Fantasy Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Vooral dat laatste, maar ook zeker dat eerste. BMI is wel echt treurig traag en slecht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Hopen op winst van AZ en Excelsior vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Excelsior is een verrijking hoor voor de eredivisie in tegenstelling tot Ado. Zeker het stadion en fanbase van Excelsior stukken beter sarcasme modus off Hup ADO. Ploeg hoort gewoon in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Excelsior is een verrijking hoor voor de eredivisie in tegenstelling tot Ado. Zeker het stadion en fanbase van Excelsior stukken beter sarcasme modus off Hup ADO. Ploeg hoort gewoon in de eredivisie. Wel structureel het beste beleid van de KKD. Al een jaar of 20. Met 0 middelen praktisch elk jaar een team neerzetten dat meedoet om promotie. Zie die het ook langer volhouden in de Eredivisie dan ADO, dat geheid weer een blik miskopen gaat opentrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 26 minuten geleden zei PJHoutman: Wel structureel het beste beleid van de KKD. Al een jaar of 20. Met 0 middelen praktisch elk jaar een team neerzetten dat meedoet om promotie. Zie die het ook langer volhouden in de Eredivisie dan ADO, dat geheid weer een blik miskopen gaat opentrekken. In 2014 was een faillissement maar net voorkomen. Maar ze doen het in het algemeen keurig gezien de middelen. Dat ze meedoen om promotie komt door de playoff zo vaak eindigen ze niet bij de top 3. Als neutrale supporter mis ik iig niets als excelsior gezellig in de KKD blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wie vandaag wint, verdiend het meest, simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zo, die zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Gewoon een overtreding op Bero maar goed. Wedstrijd nummer zoveel waarin je zo snel achterkomt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Sterkte @Vitesse88... Wat een slachting... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat een apotheose dit bij ADO-Excelsior Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat is dat toch altijd met die play-offs haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat heerlijk dit, wat een ontknoping. Doet me helaas denken aan jaren geleden toen wij het haasje waren. Zal bij Verheijdt ook vast door zijn hoofd spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Typisch ADO weer dit, wat een ellende. Om te janken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Doe maar dat sympathieke clubje uit Rotterdam ipv dat domme volk uit Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Kansloos volk, zitten ze daar op de boarding en half in het veld. Maar wat de rest ook zegt: wtf gebeurd daar joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat een tokkies zeg. Alleen daarom al hoop ik op Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Ik als ADO supporter vind (denk net als vele) dat een stad als Den Haag met een club in de Eredivisie hoort, maar wat gebeurd er weer allemaal hier. Eerst gooien we een fles richting de grensrechter waardoor er gestaakt wordt en nu staan er weer allemaal supporters op een plek waar ze niet horen. We geven een 3-0 voorsprong uit handen door twee domme gele kaarten waardoor er rood tevoorschijn getoverd wordt. Het is weer om je kapot te schamen en helaas typisch ADO als je het mij vraagt. Ik blijf toch hopen dat ze het nog weten te winnen, maar ik heb er een hard hoofd in en met deze selectie is het misschien beter om nog een jaar KKD te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Goede toevoeging aan de Eredivisie inderdaad, die fans van ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 3.0 voorstaan en nog weggeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 3 minuten geleden zei PJHoutman: Goede toevoeging aan de Eredivisie inderdaad, die fans van ADO. Inderdaad stuk beter dan al die kleurloze clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Het dommere volk krijgt al genoeg podium in Nederland. Laat ze eerst maar leren aan welke kant van de reclameborden ze moeten staan en voor welke club ze moeten juichen. Ik hoorde dat ze juichend het veld in gingen bij het doelpunt van Excelsior ofzo. Ook al zal dat niet helemaal kloppen, hoop ik. 29 mei 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wel klasse hoe Makkelie dit handelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Zojuist zei MetalMichael: Wel klasse hoe Makkelie dit handelt. Ja die blijft echt heel rustig, zeer knap in deze situatie! Respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Die Rodriguez gaat er nu uit, terwijl in in minuut 86 nog in mocht vallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 Wat een idioterie dit. Stelletje eencellige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten