Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Artikel van The Guardian maar niemand post artikel van The Guardian zelf haahaha. Dan doe ik dat maar wel kinders : https://amp.theguardian.com/world/2023/mar/29/roman-abramovich-secretly-bankrolled-dutch-football-club-leaked-documents-suggest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Dat maakt hij er mijns inziens zelf van door te weigeren een band te dragen die, naar zijn woorden, exact (!) dezelfde boodschap zou moeten afgeven. Daar kan hij wel mooi omheen lullen, maar dan komt het er puur op neer dat die band teveel geassocieerd wordt met de LBHTI-community. precies... ik vind het zo lachwekkend dat figuren als Kocku en anderen altijd voorop staan als het gaat om racisme, maar als het gaat om discriminatie van een andere groep ze niet thuisgeven.. En het is slechts dragen van een andere aanvoerdersband dan normaal. Ze hoeven elkaar niet van achteren te nemen. Dus ik snap het probleem nooit zo. Een klein gebaar en een grote steun voor homo's lesbo's en andere geaardheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Maar denken jullie dat zo'n band nou echt helpt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 2 uur geleden zei LouisPSV: Maar denken jullie dat zo'n band nou echt helpt? Nope en zoals ik al zei op WK deed ook geen enkel Europees land het ook zowat.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 4 uur geleden zei LouisPSV: Maar denken jullie dat zo'n band nou echt helpt? tuurlijk niet, maar door zo'n band te weigeren geef je niet echt een gevoel van acceptatie weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 5 uur geleden zei LouisPSV: Maar denken jullie dat zo'n band nou echt helpt? Nee en ik vind het juist prima dat er nog spelers zijn die zeggen dit werkt niet dus doe er niet aan mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Zojuist zei Djurovski: Nee en ik vind het juist prima dat er nog spelers zijn die zeggen dit werkt niet dus doe er niet aan mee. Dat is niet de insteek van die bewuste spelers, dus daar kunnen ze niet achter schuilgaan wmb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 9 minuten geleden zei Aaron21: Dat is niet de insteek van die bewuste spelers, dus daar kunnen ze niet achter schuilgaan wmb. El Yaakoubi is sowieso uitgesproken en weigert het liefst te buigen voor dingen die hem voor zijn gevoel ‘worden opgedrongen’. Juiste woorden en snap hem volledig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Ik begrijp dan weer niet dat de LBHTI-beweging wil dat ze normaal gevonden worden, wat terecht is, maar dan ook steeds een speciale positie/actie willen. Vooral dat laatste stoot ook mensen af. Even heel zwart/wit: Er zijn ook geen hetero aanvoerders banden. edit: Dat veterstrikken van de Excelsiorspelers is natuurlijk ontzettend treurig. Dat ze zich dan ook letterlijk aan de rest van hun geloofsboekje houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Ik vind het sowieso al vrij bizar dat we in dit land zulke dingen moeten ondernemen mbt acceptatie. Ik begrijp de actie maar het is triest dat er acties ondernomen moeten worden. Ik snap alleen niet waarom zo’n jongen van Excelsior die band moet dragen. De vorige keer deed hij dat ook niet, alsof die het dan ineens nu wel gaat doen. Vind ergens dat we hun mening ook gewoon moeten accepteren. De manier waarop was van de Excelsior boys niet zo handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Omdat die acceptatie er helemaal niet is misschien? @Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Dat snap ik ook wel. Maar zolang er ‘het zijn de homo’s yes yes/ja echt/ja ja’ of ‘heel Utrecht, Groningen is homo’ op de tribunes te horen is, hoeven we wat mij betreft niet spelers te veroordelen op het niet dragen van een band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 2 minuten geleden zei Vitesse88: Dat snap ik ook wel. Maar zolang er ‘het zijn de homo’s yes yes/ja echt/ja ja’ of ‘heel Utrecht, Groningen is homo’ op de tribunes te horen is, hoeven we wat mij betreft niet spelers te veroordelen op het niet dragen van een band. Het gaat niet om de band, maar om de actie daarna met de banner bij Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Feyenoord voor kampioenschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Weet iemand wie dit is in de bus bij Milan en Fresia? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Vince Gino Dekker Leuk en eerlijk interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Kan niet de enige zijn die altijd bepaalde associaties heeft bij de setting van dat programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 1 uur geleden zei Sophomore: Kan niet de enige zijn die altijd bepaalde associaties heeft bij de setting van dat programma. Opzich niet verkeerd als je Milan weg denkt en alleen Fresia daar hebt zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 17 uur geleden zei Thierryvane: Vince Gino Dekker Leuk en eerlijk interview. Dank bro!! Jaa zkr leuk en tof interview ja, helemaal mee eens! @Sophomore je bent zeker niet de enige haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Gaat niet lang meer duren totdat er geen uit supporters meer welkom zijn tijdens duels in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Vlap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Gaat niet lang meer duren totdat er geen uit supporters meer welkom zijn tijdens duels in de Eredivisie. Ja vooral lekker collectief straffen terwijl ze in 99% van de gevallen precies weten wie het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Wat een halve zool die scheids. Go Ahead kan zo richting de goal; fluiten voor rust. En ja, het mag volgens de regels, maar toch. Dan heb je 0 feeling voor je vak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Zou Adekanye ergens vandaag nog een bal afspelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Wordt Feyenoord nou niet bepaad moeilijk gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten