FlyD Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Zojuist zei sennid: Dit is van de Eagles fans Ha, dat verklaart een hoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Fantastische tegenargument. Je hoeft ook gewoon niet te reageren als je niks weet te zeggen. Tjappie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: Fantastische tegenargument. Je hoeft ook gewoon niet te reageren als je niks weet te zeggen. Tjappie Ik heb al genoeg argumenten gegeven Tjappie waarom ik het niet bijzonder vindt dat Groningen degradeert, niet mijn probleem jij daar niks mee doet of wil doen. Lees voor de grap mijn posts in Fc Groningen van iemand die echte keiharde Groningen fan is ,wordt je heel wat wijzer van Tjappie/. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 2 uur geleden zei delichris: Dat is nog steeds elke dag aan de hand. Maar dat is geen discussie voor hier. Het is enkel om aan te tonen dat collectieve straffen belachelijk zijn. Ik had ook een andere vergelijking kunnen maken zoals Mossou. Buiten het feit dat een deel van de Groningen supporters zich misdragen heeft, wordt er weer heel makkelijk geluld over het straffen van bezoekers bij wedstrijden. Wanneer maakt men zich eens hard om pedofielen en ander gespuis zwaar(der) te straffen? Alles moet met de mantel der liefde behandeld worden, behalve de voetbalsupporter/stadionbezoeker. Dat is de vogelvrije van deze samenleving. Complete waanzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Ze hebben 4 zeges lol,ze zijn iig dit seizoen gewoon veels te slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Ze hebben 4 zeges lol,ze zijn iig dit seizoen gewoon veels te slecht Waar is dit een reactie op, Karel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 13 minuten geleden zei Zawisza: Waar is dit een reactie op, Karel? Hele discusie over de degradatie van Groningen poepie, daar gaat het al heel de pagina over 😘 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 uur geleden zei Mansveld: Dat is niet waar. Als je beveiliging op orde is zijn deze gasten prima tegen te houden. Is bij ons jarenlang gebeurd, tot er bezuinigd werd. Als je met een sv in de buurt van het stadion/ingang kwam, gingen de alarmbellen af na gezichtsherkenning. Ken meerderen die op deze wijze hun sv (en boete) verdubbeld hebben zien worden. Het is een kwestie van investeren. Maar collectief straffen is de makkelijkste optie. Als me tante een lul had gehad was het me oom… met Als kopen we niets Mansie. Zie bijvoorbeeld die knakker bij Groningen. SV van 21 jaar en toch binnen… zie die gozer bij PSV, stadionverbod sinds 2022 en toch binnen. beetje naïef om te denken dat die 2 uitzonderingen zijn. Ze zullen niet met 1000en tegelijk in het stadion zitten, maar er zitten 100% bij elke wedstrijd in de eredivisie mensen met een stadionverbod. Daar durf ik echt mijn hand voor in het vuur te steken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Hele discusie over de degradatie van Groningen poepie, daar gaat het al heel de pagina over 😘 Niemand die zegt dat ze onterecht gedegradeerd zijn of wat dan ook. Maar deze degradatie is verre van 'gewoon' zoals een aantal hier willen beweren. De club is de afgelopen jaren, net als de onze, door passanten kapot gemaakt. En niet alleen het eerste, dat werkt door op elk niveau binnen de club, in elke tak. De club Groningen is doodziek en dat oplossen begint met een hele grote schoonmaak in het hoofdgebouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Als me tante een kut had gehad was het me oom… met Als kopen we niets Mansie. Zie bijvoorbeeld die knakker bij Groningen. SV van 21 jaar en toch binnen… zie die gozer bij PSV, stadionverbod sinds 2022 en toch binnen. beetje naïef om te denken dat die 2 uitzonderingen zijn. Ze zullen niet met 1000en tegelijk in het stadion zitten, maar er zitten 100% bij elke wedstrijd in de eredivisie mensen met een stadionverbod. Daar durf ik echt mijn hand voor in het vuur te steken.. die zitten in elk land. In Duitsland, Polen en Belgie kom je makkelijk binnen met sv. Moeten niet doen alsof daar de wortel van het probleem ligt. Ik durf te wedden dat 9 vd 10 sv’s die wat gedaan hebben weinig voorstellen. Anders zouden die gasten wel herkend worden (bijv die gast die Willems slaat). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Zojuist zei Lazy: Als me tante een kut had gehad was het me oom… met Als kopen we niets Mansie. Zie bijvoorbeeld die knakker bij Groningen. SV van 21 jaar en toch binnen… zie die gozer bij PSV, stadionverbod sinds 2022 en toch binnen. beetje naïef om te denken dat die 2 uitzonderingen zijn. Ze zullen niet met 1000en tegelijk in het stadion zitten, maar er zitten 100% bij elke wedstrijd in de eredivisie mensen met een stadionverbod. Daar durf ik echt mijn hand voor in het vuur te steken.. Slap antwoord. Ik schrijf inderdaad als, met de bedoeling de beveiliging op orde te maken. Bij ons heeft het jarenlang gewerkt tot er bezuinigd ging worden en de systemen verouderden. Het werkt gewoon en je kan ze op die manier gewoon buiten houden. Moet je er wel in gaan investeren. Als de knvb dat nou eens verplicht voor bvo's ipv dit kansloze staakbeleid. Dan kan er heus nog wel eens eentje tussendoor glippen, want 100% beveiligen is onmogelijk. Maar op die ene na hou je ze allemaal buiten de deur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 37 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb al genoeg argumenten gegeven Tjappie waarom ik het niet bijzonder vindt dat Groningen degradeert, niet mijn probleem jij daar niks mee doet of wil doen. Lees voor de grap mijn posts in Fc Groningen van iemand die echte keiharde Groningen fan is ,wordt je heel wat wijzer van Tjappie/. Ik lees geen posts meer van jou. De ene week vertrek je met veel bombarie en de week erna post je weer volop. Beetje klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Ik las net op een ander forum dat het groepje raddraaiers bij Groningen tot hoog in de club invloed heeft. Dan vecht je tegen windmolens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 minuut geleden zei Vitesse88: Ik lees geen posts meer van jou. De ene week vertrek je met veel bombarie en de week erna post je weer volop. Beetje klaar mee. Reageer dan ook niet meer vent. Wat ben jij zuur en ongesteld terwijl Vitesse gewonnen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Ik heb al genoeg argumenten gegeven Tjappie waarom ik het niet bijzonder vindt dat Groningen degradeert, niet mijn probleem jij daar niks mee doet of wil doen. Lees voor de grap mijn posts in Fc Groningen van iemand die echte keiharde Groningen fan is ,wordt je heel wat wijzer van Tjappie/. Ik denk dat niemand op basis van dit seizoen verrast is door de degradatie van FC Groningen. Over het hele seizoen was het rommelig en niet goed genoeg. Dat is het punt ook niet dat anderen proberen te maken. Qua statuur, begroting en reputatie zou de club niet zover weg mogen zakken. Ik geloof dat ze de zevende of negende begroting van de Eredivisie hebben, het is al ruim twintig jaar een stabiele club die meestal in de middenmoot eindigt, met een enkele uitschieter richting de subtop. Dan verwacht je op voorhand niet een dergelijke sportieve malaise. De vergelijkingen met Zwolle en Heracles lopen mijns inziens spaak, omdat beide clubs met significant kleinere begrotingen werkten en ook over een minder lange periode stabiele deelnemers waren in de Eredivisie. Mocht je Leicester City erbij willen halen, die hebben sinds de invoering van de Premier League een titel gepakt en paar jaar in de subtop gespeeld, maar verder hebben ze niet eens ieder seizoen in de hoogste afdeling gespeeld. Ik denk dat de lage klassering van Leicester veel minder verrassend is dan de degradatie van Groningen. Again, my opinion. Ik denk dat dit wellicht een duidelijke(re) weergave is van de argumenten waarom de degradatie van Groningen voor de buitenwereld onverwacht kwam en niet helemaal vergelijkbaar is met de verhalen van Heracles en Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 (bewerkt) Paultje Gladon met een omhaal. Wat gebeurt hier 15 mei 2023 bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 2 uur geleden zei Kyrill: Reageer dan ook niet meer vent. Wat ben jij zuur en ongesteld terwijl Vitesse gewonnen heeft Alsof de uitslag van Vitesse iets te maken heeft met jouw postgedrag. Je haalt gewoon een vergelijking aan die nergens op slaat maar natuurlijk zie je dat zelf niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Zojuist zei Vitesse88: Alsof de uitslag van Vitesse iets te maken heeft met jouw postgedrag. Je haalt gewoon een vergelijking aan die nergens op slaat maar natuurlijk zie je dat zelf niet in. Je leeste mijn posts toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Karel, ga even van je zondagavond genieten. Iedereen zo tegen de haren instrijken met 82 smileys om je gelijk te krijgen of te halen, daar doe je niemand - jezelf incluis - een plezier mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Onvermijdelijk. Toch zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Zojuist zei Nom de Guerre: Onvermijdelijk. Toch zuur. Het is nog niet klaar hoor. Maar het was wel knap om eigenlijk geen echte kans weg te geven 2e helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Zojuist zei Erwin.: Het is nog niet klaar hoor. Maar het was wel knap om eigenlijk geen echte kans weg te geven 2e helft Fortuna komt niet vaak terug van achterstanden tegen topclubs. Fortuna komt sowieso niet vaak terug van een achterstand, om het even tegen wie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Theo Lucius in de Telegraaf: 'Samen met Sadilek is Zerrouki het motorblok van FC Twente dit seizoen.' Dat is dan wel een motor van Ferrari geweest, want Sadilek staat op 12 wedstrijden en 900 speelminuten dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 20 uur geleden zei Mansveld: Slap antwoord. Ik schrijf inderdaad als, met de bedoeling de beveiliging op orde te maken. Bij ons heeft het jarenlang gewerkt tot er bezuinigd ging worden en de systemen verouderden. Het werkt gewoon en je kan ze op die manier gewoon buiten houden. Moet je er wel in gaan investeren. Als de knvb dat nou eens verplicht voor bvo's ipv dit kansloze staakbeleid. Dan kan er heus nog wel eens eentje tussendoor glippen, want 100% beveiligen is onmogelijk. Maar op die ene na hou je ze allemaal buiten de deur. Wat ik dan vooral niet begrijp: Blijkbaar was jan en alleman op de hoogte van het feit dat dit vak voor een staking wou zorgen. Waarom dan niet een keer ballen tonen en dat hele vak leeg laten? Dat is toch het "ultra" vak van Groningen? Nou, allemaal maar wedstrijdje thuis blijven van jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1022732/supporter-op-de-noordtribune-onze-veiligheid-is-in-het-geding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten