Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Goatruida:

Svensson heeft nog wel interesse van verschillende clubs haha. In ieder geval wel een lekker weekje voor de zelfbenoemde topclub.

• Pusic > Feyenoord & op non actief
  • Svensson mogelijk naar Feyenoord
  • 0-4 klop van Ajax
  • Idrissi naar Ajax (ze willen natuurlijk geen spelers aan Ajax verkopen, dus dan maar met een omweg)

Kan er wel van genieten. 

Vooral dit is nogal pijnlijk ja. Ieder jaar grote bek. Van de zomer waren zij zogenaamd de enige die recht hadden op CL voetbal en daar ook echt thuis hoorde. Maar zodra er zaken aan de hand zijn die horen bij een topclub veranderen de bestuurders in rancuneuze gekken die daar totaal niet mee om kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Regis:

Vooral dit is nogal pijnlijk ja. Ieder jaar grote bek. Van de zomer waren zij zogenaamd de enige die recht hadden op CL voetbal en daar ook echt thuis hoorde. Maar zodra er zaken aan de hand zijn die horen bij een topclub veranderen de bestuurders in rancuneuze gekken die daar totaal niet mee om kunnen gaan.

Exact. Geniet er ook gewoon van, want ook al worden ze 2e of kampioen zijn ze nog niet van het niveau van Feyenoord / PSV / Ajax. Als die ploegen een paar keer gelijkspel of verliezen wordt er aan de stoelpoten van de trainer gezaagd. Gebeurd dit bij AZ, is er niemand die omkijkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wel dat ze bij AZ zorgen maken als je trainers en of spelers naar Feyenoord willen. Laatste 6 seizoenen is AZ gemiddeld 3,6e op de ranglijst geworden in de ED en Feyenoord 3e gemiddeld genomen. En dan is het verschil nu ook gewoon 1 puntje met plek 4 voor Feyenoord en plek 5 voor AZ. Feyenoord is en blijft nog steeds een traditionele ''top 3 club'' maar AZ komt vanuit veel kleinere stad en achterban. Volgens mij zijn ook veel Alkmaarders vooral voor Ajax. Wat AZ laatste jaren neerzet is gewoon knap en geeft ook aan dat Feyenoord tekort komingen heeft. Maar ik vind het wel sneu dat Arne Slot die net geen 2 jaar trainer was van de club, niet eens afscheid mocht nemen van de spelers. Dat is wel echt spijkerhard en lullig van AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Ik snap wel dat ze bij AZ zorgen maken als je trainers en of spelers naar Feyenoord willen. Laatste 6 seizoenen is AZ gemiddeld 3,6e op de ranglijst geworden in de ED en Feyenoord 3e gemiddeld genomen. En dan is het verschil nu ook gewoon 1 puntje met plek 4 voor Feyenoord en plek 5 voor AZ. Feyenoord is en blijft nog steeds een traditionele ''top 3 club'' maar AZ komt vanuit veel kleinere stad en achterban. Volgens mij zijn ook veel Alkmaarders vooral voor Ajax. Wat AZ laatste jaren neerzet is gewoon knap en geeft ook aan dat Feyenoord tekort komingen heeft. Maar ik vind het wel sneu dat Arne Slot die net geen 2 jaar trainer was van de club, niet eens afscheid mocht nemen van de spelers. Dat is wel echt spijkerhard en lullig van AZ.

Wat dacht je van financieel. De salarispost van Feyenoord is nog altijd 80% hoger dan bij AZ. Gok dat er toptalenten bij Ajax zijn die meer geld verdienen dan menig eerste selectiespeler van AZ.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Regis:

Wat dacht je van financieel. De salarispost van Feyenoord is nog altijd 80% hoger dan bij AZ. Gok dat er toptalenten bij Ajax zijn die meer geld verdienen dan menig eerste selectiespeler van AZ.

Exact maatje ook dat ja. En ben ook vergeten AZ veel beter doet qua spelers verkopen en kopen iig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Goatruida:

Willem II die op 't laatste moment even Ian Smeulers huurt en ook Sven van Beek lijkt te huren. Martin van Geel op zijn best. 

Doet Joris Matthijssen de zaken daar niet? Wel heel bijzondere transfers ja. Willem II heeft sowieso al meer kwaliteit daar toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Doet Joris Matthijssen de zaken daar niet? Wel heel bijzondere transfers ja. Willem II heeft sowieso al meer kwaliteit daar toch. 

Martin van Geel zit er ook, weet niet wie die zaken daar doet. FTM zegt net bij FC Afkicken & op twitter dat Petrovic & van Geel volgend jaar naar een Turkse club gaan. Gaat wel lekker daar dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Kyrill:

Wat moet Feyenoord nog steeds met Sven van Beek op de loonlijst, denk je dan...

Hij tekende een contract in 2018, na het winnen van de KNVB-beker en het spelen van 130 officiële wedstrijden voor de club. Was toen ook gewoon basisspeler, ondanks dat hij een jaar eruit lag. Contract wat hij tekende loopt tot komende zomer. Ontbinden is ook zo armoedig, zeker als het een jongen uit de eigen jeugdopleiding is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei 007mark:

Hij tekende een contract in 2018, na het winnen van de KNVB-beker en het spelen van 130 officiële wedstrijden voor de club. Was toen ook gewoon basisspeler, ondanks dat hij een jaar eruit lag. Contract wat hij tekende loopt tot komende zomer. Ontbinden is ook zo armoedig, zeker als het een jongen uit de eigen jeugdopleiding is.

Duidelijk, was niet van op hoogte. Hoop Willem II wat aan hem gaat hebben. Ooh als tot komende zomer loopt, zou lekeker laten aflopen idd ja. Helemaal mee eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Van Beek gewoon een half seizoen fit blijft en het bij Willem II naar behoren doet, dan mogen ze zijn contract wat mij betreft verlengen. Lijkt me ideaal om zo'n speler bij de selectie te hebben - zeker aangezien we er op dit moment van moeten uitgaan dat we op 1 juli 0 centrale verdedigers in de selectie hebben. 1 als je Geertruida meeneemt. Senesi vertrekt zeer waarschijnlijk, Spajic is gehuurd en het contract van Botteghin loopt ook af. Dan kun je dus Hendriks en/of Skogen doorschuiven maar heb je dus feitelijk 0 spelers met Eredivisie-ervaring als centrale verdedigers. 

Van Beek lijkt me dan een prima speler om erbij te hebben. Al mogen ze Botteghin wat mij betreft ook gewoon tot einde carrière erbij houden. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

De vraag is of Van Beek tweede rcv in de selectie wil zijn? Ik neem aan dat ze Geertruida zien als eerste keus op rcv. Hendriks als tweede keus op lcv. Skogen ken ik verder niet, kan niet over zijn kwaliteit oordelen. Maar dus sowieso minstens een linker centrale verdediger voor de basis. 

Gezien het verloop van zijn carrière denk ik dat hij het zeker niet vervelend zou vinden om bij Feyenoord gewoon eerste reserve te zijn tegen een degelijk salaris. Zeker omdat Geertruida bij blessures waarschijnlijk uit moet wijken naar RB. Maar ik ken Sven verder niet persoonlijk, misschien wil hij op deze leeftijd gewoon elke week spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites