Superboeren Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 1 uur geleden zei Rossi: 3 uur geleden zei Superboeren: Ronduit belachelijk. KKD worden zoals altijd niet serieus genomen. Vergeleken met de Amateurs. Bah. Manders als oud Ado directeur zal wel geholpen hebben met de beslissing. 16 tegen 9 stemmen en dan zeggen er is geen meerderheid. Onee de clubs die niet gestemd hebben gelden ook als tegen... Man man man Schei toch uit. Hoewel ik niet zal ontkennen dat wij dit seizoen verdiend hadden om te degraderen, had dat toch eigenlijk niet gekund? Waren we officieel al gedegradeerd en jullie al gepromoveerd, dan best. haha ik snap jou wel als ADO man, en ik als de graafschap man maar dit is zo niet uit te leggen zoals ze nu doen. Hadden ze beter nog 20 clubs kunnen doen. Nu word de kkd weer niet serieus genomen. Maar daar komen een aantal clubs na volgend jaar vanzelf achter. De Graafschap heeft gelukkig erg veel support en een goed harde kern en veel financiële support. Zo gaan wij tenminste nog niet naar de klote. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 april 2020 Share Geplaatst 24 april 2020 haha ik snap jou wel als ADO man, en ik als de graafschap man maar dit is zo niet uit te leggen zoals ze nu doen. Hadden ze beter nog 20 clubs kunnen doen. Nu word de kkd weer niet serieus genomen. Maar daar komen een aantal clubs na volgend jaar vanzelf achter. De Graafschap heeft gelukkig erg veel support en een goed harde kern en veel financiële support. Zo gaan wij tenminste nog niet naar de klote.Ik ben de laatste die zou klagen als wij waren gedegradeerd. Maar gezien eerdere beslissingen is dit trouwens gewoon logisch.Ons jong team stond op promotie naar de tweede divisie waar volendam zou degraderen. Nu moeten we door de beslissingen in de amateurtak de -21 competitie in ipv met jong naar de tweede divisie. Zou raar zijn bij de proftak andere keuzes te maken dan bij de amateurtak. Wel promotie en degradatie had opzeker een hoop rechtszaken voortgebracht vanuit de amateurs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Ik kan opzich wel leven met het besluit. Heel zuur voor Cambuur, DGS en ook voor Utrecht. Bekerfinale is in dit geval 0,0 waard. Maar wat mij niks verbaasd is dat de knvb zo enorm amateuristisch overkomt. Hoe kun je zoveel onduidelijkheid verschaffen bij clubs? Las dat clubs pas gisterenochtend waren geïnformeerd dat ze moesten stemmen. En vervolgens besluiten dat blanco stemmen eigenlijk gewoon een tegenstem is. Het niet willen stemmen wordt eigenlijk door de knvb gewoon in de prullenbak gegooid en niet gerespecteerd. De nummer 15 en 16 zullen vast voor degradatie hebben gestemd. Maar wederom toont de knvb aan dat er van die nietsnutten belangrijke functies bekleden. Gaat al jaren zo daar. Wat een poppenkast joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Dat RKC erin blijft en Cambuur niet promoveert is obv sportieve prestaties niet te rechtvaardigen. De Graafschap en ADO valt nog iets voor te zeggen, maar is ook al twijfelachtig. Utrecht en Willem II is eigenlijk geen goede beslissing in te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Zuur voor Utrecht, Cambuur en de Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Dat RKC erin blijft en Cambuur niet promoveert is obv sportieve prestaties niet te rechtvaardigen. De Graafschap en ADO valt nog iets voor te zeggen, maar is ook al twijfelachtig. Utrecht en Willem II is eigenlijk geen goede beslissing in te maken.Hoezo is dat niet te rechtvaardigen? Was rkc al gedegradeerd? Was cambuur al kampioen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 1 uur geleden zei Rossi: Hoezo is dat niet te rechtvaardigen? Was rkc al gedegradeerd? Was cambuur al kampioen? Op basis van welke sportieve prestatie verdient RKC het om in de Eredivisie te blijven? Op basis waarvan verdient Cambuur het om nog een jaar KKD te spelen? Cambuur stond met nog 9 wedstrijden te spelen 11 punten voor op de nummer 3 (ivm promotie), plus riant qua doelsaldo. Die waren bij de eerste 2 geëindigd. Idem voor RKC, Die moesten in 8 wedstrijden 11 punten goedmaken om bij de eerste 15 te eindigen (en doelsaldo repareren). Mathematisch mogelijk, maar sportief kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 14 minuten geleden zei Hwb: Op basis van welke sportieve prestatie verdient RKC het om in de Eredivisie te blijven? Op basis waarvan verdient Cambuur het om nog een jaar KKD te spelen? Cambuur stond met nog 9 wedstrijden te spelen 11 punten voor op de nummer 3 (ivm promotie), plus riant qua doelsaldo. Die waren bij de eerste 2 geëindigd. Idem voor RKC, Die moesten in 8 wedstrijden 11 punten goedmaken om bij de eerste 15 te eindigen (en doelsaldo repareren). Mathematisch mogelijk, maar sportief kansloos. Dat is een non-argument, want het is niet aan de KNVB om even zelf het seizoen uit te simuleren. RKC had nog kans om erin te blijven en is dus niet gedegradeerd. Waar trek je anders de grens? Is 10 punten achterstand haalbaar? Zo nee, 8 dan? 7? 5? Als de KNVB nu zou besluiten om (alleen) RKC eruit te gooien zou dat geheid aangevochten worden en de KNVB zou dat zonder enige twijfel verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Je hebt te weinig juridische kennis om dat laatste zo stellig neer te kunnen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 april 2020 Share Geplaatst 25 april 2020 Op basis van welke sportieve prestatie verdient RKC het om in de Eredivisie te blijven? Op basis waarvan verdient Cambuur het om nog een jaar KKD te spelen? Cambuur stond met nog 9 wedstrijden te spelen 11 punten voor op de nummer 3 (ivm promotie), plus riant qua doelsaldo. Die waren bij de eerste 2 geëindigd. Idem voor RKC, Die moesten in 8 wedstrijden 11 punten goedmaken om bij de eerste 15 te eindigen (en doelsaldo repareren). Mathematisch mogelijk, maar sportief kansloos.Op basis van het feit dat ze nog niet officieel waren gedegradeerd en er nog geen officiële promovendus was. En dat laatste, er is nooit iets sportief kansloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 april 2020 Share Geplaatst 26 april 2020 23 uur geleden zei Hwb: Je hebt te weinig juridische kennis om dat laatste zo stellig neer te kunnen zetten. For argument's sake, heb je zelf wel voldoende juridische kennis om het tegendeel te bewijzen? Overigens volg ik PJ's redenering wel. Zolang het mathematisch nog mogelijk was om erin te blijven, kun je niet de ene ploeg wel laten degraderen en de andere niet. Of allebei wel, of allebei niet, anders riekt het inderdaad naar willekeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Den Haag is begonnen met het kunstgras weghalen om terug naar echt gras te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rossi: Den Haag is begonnen met het kunstgras weghalen om terug naar echt gras te gaan Goed nieuws. Toch wel raar dat Pardew weg gaat. Heeft de ploeg toch mooi in de eredivisie gehouden. Ted van Leeuwen weg bij FC Twente. Verschil van inzicht wordt er gezegd, maar waarschijnlijk rekenen zij hem ook aan dat Garcia het seizoen mocht afmaken en dat de selectie 'ondermaats' presteerde. 28 april 2020 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Goed nieuws. Toch wel raar dat Pardew weg gaat. Heeft de ploeg toch mooi in de eredivisie gehouden. Ted van Leeuwen weg bij FC Twente. Verschil van inzicht wordt er gezegd, maar waarschijnlijk rekenen zij hem ook aan dat Garcia het seizoen mocht afmaken en dat de selectie 'ondermaats' presteerde. Ja ongekende prestatie. Vind het dan wel weer netjes dat hij van zijn bonus af ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 13 uur geleden zei Rossi: Den Haag is begonnen met het kunstgras weghalen om terug naar echt gras te gaan De eerste goede beslissing hier in Den Haag sinds jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Op 25-4-2020 om 18:17 zei Rossi: Op basis van het feit dat ze nog niet officieel waren gedegradeerd en er nog geen officiële promovendus was. En dat laatste, er is nooit iets sportief kansloos Laten we een wedstrijd organiseren tussen 6e klasse reserve en Ajax op volle sterkte en zien of er nooit iets sportief kansloos is. Op 26-4-2020 om 14:04 zei Nom de Guerre: For argument's sake, heb je zelf wel voldoende juridische kennis om het tegendeel te bewijzen? Overigens volg ik PJ's redenering wel. Zolang het mathematisch nog mogelijk was om erin te blijven, kun je niet de ene ploeg wel laten degraderen en de andere niet. Of allebei wel, of allebei niet, anders riekt het inderdaad naar willekeur. Nee, daarom doe ik ook geen stellige uitspraken over wat een rechter hierin zou besluiten. Daarnaast zeg ik trouwens nergens dat het verkeerde besluit is genomen, ik snap dit besluit wel. Ik zeg alleen dat het op sportieve gronden niet te rechtvaardigen is. Nuance is belangrijk. Tot slot, stel dat RKC mathematisch al wel was gedegradeerd, maar nog geen club mathematisch gepromoveerd. Dan had de KNVB dus geen correcte beslissing kunnen nemen volgens jullie redenering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 24 minuten geleden zei Hwb: Laten we een wedstrijd organiseren tussen 6e klasse reserve en Ajax op volle sterkte en zien of er nooit iets sportief kansloos is. Wellicht een idee om dan de MU Allstars op te trommelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Nee, daarom doe ik ook geen stellige uitspraken over wat een rechter hierin zou besluiten. Daarnaast zeg ik trouwens nergens dat het verkeerde besluit is genomen, ik snap dit besluit wel. Ik zeg alleen dat het op sportieve gronden niet te rechtvaardigen is. Nuance is belangrijk. Tot slot, stel dat RKC mathematisch al wel was gedegradeerd, maar nog geen club mathematisch gepromoveerd. Dan had de KNVB dus geen correcte beslissing kunnen nemen volgens jullie redenering.Die zijn inderdaad niet kansloos. Het moet maar net die ene wedstrijd uit duizenden zijn.RKC was pas kansloos wanneer ze officieel waren gedegradeerd. Net als zo'n De Graafschap ook, spreken puur uit emotie wat begrijpelijk is. Alleen het slaat nergens op. Waarom zouden zij moeten promoveren en clubs uit de hoofdklasse en derde divisie niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 De eerste goede beslissing hier in Den Haag sinds jaren.Ondanks alle aangevoerde argumenten over kostenbesparing. Was het overgaan van echt gras naar kunstgras vanwege het wk hockey destijds. Kostenbesparing en in het stadion trainen waren een (positieve) bijkomstigheid. Gelukkig pleuren ze het eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 42 minuten geleden zei 007mark: Wellicht een idee om dan de MU Allstars op te trommelen. Als ik een beetje ruimte krijg om te schieten en Varela staat op doel dan durf ik te stellen dat we níet kansloos zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ik vind Utrecht het grootste lachtertje hoor. We hadden nog een wedstrijd te goed!!!!!!!!! Ja Frans Bauer, die wedstrijd moest je spelen tegen de koploper, niet tegen bal op het dak 6. KNVB kan toch niet doen of die wedstrijd tegen Ajax wel een simpele overwinning zou zijn voor Utrecht man. Wat een jankerd die Frans van Seumeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Het gaat Utrecht volgens mij vooral om de bekerfinale die ze door de neus wordt geboord. Wat een goed EL ticket oplevert. KNVB kan niet zomaar beslissen namelijk dat deze naar de nummer 3 gaat. Staat notabene in hun eigen reglementen als in die van de UEFA dat deze toebehoort aan de bekerwinnaar. KNVB heeft geen beslissingsbevoegdheid deze zomaar aan een ander toe te kennen. Waar ze dit in het geval van P/D wel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 1 uur geleden zei cimbomcu: Ik vind Utrecht het grootste lachtertje hoor. We hadden nog een wedstrijd te goed!!!!!!!!! Ja Frans Bauer, die wedstrijd moest je spelen tegen de koploper, niet tegen bal op het dak 6. KNVB kan toch niet doen of die wedstrijd tegen Ajax wel een simpele overwinning zou zijn voor Utrecht man. Wat een jankerd die Frans van Seumeren. Je bedoelt een koploper die totaal uit vorm was en ook in de beker zeer eenvoudig werd verslagen door hetzelfde FC Utrecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Ho nee Mark, dat zie je verkeerd he! WZAWZDB!!!!!1111!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 2 uur geleden zei cimbomcu: KNVB kan toch niet doen of die wedstrijd tegen Ajax wel een simpele overwinning zou zijn voor Utrecht man. Net zo min als dat ze kunnen doen dat Utrecht die wedstrijd niet zou winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten