MetalMichael Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Citaat Willem II moet het in de komende twee wedstrijden zonder Emil Bergström doen. De aanvoerder is geschorst naar aanleiding van de rode kaart die hij zondag tijdens de eerste Eredivisie-speelronde tegen Feyenoord kreeg. Bergström ging tijdens de met 0-4 verloren wedstrijd hard door op Luis Sinisterra en kreeg rood van arbiter Serdar Gözübüyük, die advies kreeg van de VAR. Een voorstel van drie duels schorsing (waarvan een voorwaardelijk) is maandag geaccepteerd door Willem II. Zouden ze bij de KNVB toch echt moeten veranderen naar standaard 3+1. Maar goed, dat kun je na de schorsing van Tagliafigo natuurlijk niet ineens aanpassen, zoiets moet aan het begin van een seizoen gecommuniceerd worden. Zou m.i. beter zijn geweest dan dat flauwekulverhaaltje van "in Nederland gaat de grens voor rood omlaag". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Op 14-8-2021 om 23:22 zei Rogier.: Ongelukkige botsing, lijkt erger doordat Mazraoui de bal mist. Gele kaart zou terecht zijn, daar dit zogezegd een 'onbesuisde' actie is. Handeling zonder gevolgen of gevaren voor tegenstander mee te nemen. Was rood geweest als hij de noodzakelijke inspanning ver had overschreden met het risico de tegenstander de blesseren. Mee n je dit nou echt? O ngelukkig botsi ng? Dit is gewoo n halve aa nslag zowat... Had je dit ook goed gepraat als PSV of Feye noord speler was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Had je dit ook goed gepraat als PSV of Feye noord speler was? Ja. Zélfs als het een Arsenal-speler was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 23 minuten geleden zei Rogier.: Ja. Zélfs als het een Arsenal-speler was. Die doen zoiets niet, dat lijkt te zeer op een poging tot verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 Maar even buiten de hele discussie of het wel/geen overtreding was, wel/niet bewust; moet hij niet fluiten omdat er een hoofd blessure is? Is echt een flinke klap die die krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 2 uur geleden zei RotterdamZuid: Maar even buiten de hele discussie of het wel/geen overtreding was, wel/niet bewust; moet hij niet fluiten omdat er een hoofd blessure is? Is echt een flinke klap die die krijgt. Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 Zondag maar eens kijken in De Kuip, vrij vervoer naar Rotterdam. Dat is lang geleden dat we vrij mochten reizen. Lekker 2,5 uur in de trein heen, 3 punten ophalen en 2,5 uur terug. En natuurlijk een paar blikken bier mee. Heb er nu al zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 12 uur geleden zei GAE EAGLES: Zondag maar eens kijken in De Kuip, vrij vervoer naar Rotterdam. Dat is lang geleden dat we vrij mochten reizen. Lekker 2,5 uur in de trein heen, 3 punten ophalen en 2,5 uur terug. En natuurlijk een paar blikken bier mee. Heb er nu al zin in. Enjoy alvast, vorige editie was niet zo succesvol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 15 minuten geleden zei Vitesse88: Enjoy alvast, vorige editie was niet zo succesvol Ik heb er een hard hoofd in, zeker als ik Feyenoord vanavond zag spelen. Maar we gaan er een leuke dag van maken. Een uitverkocht uitvak, dus 800 man is aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 1 minuut geleden zei GAE EAGLES: Ik heb er een hard hoofd in, zeker als ik Feyenoord vanavond zag spelen. Maar we gaan er een leuke dag van maken. Een uitverkocht uitvak, dus 800 man is aanwezig. Ja dat is meestal ook het mooie aan uitwedstrijden. Dit jaar ook maar wat pakken, iig hier in Deventer. Al moet ik dan van Deventer - Arnhem - Deventer - Arnhem - Deventer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 19 augustus 2021 Share Geplaatst 19 augustus 2021 1 minuut geleden zei Vitesse88: Ja dat is meestal ook het mooie aan uitwedstrijden. Dit jaar ook maar wat pakken, iig hier in Deventer. Al moet ik dan van Deventer - Arnhem - Deventer - Arnhem - Deventer Haha, ja krom is dat hé. Heb ik ook met een paar vrienden van mij die voor Ajax zijn. Die moesten eerste naar Amsterdam toe, dan naar Deventer en terug ook weer naar Amsterdam. En dat terwijl we op 20 minuten van Deventer wonen. Dan valt Arnhem nog wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Vanavond ga ik met een vriend mee naar NEC - PEC Zwolle. Voor het eerst weer naar een stadion sinds mei 2019. Heb er echt enorm veel zin in, nu nog een lekker potje graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 21 minutes ago, Tim' said: Vanavond ga ik met een vriend mee naar NEC - PEC Zwolle. Voor het eerst weer naar een stadion sinds mei 2019. Heb er echt enorm veel zin in, nu nog een lekker potje graag Het "gevecht om de 15e plek" nu al? Nec is vrij counterverdedigend en PEC vgm ook. Ik zeg: 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Tedic MotM vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 28 minuten geleden zei Pharrell: Het "gevecht om de 15e plek" nu al? Nec is vrij counterverdedigend en PEC vgm ook. Ik zeg: 1-1 De kans is best groot dat ze allebei rond die plek gaan eindigen. Belangrijk potje dus al meteen. 22 minuten geleden zei Thierryvane: Tedic MotM vanavond. Hoop het toch niet. Hij mag wel scoren, maar aangezien ik tussen de NEC'ers zit, hoop ik toch zeker een thuiswinst. Doe mij maar Schöne als man van de wedstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 https://twitter.com/ESPNnl/status/1428659474894557185 Dit is enorm zonde voor de Eredivisie. Bronnen zeggen dat het om Lille gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: Dit is enorm zonde voor de Eredivisie. Bronnen zeggen dat het om Lille gaat. Ik las Nottingham Forest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 5 minuten geleden zei Rogier.: Ik las Nottingham Forest. Pfff, dat zou helemaal zonde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Van Bergen voor 2 miljoen naar Middlesbrough. Onze nieuwe TD verdient nu al een standbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 2 uur geleden zei Srangaman: Van Bergen voor 2 miljoen naar Middlesbrough. Onze nieuwe TD verdient nu al een standbeeld. Blind paard, blij dat Vitesse hem heeft laten gaan. Leek een groot talent maar verre van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Blind paard, blij dat Vitesse hem heeft laten gaan. Leek een groot talent maar verre van. Staat vooral al jaren stil toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Begon wel leuk, maar laatste jaar drama. Niet gegroeid, al groeide niemand onder onze huidige trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 26 minuten geleden zei timpy00: Staat vooral al jaren stil toch? Ja eigenlijk sinds z’n 18e al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 1,5 miljoen netto voor van Bergen, het is cheaten in FM, hahahaha. Hij doet vandaag niet mee en het loopt als een trein, 2-0 inmiddels, assist van zijn vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Waarom roept de VAR nu Higler nier naar het scherm? Gele kaart met een rood randje voor Klaassen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten