 5 mei bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Hahaha 0-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Hahahaha 0-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei David Min Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Volgende week is het ook nog eens Excelsior - Heracles. Zal wel leuk zijn als Excelsior morgen weet te winnen van NEC. En Heracles dacht maar dat ze dit seizoen op tijd waren met de trainerswissel om dit scenario te voorkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Volgende week is het ook nog eens Excelsior - Heracles. Zal wel leuk zijn als Excelsior morgen weet te winnen van NEC. En Heracles dacht maar dat ze dit seizoen op tijd waren met de trainerswissel om dit scenario te voorkomen Jammer dat Heracles net even te ver weg is om het nog echt spannend te maken. Excelsior en RKC moeten ook nog naar Feyenoord en PSV uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei 3 minuten geleden zei Beppu: Jammer dat Heracles net even te ver weg is om het nog echt spannend te maken. Excelsior en RKC moeten ook nog naar Feyenoord en PSV uit Ja jammer dat het verschil tussen RKC en Heracles 4 punten is. Excelsior zou morgen op 3 punten kunnen komen. Er kan natuurlijk nog wel wat druk op komen volgende week voor de laatste wedstrijd. PSV en Feyenoord zijn al wel uitgevoetbald. Misschien dat Feyenoord Excelsior wat gunt haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten