Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik dacht eerst dat het ex-PSV-talenten waren met een Marokkaanse achtergrond die hun potentie niet hebben waargemaakt, maar daar pasten Ihattaren, Ayoub, De Guzman en Van Hau niet in (en Ard van Peppen wellicht ook niet helemaal).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Arezo:

Tannane

Die is ook terug inderdaad.

7 uur geleden zei rich ruzzian:

Is nog steeds 1 van de betere keepers van Nederland. Ik zou hem bij Ajax ook nog basis laten spelen. 

Meh, ik geloof niet dat ik er rouwig om ben dat Ajax hier niet meer aan begint hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei La Pulga:

We gaan eindelijk weer beginnen! Ga dit seizoen zoveel mogelijk wedstrijden kijken mits het niveau een beetje goed zal zijn. Sowieso zin in Twente, Volendam, Utrecht, AZ, RKC en NEC. Ook mag Fortuna uiteraard niet ontbreken met hun superspits :D 

Nou wil ik je weekend niet verpesten, maar Burak schijnt zaterdag nog niet mee te gaan doen :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElMarcos:

Nou wil ik je weekend niet verpesten, maar Burak schijnt zaterdag nog niet mee te gaan doen 

Ja zoiets had ik al gehoord, maar ik ben bang dat er een telraam bijgehouden moet gaan worden morgen. Al die voorhoede spelers zullen wel gemotiveerd zijn om hun basisplaats te behouden dus ik verwacht veel van Ajax en dan met name van Bergwijn en Antony. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei La Pulga:

Ja zoiets had ik al gehoord, maar ik ben bang dat er een telraam bijgehouden moet gaan worden morgen. Al die voorhoede spelers zullen wel gemotiveerd zijn om hun basisplaats te behouden dus ik verwacht veel van Ajax en dan met name van Bergwijn en Antony. 

Zou stiekem toch wel lekker zijn om zo aan het seizoen te beginnen zeg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites