Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Totaal geen balans in de selectie, maar spelers als van der Maarel is toch gewoon 2e divisie niveau? Dan die blinde Franse centrale verdediger. Geen balans op het middenveld. Ik denk echt dat dit mis kan gaan als dit zo doorgaat. Dan moet Jong Utrecht er ook uit toch? En Als Almere City dan ook degradeert? En Volendam? (hypothetisch gezien) Welke jong ploeg komt er dan bij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

Totaal geen balans in de selectie, maar spelers als van der Maarel is toch gewoon 2e divisie niveau? Dan die blinde Franse centrale verdediger. Geen balans op het middenveld. Ik denk echt dat dit mis kan gaan als dit zo doorgaat. Dan moet Jong Utrecht er ook uit toch? En Als Almere City dan ook degradeert? En Volendam? (hypothetisch gezien) Welke jong ploeg komt er dan bij?

Normaliter de hoogste eindigde ploegen uit de Tweede Divisie. Maar ik zie het wel gebeuren dat Feyenoord een verzoek neerlegt om in te stromen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kyrill:

Eagles winnen 4-0 van een team dat maar twee plekken onder ze staan. Sowieso indrukwekkend teams hun, Excelsior en Heracles op Europese playoffs plekken staan. 

Heracles stelt niet veel voor en gaat nog wel wegzakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyrill:

Eagles winnen 4-0 van een team dat maar twee plekken onder ze staan. Sowieso indrukwekkend teams hun, Excelsior en Heracles op Europese playoffs plekken staan. 

Heracles stelde niet heel veel voor gisteren op een kleine fase in de 2e helft na toen Eagles achteruit ging ipv vooruit zoals de eerste helft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik maak mij wel een beetje zorgen om AZ. Die blamage is Bosnië, gelijk tegen Heracles thuis en vandaag maar net aan kunnen winnen uit bij een degradatiekandidaat…

Sowieso Glory Days voor jou, want als het zo doorgaat zijn er volgend maar 2 Jong teams minder in de KKD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-10-2023 om 08:24 zei Aaron21:

PSV zijn ook bofkonten he. Na de interlandperiode weer 2 makkelijke affiches tegen ploegen uit het rechterrijtje. Fortuna en Ajax.

Niet waar. Fortuna staat in het linker rijtje.:mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei MetalMichael:

Deze varbeslissing staat toch wel in de top 3 meest achterlijke.

Ik zie net de uitleg van Higler. Deze ingreep is gewoon een goed voorbeeld van het feit dat de scheidsrechters niet met de rol van de var kunnen omgaan. De VAR moet ingrijpen bij belangrijke fouten. Als je als VAR denkt dat dit een belangrijke fout is, dan houdt het echt op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei 007mark:

Zie nu pas dat volgende week ook PSV - Ajax is. Na een Europese ronde waarin PSV op dinsdag speelt en Ajax op donderdag. Kan geen enkele manier bedenken hoe Ajax dan een resultaat gaat behalen in Eindhoven.

8-0 is ook een resultaat, puur naar de definitie van het woord resultaat kijkende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites