Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Kyrill:

Nou en. Laat mensen lekker gang gaan. Is ook nooit goed. 

Volgens mij mag ik dat gewoon een achterlijke manier van juichen vinden, tegen het onprofessionele aan. Dat jij er anders over denkt: prima, hoor je mij ook niet over! :)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thomassje123:

Vind het wel erg onprofessioneel om eerlijk te zijn

EDIT:

4-4, wat zijn die play-offs toch altijd bizar joh

Ja en? Want Simeone, Wenger, Klopp, Mourinho, Pep doen /deden altijd zo normaal? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ja en? Want Simeone, Wenger, Klopp, Mourinho, Pep doen /deden altijd zo normaal? :cab:

Nee zeker niet, denk niet dat als je zo langs de zijlijn staat dat spelers je serieus nemen

Wordt ook genoeg gezegd lijk me over die trainers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Nee zeker niet, denk niet dat als je zo langs de zijlijn staat dat spelers je serieus nemen

Wordt ook genoeg gezegd lijk me over die trainers

Precies, als een Tuchel, Simeone of Klopp weer loopt te rauwdauwen langs de lijn word dat ook gewoon aangehaald hier. Net als nu met die trainert van ADO. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je je als (een klein deel van de) supporters zo gedraagt dan mogen ze je wel terugzetten naar de vierde klasse. Wat een droeftoeters die gasten die het veld opkomen en dingen het uitvak in gooien. Die ploeg van ons heeft het zelf gedaan, ga lekker naar een veldje en sla elkaar daar onderling de hersens in, iedereen blij mee. Heeft niets met voetbal te maken wat daar gebeurd.

Qua wedstrijd zat er alles in en heeft mijn ploeg het zelf weggegeven. Een 3-0 voorsprong mag je natuurlijk nooit uit handen geven.

Mijn felicitaties zijn dan ook voor Excelsior die het maar mooi geflikt hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites