Arezo Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Volgens mij een lijstje badboys met een Marokkaanse achtergrond🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Die van mij is Vietnamees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ik dacht eerst dat het ex-PSV-talenten waren met een Marokkaanse achtergrond die hun potentie niet hebben waargemaakt, maar daar pasten Ihattaren, Ayoub, De Guzman en Van Hau niet in (en Ard van Peppen wellicht ook niet helemaal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2022 Share Geplaatst 3 augustus 2022 6 uur geleden zei Arezo: Tannane Die is ook terug inderdaad. 7 uur geleden zei rich ruzzian: Is nog steeds 1 van de betere keepers van Nederland. Ik zou hem bij Ajax ook nog basis laten spelen. Meh, ik geloof niet dat ik er rouwig om ben dat Ajax hier niet meer aan begint hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Partijtje zin in dit weekend. Weer lekker Eredivisie, bankie op, top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Leuk transfertje wel voor Volendam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Wel één van de ziekste transfer window ooit toch dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Voor hem denk ik de beste keuze die hij kon maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Josefzoon ook nog eens terug op de Nederlandse velden, wat een transfer!! dat zal wel helemaal niks worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Floortje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Denk voor een RKC hele goede speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Eiting Ga toch wel zitten voor Volendam een paar keer dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 In alle lagen van de Eredivisie komen leuke transfers tot stand! Ga er dit weekend maar eens even lekker voor zitten met een paar speciaal biertjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 augustus 2022 Share Geplaatst 4 augustus 2022 Morgenavond lekker het schakelprogramma’tje aan op de iPad. En dw verrichtingen van Sparta eens volgen tegen Heerenveen. Tickets voor Sparta-Ajax zijn alvast binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 We gaan eindelijk weer beginnen! Ga dit seizoen zoveel mogelijk wedstrijden kijken mits het niveau een beetje goed zal zijn. Sowieso zin in Twente, Volendam, Utrecht, AZ, RKC en NEC. Ook mag Fortuna uiteraard niet ontbreken met hun superspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Vanavond masterclass van Amin Sarr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 8 minuten geleden zei La Pulga: We gaan eindelijk weer beginnen! Ga dit seizoen zoveel mogelijk wedstrijden kijken mits het niveau een beetje goed zal zijn. Sowieso zin in Twente, Volendam, Utrecht, AZ, RKC en NEC. Ook mag Fortuna uiteraard niet ontbreken met hun superspits Nou wil ik je weekend niet verpesten, maar Burak schijnt zaterdag nog niet mee te gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Nou wil ik je weekend niet verpesten, maar Burak schijnt zaterdag nog niet mee te gaan doen Ja zoiets had ik al gehoord, maar ik ben bang dat er een telraam bijgehouden moet gaan worden morgen. Al die voorhoede spelers zullen wel gemotiveerd zijn om hun basisplaats te behouden dus ik verwacht veel van Ajax en dan met name van Bergwijn en Antony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 9 minuten geleden zei La Pulga: Ja zoiets had ik al gehoord, maar ik ben bang dat er een telraam bijgehouden moet gaan worden morgen. Al die voorhoede spelers zullen wel gemotiveerd zijn om hun basisplaats te behouden dus ik verwacht veel van Ajax en dan met name van Bergwijn en Antony. Zou stiekem toch wel lekker zijn om zo aan het seizoen te beginnen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Vanavond masterclass van Amin Sarr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Twee teams waar ik wel benieuwd naar ben. Staan er beter voor dan vorig jaar denk ik: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Vooral benieuwd naar Sarr dit seizoen! Ook wel leuk om te zien dat De Guzman weer terug is in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Sparta heeft al meer voetbal laten zien dan heel het vorige seizoen. En dan spelen ze niet eens heel goed. Dus dat zegt wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 Hopelijk mag die Olsson vandaag zijn debuut maken. Ipv Kohlert of Kaib. Eerste helft was behoorlijk matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2022 Share Geplaatst 5 augustus 2022 12 minuten geleden zei Michaelinho*: Sparta heeft al meer voetbal laten zien dan heel het vorige seizoen. En dan spelen ze niet eens heel goed. Dus dat zegt wat Geen Fraser he. Typisch wedstrijdje Van Wonderen - Steijn dit btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten