Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei komodo25:

Behalve gevoel heb je ook nog achterland , support en nog legio andere redenen . Mocht beleid leidend zijn had mijn club ook allang in de kkd kunnen spelen 

Is Emmen dan puur uit rancune? Laten toch nu al bijna 2 seizoenen lang zien dat ze een prima toevoeging zijn aan de eredivisie en het stadion zit elke wedstrijd nagenoeg bomvol. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei frietsaus:

Het is niet voor niets dat jullie ook een aantal jaren onderaan hebben lopen dobberen en een keer zijn gedegradeerd... Groningen vind ik dan qua beleid ver weg blijven van de chaos die er in Den Haag heerst. Feyenoord is ook wel meerdere keren in aanmerking gekomen als het dat betreft.

Gaat mij meer om het beleid na de verhuizing.  Als je ziet wat er is ingeleverd op kwaliteit . Hoeveel dure miskopen er zijn geweest . Weinig spelers echt beter geworden onder de laatste trainers . Van Weert inruilen voor Pohl.... Een ons kent ons cultuurtje . Eigenlijk nog een wonder dat we sindsdien nog niet echt in degradatie gevaar zijn geweest 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Is Emmen dan puur uit rancune? Laten toch nu al bijna 2 seizoenen lang zien dat ze een prima toevoeging zijn aan de eredivisie en het stadion zit elke wedstrijd nagenoeg bomvol. 

Waarom zou ik rancune hebben naar Emmen ? Omdat ik ze noemde bij die 4 clubs ? Van de onderste 6 lijkt RKC wel een zekerheid . Dan heb ik van die laatste 5 liever ADO en Fortuna in de eredivisie.  Hou je dus VVV , Zwolle en Emmen over . Persoonlijk maakt mij het niet veel uit wie van die 3 er uit gaan . Al mag Emmen wat mij betreft er best in blijven hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Rossi:

Zonde van de 1-2, uiteraard wel een zeer verdiende goal voor Heerenveen.

De 0-1 was overduidelijk hands. Ik begrijp echt niet dat er nog zoiets is als de VAR. Vorige week hadden we (ik ben voor Heerenveen) ook al pech met de VAR. Buitenspeldoelpunt dat goedgekeurd werd (3-2) en dan nog een strafschop gegeven na 3,5 minuut doorspelen. Ging echt nergens meer over.

Vandaag blijkbaar ook al weer een strafschop gegeven die er geen was bij AZ-Zwolle. Gisteren twee bij Feyenoord-Fortuna..

De VAR wordt geleidt door scheidsrechters en die zijn in NL heel slecht. Dus de VAR is net zo slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Berjan1986:

De 0-1 was overduidelijk hands. Ik begrijp echt niet dat er nog zoiets is als de VAR. Vorige week hadden we (ik ben voor Heerenveen) ook al pech met de VAR. Buitenspeldoelpunt dat goedgekeurd werd (3-2) en dan nog een strafschop gegeven na 3,5 minuut doorspelen. Ging echt nergens meer over.

Vandaag blijkbaar ook al weer een strafschop gegeven die er geen was bij AZ-Zwolle. Gisteren twee bij Feyenoord-Fortuna..

De VAR wordt geleidt door scheidsrechters en die zijn in NL heel slecht. Dus de VAR is net zo slecht.

Heb nog steeds m'n twijfels of die Bogle 'm wel raakte, maar anders is het inderdaad hands. In dat opzicht hebben we sinds de invoer van de VAR het systeem eindelijk een keer "mee". Wij krijgen altijd beslissingen tegen die andersom niet in ons voordeel gegeven worden. Al met al een zeer welkom puntje gestolen, maar goed dan moet Heerenveen niet van 30 meter blijven schieten en gewoon een hoekje uitkiezen. Die zoutzak in de goal kan namelijk helemaal niks tenzij het recht op 'm af komt. Hoog en/of in de hoek is een goal bij deze grabbelaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Berjan1986:

Je bent niet genaaid vorige week want het was gewoon een pingel. Dat het zo lang duurt is gewoon gruwelijk irritant, vooral in een stadion. En o ja, vorig jaar scoorde Vitesse de 3-1, die werd afgekeurd omdat Hveen een pingel kreeg. Vandaag hadden wij de pech, makkelie vond het achteraf hands en een pingel terwijl Higler het niks vond en z’n mond hield. 

Zure nederlaag vandaag, had echt zoveel meer ingezeten. Kansen voldoende gehad maar wat pech bij de afwerking. Na de 1-0 het zo dom weggeven. Obispo die z’n clubje geholpen heeft, wat een ei joh. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Je bent niet genaaid vorige week want het was gewoon een pingel. Dat het zo lang duurt is gewoon gruwelijk irritant, vooral in een stadion. En o ja, vorig jaar scoorde Vitesse de 3-1, die werd afgekeurd omdat Hveen een pingel kreeg. Vandaag hadden wij de pech, makkelie vond het achteraf hands en een pingel terwijl Higler het niks vond en z’n mond hield. 

Zure nederlaag vandaag, had echt zoveel meer ingezeten. Kansen voldoende gehad maar wat pech bij de afwerking. Na de 1-0 het zo dom weggeven. Obispo die z’n clubje geholpen heeft, wat een ei joh. 

Dat jullie 3-1 afgekeurd is toentertijd is vrij logisch. Het was een (lees:1) aanval, en dan mag je als VAR ingrijpen. Men zei toen al dat als Heerenveen die bal nog even had beroerd en Vitesse daarna de bal afpakte en scoorde de VAR niks meer mocht doen. Want dan heb je een andere situatie.

Vorige week ging de bal in die drie minuten gewoon van de ene ploeg naar de andere en weer terug. Dus je had een andere situatie. Dan mag de VAR dus niks meer doen. Dat is de regel. En terecht, anders kun je na 10 minuten ook nog terugkomen op situaties en weet het publiek het al helemaal niet meer. Jullie trainer zei ook al eerlijk dat hij niet wist waar de scheids precies voor moest kijken. Hij begreep er niks van.

49 minuten geleden zei Rossi:

Heb nog steeds m'n twijfels of die Bogle 'm wel raakte, maar anders is het inderdaad hands. In dat opzicht hebben we sinds de invoer van de VAR het systeem eindelijk een keer "mee". Wij krijgen altijd beslissingen tegen die andersom niet in ons voordeel gegeven worden. Al met al een zeer welkom puntje gestolen, maar goed dan moet Heerenveen niet van 30 meter blijven schieten en gewoon een hoekje uitkiezen. Die zoutzak in de goal kan namelijk helemaal niks tenzij het recht op 'm af komt. Hoog en/of in de hoek is een goal bij deze grabbelaar.

Het gaat ook om de KNVB. Die geven de goal aan Bogie, en dus heeft hij hem geraakt. Maar het enige wat in de buurt was was zijn arm. Dus OF Goossen schoot hem er in 1 keer in, OF Bogie raakte hem nog aan en dan was het hands.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei PJHoutman:

Worden de Ajax-vrienden al nerveus? Utrecht uit, Fey uit kun je zomaar zes punten kwijtraken, voor je het weet staat ome Dick daar met die schaal op het bordes. Kan je nog zes keer Stam laten infiltreren maar daar trappen we niet meer in natuurlijk. 

Nog lang niet nerveus.

We kunnen natuurlijk heel tof doen over Advocaat en hij levert een goede prestatie, maar die 12 wedstrijden zaten ook slechts 3 fatsoenlijke tegenstanders bij natuurlijk. Hij heeft zo ongeveer de hele onderste helft van de stand gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

We kunnen natuurlijk heel tof doen over Advocaat en hij levert een goede prestatie, maar die 12 wedstrijden zaten ook slechts 3 fatsoenlijke tegenstanders bij natuurlijk. Hij heeft zo ongeveer de hele onderste helft van de stand gehad.

Even op chronologische volgorde (andersom): Heracles uit (nog steeds een raadsel), Heerenveen thuis, Utrecht uit, PSV thuis, Vitesse uit (gelijk), Groningen uit (gelijk). Overigens volledig mee eens hoor, ook gezien de manier waarop de punten gepakt worden. PSV in echt crisissfeer kun je ook niet echt meetellen, Utrecht met een rode kaart wordt ook niet echt spannend meer. Maargoed, los van dat ik Feyenoord er zomaar 4 op rij zie verliezen gezien het veldspel, kunnen ze dit ook zomaar doorzetten en moet Ajax ook nog naar De Kuip toe, dus ik denk dat je inmiddels wel een beetje nerveus mág raken (al is het voornamelijk door het Ajax-spel).

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites