cimbomcu Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Op 23-2-2020 om 20:08 zei PJHoutman: Worden de Ajax-vrienden al nerveus? Utrecht uit, Fey uit kun je zomaar zes punten kwijtraken, voor je het weet staat ome Dick daar met die schaal op het bordes. Kan je nog zes keer Stam laten infiltreren maar daar trappen we niet meer in natuurlijk. Nee man, met dat voetbal gaat dat toch niet lang goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 36 minuten geleden zei cimbomcu: Nee man, met dat voetbal gaat dat toch niet lang goed. Dat ben ik met je eens, maar tot Ziyech en Neres terug zijn heb je weinig alternatieven vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari 2020 Share Geplaatst 26 februari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Toch onverwacht 2 heel leuke toppers vandaag voor de neutrale toeschouwer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 en weer spanning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 De VAR wordt met de week bedroevender. Penalty Zwolle 1 grote grap, afgekeurde goal AZ onterecht (zelfde situatie als bij Willem 2 Utrecht), geen zuivere rode kaart Nico. Natuurlijk kan de var niet meteen perfect zijn maar er worden dingen niet gezien/teruggekeken. KNVB moet maar eens gaan nadenken over de invulling van zo’n var want dit is niet de manier. Ieder weekend is het pure willekeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Waarom zet je daar ook in godsnaam iemand in dat hok met 2 Eredivisiewedstrijden ervaring. Grote schande weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 maart 2020 Share Geplaatst 1 maart 2020 Scheids moet veel vaker naar de kant gehaald worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Het blijft ook wel verbijsterend om te zien hoe slecht Emmen in die uitwedstrijden is he. Je had echt een hele grote stap kunnen zetten gisteren. aan de andere kant: een blok van 5 hele belangrijke wedstrijden, als je dan tegen vvv wint volgende week heb je 10 punten gepakt, dus klagen is ook niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Tagliafico is wel echt bizar inderdaad. Dieprood. Is wel zo dat Svensson daar al de eerste overtreding maakt, komt gewoon met een flying tackle ingevlogen in eerste instantie. Heeft mazzel dat Tagliafico ook glijdt, want als die doorrent zit Svensson 7 weken op de tribune. Maarja, dat is geen var-situatie, dat van Nico wel natuurlijk. Verder vooral die tweede goal echt drama. Bal in de 16 van AZ, Idrissi staat een paar meter op de helft van Ajax, verdedigers lopen achteruit ipv de middenlijn op te stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 En weer 3 puntjes erbij. Begint er wel prima uit te zien nu. Eerste helft was niet bijster veel, 2e helft weer prima voetbal gezien. Die Peña, die zou niet misstaan bij een heleboel clubs uit het linkerrijtje zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 (bewerkt) 1. Ajax 15 maart: FC Twente (thuis) 22 maart: Feyenoord (uit) 5 april: PEC Zwolle (thuis) 9 april: FC Utrecht (uit) 12 april: FC Emmen (uit) 23 april: Vitesse (thuis) 26 april: Willem II (uit) 3 mei: VVV-Venlo (thuis) 10 mei: Fortuna Sittard (uit) 2. AZ 15 maart: VVV-Venlo (uit) 22 maart: FC Groningen (uit) 4 april: Vitesse (thuis) 8 april: Feyenoord (thuis) 11 april: Heracles Almelo (uit) 21 april: PSV (thuis) 25 april: Fortuna Sittard (uit) 3 mei: FC Utrecht (thuis) 10 mei: FC Emmen (uit) 3. Feyenoord 15 maart: Sparta Rotterdam (uit) 22 maart: Ajax (thuis) 5 april: RKC Waalwijk (uit) 8 april: AZ (uit) 11 april: VVV-Venlo (thuis) 22 april: ADO Den Haag (uit) 25 april: FC Groningen (thuis) 3 mei: FC Twente (uit) 10 mei: Vitesse (thuis) 4. PSV 14 maart: FC Emmen (thuis) 22 maart: Fortuna Sittard (uit) 4 april: Heracles Almelo (thuis) 12 april: Sparta Rotterdam (thuis) 21 april: AZ (uit) 25 april: FC Utrecht (thuis) 3 mei: sc Heerenveen (uit) 10 mei: RKC Waalwijk (thuis) Denk eerlijk gezegd dat PSV nog het makkelijkste programma heeft op papier. Hebben nog slechts 3 uitwedstrijden en maarliefst 5 thuiswedstrijden voor de boeg. De andere ploegen hebben nog een wedstrijd tegoed, maar hebben alledrie nog 4 thuiswedstrijden en 5 uitwedstrijden te gaan. Zowel Ajax als AZ moeten nog naar Emmen en Sittard, wat denk ik toch lastige uitwedstrijden zijn. Ook moet AZ nog richting PSV, die toch weer lekker punten pakken de laatste weken. Ook benieuwd wat die midweekse inhaalronde gaat doen voor de top 3. Na de midweekse ronde moet Ajax bijvoorbeeld naar Emmen en AZ naar Heracles, terwijl Feyenoord in de eigen Kuip tegen VVV speelt. Wie denken jullie dat het makkelijkste programma heeft in de laatste fase van de competitie? 9 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 Ajax en AZ hebben wel een redelijk gelijkwaardig programma iig. Reken PSV niet meer echt mee in de titelstrijd, dus dan heeft Feyenoord het wel het makkelijkst. Kan mij niet voorstellen dat Ajax genoeg punten gaat pakken in de vorm waarin we verkeren, maar dat kan natuurlijk zo omslaan. uhuhu. 1. Ajax 15 maart: FC Twente (thuis) 22 maart: Feyenoord (uit) 5 april: PEC Zwolle (thuis) 9 april: FC Utrecht (uit)12 april: FC Emmen (uit) 23 april: Vitesse (thuis) 26 april: Willem II (uit) 3 mei: VVV-Venlo (thuis)10 mei: Fortuna Sittard (uit) 2. AZ 15 maart: VVV-Venlo (uit) 22 maart: FC Groningen (uit)4 april: Vitesse (thuis) 8 april: Feyenoord (thuis) 11 april: Heracles Almelo (uit) 21 april: PSV (thuis)25 april: Fortuna Sittard (uit) 3 mei: FC Utrecht (thuis)10 mei: FC Emmen (uit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 maart 2020 Share Geplaatst 9 maart 2020 Op 2-3-2020 om 14:31 zei Hwb: Tagliafico is wel echt bizar inderdaad. Had er zaterdag weer bijna af gemoeten nadat hij op een haar na Ejuke invalide schopte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Dus in Brabant geen Eredivisie wedstrijden dit weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Morgen nog een overleg van de KNVB. Lijkt mij dat ze het er helemaal uit gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Dat zou het wel eerlijker maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) Harstikke bedankt voor het melden Heren. Denk dat anders flink wat MU'ers voor niets naar verschillende stadia waren gekomen dit weekend. 10 maart 2020 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Gewoon omdraaien die wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 1 uur geleden zei komodo25: Gewoon omdraaien die wedstrijden Als je dit serieus meent, ben je nog slimmer dan ik al dacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 1 uur geleden zei komodo25: Gewoon omdraaien die wedstrijden Laat me raden. Groningen moet uit tegen een Brabantse ploeg komend weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 Heerenveen een week ongeslagen, ook wel eens mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 43 minuten geleden zei 007mark: Laat me raden. Groningen moet uit tegen een Brabantse ploeg komend weekend? Had ik nog niet eens gezien . Maar nee daar ging het me niet om . Speelschema geeft al zo veel ruimte dus echt geweldig om stop te zetten . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 1 uur geleden zei frietsaus: Als je dit serieus meent, ben je nog slimmer dan ik al dacht... Ik ga jouw gewoon op de negeerlijst zetten . Scheelt me een hoop geerger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 maart 2020 Share Geplaatst 10 maart 2020 1 uur geleden zei komodo25: Ik ga jouw gewoon op de negeerlijst zetten . Scheelt me een hoop geerger YEAH! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten