Rogier. Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei MetalMichael: Dat Nijhuis dit door laat gaan is tot daar aan toe, maar de VAR had hier wel mogen ingrijpen. Ongelukkige botsing, lijkt erger doordat Mazraoui de bal mist. Gele kaart zou terecht zijn, daar dit zogezegd een 'onbesuisde' actie is. Handeling zonder gevolgen of gevaren voor tegenstander mee te nemen. Was rood geweest als hij de noodzakelijke inspanning ver had overschreden met het risico de tegenstander de blesseren. 15 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Rogier.: Ongelukkige botsing, lijkt erger doordat Mazraoui de bal mist. Gele kaart zou terecht zijn, daar dit zogezegd een 'onbesuisde' actie is. Handeling zonder gevolgen of gevaren voor tegenstander mee te nemen. Was rood geweest als hij de noodzakelijke inspanning ver had overschreden met het risico de tegenstander de blesseren. Ja leuk dat het geen rood was, dat zegt ook niemand. Komt een goal uit die aanval. 15 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Ja leuk dat het geen rood was, dat zegt ook niemand. Komt een goal uit die aanval. Heb niks gezien, dus had geen idee. Dacht dat je op rood bedoelde. Daar had wel ingegrepen mogen worden idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) 9 uur geleden zei Rogier.: Was rood geweest als hij de noodzakelijke inspanning ver had overschreden Oei. Hier ging iets mis. Overigens sluit ik me aan bij de andere posters, waarom grijpt niemand in voor een overtreding? 15 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Oei. Hier ging iets mis. Ik weet niet eaar je het over hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Rogier.: Ik weet niet eaar je het over hebt Dan rekenen we "eaar" maar tot de tikfoutjes 15 augustus 2021 bewerkt door Nom de Guerre plaatje werkend maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Sjaak Swart is ook een lul he Net bij ESPN: 'Fresia, we kunnen niet bij elk overtredinkie de wedstrijd stoppen'. Over de 5-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 43 minuten geleden zei Satyr: Sjaak Swart is ook een lul he Net bij ESPN: 'Fresia, we kunnen niet bij elk overtredinkie de wedstrijd stoppen'. Over de 5-0 Dat is zo'n oude zeur. Ik kan daar echt niet naar luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Volgens Nijhuis werd de bal eerst keurig gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Kerk kan nog steeds niet afronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 15 uur geleden zei MetalMichael: Dat Nijhuis dit door laat gaan is tot daar aan toe, maar de VAR had hier wel mogen ingrijpen. Cobra Kai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 37 minutes ago, MetalMichael said: Kerk kan nog steeds niet afronden. Kijk is de highlights van Utreg tegen Leverkusen op Youtube. Klasse afronding Kerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Zojuist zei Pharrell: Kijk is de highlights van Utreg tegen Leverkusen op Youtube. Klasse afronding Kerk. Ik geloof je direct, maar vandaag is het weer ouderwets. Dat moet je met me is zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 3 minuten geleden zei Pharrell: Kijk is de highlights van Utreg tegen Leverkusen op Youtube. Klasse afronding Kerk. Dat hij af en toe een balletje erin schiet wil niet zeggen dat hij een goede afmaker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 4 minuten geleden zei Pharrell: Kijk is de highlights van Utreg tegen Leverkusen op Youtube. Klasse afronding Kerk. Kerk is gewoon een hele slechte voetballer die geen rust in zijn donder heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 1 minute ago, PJHoutman said: Kerk is gewoon een hele slechte voetballer die geen rust in zijn donder heeft. Het is een speler die nergens echt past een niet uitzonderlijk is. De vraag van 10 miljoen is belachelijk voor Kerk. Lijkt me wel wat voor Nordaesland (geen idee hoe je het spelt). Maar liever een Balk of een Dalmau gehad ipv Kerk vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Dalmau speelt gewoon hoor Maar nu tijd voor de nieuwe Griekse topscorer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 11 minutes ago, Socrates said: Dalmau speelt gewoon hoor Maar nu tijd voor de nieuwe Griekse topscorer! Let ik weer is niet goed op. En waarom het wnorme vertrouwen in Douvikas? Gaat gewoon een rotatiespelertje worden die af en toe scoort, 20 potjes per seizoen en iets van 5 doelpunten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Ik hype graag Griekjes wat op hè. Maar is wel al Grieks international en Olympiakos zat bijvoorbeeld ook achter hem aan. Dan zit het er dik in dat je prima mee kan komen in de Eredivisie, hoor. Doelpuntje zag er ook al wel goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 'Joris heb je een keeper, heb je een keeper voor mij. En doe er ook een spits erbij'. Publiek van Willem 2 is geen fan van Robbin Ruiter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Schorsing voor die Willem-II'er zal wel weer 2+1 worden. Tegen dat soort frustratietackles mogen ze echt wel wat harder bestraffen, kan zomaar voor flinke blessures zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 15 hours ago, Socrates said: Ik hype graag Griekjes wat op hè. Maar welke club support je dan? Ajax of Sparta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 26 minuten geleden zei Pharrell: Maar welke club support je dan? Ajax of Sparta? Voor een club zijn is primitief supportersgelul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 1 uur geleden zei Pharrell: Maar welke club support je dan? Ajax of Sparta? Heracles (Hercules in de Latijnse vorm) zou ook nog kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 16 augustus 2021 Share Geplaatst 16 augustus 2021 1 minute ago, Nom de Guerre said: Heracles (Hercules in de Latijnse vorm) zou ook nog kunnen. Inderdaad. We hebben veel clubs vernoemd naar Griekse goden. Wacht nog wel op Zeus'21 voor de titel in de 4de klasse, maar ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten