Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Rogier.:

Hoe ik het begrijp vanuit wat er over gezegd wordt, heeft Vitesse zelf de 15 juni als datum aangenomen, i.p.v. dat de KNVB daar iets over heeft gecommuniceerd. Maar goed, morgen het persmoment even afwachten.

Staat gewoon in het licentieregelement. Maar ik begrijp dat het te maken heeft met de bank. Die hebben opgezegd, wat raar is want Vitesse heeft een bodemprocedure ‘gewonnen’ waardoor de ING de rekening niet mag opheffen. Maar indd, vooral even het persmoment afwachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Urbeto:

Als ik aan Vitesse denk dan denk ik nog steeds aan deze baas. Iconisch interview. 

Hahaha schitterend, deze ken ik helemaal niet joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heracles na 2 seizoenen geleden:

RKC moet op slotdag minimaal gelijkspelen tegen PSV om Heracles te passeren. Maar het is echt ongelofelijk hoe die voor de dag komen als je jezelf veilig kunt spelen.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week is het ook nog eens Excelsior - Heracles. Zal wel leuk zijn als Excelsior morgen weet te winnen van NEC.

En Heracles dacht maar dat ze dit seizoen op tijd waren met de trainerswissel om dit scenario te voorkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bas huijsmans:

Volgende week is het ook nog eens Excelsior - Heracles. Zal wel leuk zijn als Excelsior morgen weet te winnen van NEC.

En Heracles dacht maar dat ze dit seizoen op tijd waren met de trainerswissel om dit scenario te voorkomen

Jammer dat Heracles net even te ver weg is om het nog echt spannend te maken. Excelsior en RKC moeten ook nog naar Feyenoord en PSV uit 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Jammer dat Heracles net even te ver weg is om het nog echt spannend te maken. Excelsior en RKC moeten ook nog naar Feyenoord en PSV uit 

Ja jammer dat het verschil tussen RKC en Heracles 4 punten is. Excelsior zou morgen op 3 punten kunnen komen. Er kan natuurlijk nog wel wat druk op komen volgende week voor de laatste wedstrijd.

PSV en Feyenoord zijn al wel uitgevoetbald. Misschien dat Feyenoord Excelsior wat gunt haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites