La Pulga Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Dat PSV stelt ook al een week niks voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Jasper Cillessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Binnen één minuut al een beker gegooid bij Go Ahead - Zwolle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Elke keer denk ik bij de IJsselderby, daar ga ik mooi voor zitten. Zelfs een wekker voor gezet voor het geval dat Elke keer valt het weer enorm tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Wat een oliedomme handsbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Die was niet handig nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Haha Jezus wat was zijn gedachte joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Wat een balzak, die Kersten. Zoveelste keer puntverlies in blessuretijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Dat volkslied bij Heerenveen is al belachelijk maar dit ..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 uur geleden zei Thomassje123: Elke keer denk ik bij de IJsselderby, daar ga ik mooi voor zitten. Zelfs een wekker voor gezet voor het geval dat Elke keer valt het weer enorm tegen Ja, als neutrale toeschouwer verwacht je wel meer. Maar elk jaar valt die tegen inderdaad. Dit keer was het ook vanaf de tribune niet om aan te zien. Sfeer was mede door het ontbreken van het uitvak ook heel matig. Leek weer alsof we een paar jaar terug in de tijd gingen toen we nog onderin de KKD speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei GAE EAGLES: Ja, als neutrale toeschouwer verwacht je wel meer. Maar elk jaar valt die tegen inderdaad. Dit keer was het ook vanaf de tribune niet om aan te zien. Sfeer was mede door het ontbreken van het uitvak ook heel matig. Leek weer alsof we een paar jaar terug in de tijd gingen toen we nog onderin de KKD speelden. Vond de sfeer inderdaad echt tegenvallen man, vooral dat laatste kwartier. Dan verwacht je dat zo'n publiek als wat Go Ahead heeft achter de ploeg gaat staan om ze te helpen. Was heel stilletjes op de tv. Dit is ook lekker trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Blessure behandeling van Haye duurde ongeveer 1,5 minuut. Ben benieuwd zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Lijkt me een goaltje toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Dat leek mij ook maar ik klaag niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Denk geen sluitend bewijs dat de bal over de lijn was, dus beslissing assistent blijft staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Toch bijna weer een eigen doelpunt van Sven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei Bolderbast: Toch bijna weer een eigen doelpunt van Sven. Die was dan op naam van Van Ottele gekomen neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 minuten geleden zei Bolderbast: Toch bijna weer een eigen doelpunt van Sven. Z’n kontje zou sowieso gered worden door die Pool die m nog toucheerde en klaarblijkelijk bij m in de leer is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Het zal ongetwijfeld over een kwartier al 1-3 staan, maar dit is een leuk begin in Volendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Haha mijn teletekst geeft aan dat het 1-0 voor Volendam staat haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 4 minuten geleden zei Urbeto: Het zal ongetwijfeld over een kwartier al 1-3 staan, maar dit is een leuk begin in Volendam. Voordat het zo 1-5 staat is dit het moment om te roepen dat we de dubbel gaan pakken kameraad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 2 minuten geleden zei Beppu: Voordat het zo 1-5 staat is dit het moment om te roepen dat we de dubbel gaan pakken kameraad! Pak aan kameraad! Deze is van ons! Oh wacht, 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 minuut geleden zei Urbeto: Pak aan kameraad! Deze is van ons! Oh wacht, 1-1. Gelukkig hebben we het nog even kunnen roepen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 1 uur geleden zei Beppu: Voordat het zo 1-5 staat is dit het moment om te roepen dat we de dubbel gaan pakken kameraad! Volgende keer hou ik mijn mond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Makkelijke pingel zeg, poh. Snap dat ‘ie ‘m geeft, maar op deze manier mag je er 3 per wedstrijd geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten