Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Nou, we staan niet achter en we spelen aardig. Nu hopen dat het zo blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Een aardige helft van Fortuna en de koek is schijnbaar weer op Emmen tikt ons helemaal weg nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 (bewerkt) Die Ciss had toch al 2x bijna de gelijkmaker erin geschoten. Jammer 20 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Coremans Huilen hoor, avondeten niet binnen kunnen houden. Het levert wel de mooiste situatie op die bestaat in het voetbal, veldspeler op doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 En dan ook nog zeggen geen bewuste .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Een aardige helft van Fortuna en de koek is schijnbaar weer op Emmen tikt ons helemaal weg nu.Jullie gaan opzeker boven ons eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 12 minuten geleden zei Rossi: 6 uur geleden zei Nom de Guerre: Een aardige helft van Fortuna en de koek is schijnbaar weer op Emmen tikt ons helemaal weg nu. Jullie gaan opzeker boven ons eindigen Dat waag ik te betwijfelen. Fortuna is labiel, totaal geen mentale weerbaarheid. Qua kwaliteit loopt het ook al niet over, dan heb je een probleem. RKC en Fortuna direct eruit, ADO of Emmen de nacompetitie in. Dat verwacht ik althans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Dat waag ik te betwijfelen. Fortuna is labiel, totaal geen mentale weerbaarheid. Qua kwaliteit loopt het ook al niet over, dan heb je een probleem. RKC en Fortuna direct eruit, ADO of Emmen de nacompetitie in. Dat verwacht ik althans.Bij jullie kan er nog weleens gevoetbald worden.Wij hebben een laffe coach zonder visie en slecht wisselbeleid. Niemand heeft een idee wat ie doet, boeit ze ook niet. Niemand loopt een meter voor een ander. Ik had verwachtingen rond plek 11 maar heb deze nu bijgesteld naar directe degradatie. Zou wel leuk zijn alleen de speeldagen(vrijdag) zijn kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Bij jullie kan er nog weleens gevoetbald worden. Wij hebben een laffe coach zonder visie en slecht wisselbeleid. Niemand heeft een idee wat ie doet, boeit ze ook niet. Niemand loopt een meter voor een ander. Ik had verwachtingen rond plek 11 maar heb deze nu bijgesteld naar directe degradatie. Zou wel leuk zijn alleen de speeldagen(vrijdag) zijn kut. Mjah, jullie pakken wel punten, althans, meer dan wij momenteel. Bij ons loopt het niet, zodra het even tegenzit, gaat bij driekwart van de ploeg het koppie hangen. Daarnaast helpt het niet dat onze coaches geen duidelijk tactisch plan hebben, waardoor er geen automatismen zijn. Ik klamp me vast aan het voetballende vermogen van Diemers en Tekie, die moeten ons gaan redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 2 uur geleden zei komodo25: En dan ook nog zeggen geen bewuste .... Haha ja bizar interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik klamp me vast aan het voetballende vermogen van Diemers en Tekie, die moeten ons gaan redden. Wanner komt die Dammers weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 12 uur geleden zei Nom de Guerre: Dat waag ik te betwijfelen. Fortuna is labiel, totaal geen mentale weerbaarheid. Qua kwaliteit loopt het ook al niet over, dan heb je een probleem. RKC en Fortuna direct eruit, ADO of Emmen de nacompetitie in. Dat verwacht ik althans. Ik ben natuurlijk een klein beetje biased, maar ik verwacht niet dat emmen de nacompetitie in gaat. Spelen vrijwel elke wedstrijd zeer degelijk, op Ajax en Heracles na. Zeker als anco weer fit is gaan die genoeg puntjes pakken denk ik. Die araujo die ze gehaald hebben schijnt ook een hele goede cv te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Mjah, jullie pakken wel punten, althans, meer dan wij momenteel. Bij ons loopt het niet, zodra het even tegenzit, gaat bij driekwart van de ploeg het koppie hangen. Daarnaast helpt het niet dat onze coaches geen duidelijk tactisch plan hebben, waardoor er geen automatismen zijn. Ik klamp me vast aan het voetballende vermogen van Diemers en Tekie, die moeten ons gaan redden.We hebben net zoveel, of weinig, punten. Jouw bericht geldt evengoed voor ons alleen wij hebben geen types die ons kunnen redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 (bewerkt) Kunt wel blijven zeuren over kunstgras, maar zolang er toendra's zijn zoals in Enschede blijkt het hoog nodig. 26 oktober 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Zolang er velden bij liggen als op Rotterdam-Zuid blijkt het niet nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Dat is zeggen dat er geen hulp voor de armen nodig is, omdat er ook rijke mensen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 (bewerkt) Hulp in de vorm van 'pleur er maar een zooi plastic neer' is niet nodig inderdaad, aangezien we in Nederland gewoon gras kunnen laten groeien als je normaal je werk doet. 26 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Dit was een portie slecht. ADO niet echt in grote problemen geweest. Ik zie niet echt een idee achter Vitesse. Afgelopen jaren aantrekkelijk gespeeld maar dat is compleet weg. Compliment aan ADO hoe ze het ook gespeeld hebben, wel bizar dat Manschot ook werkelijk alles toestond van ADO. Nieuwe regel van wisselen wordt volledig door hem genegeerd. Het Same old Vitesse story. Je kunt goede zaken doen maar verprutst hetzelf al op voorhand. Zonde maar je hebt eigenlijk ook weinig te zoeken op plek 3 als je bv naar het spel van AZ kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Hulp in de vorm van 'pleur er maar een zooi plastic neer' is niet nodig inderdaad, aangezien we in Nederland gewoon gras kunnen laten groeien als je normaal je werk doet. Heeft Aad de Mos jouw account overgenomen? Laatste tijd erg vreemde posts en heb niet meer door wanneer je sarcastisch bent of niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 5 uur geleden zei Sophomore: Heeft Aad de Mos jouw account overgenomen? Laatste tijd erg vreemde posts en heb niet meer door wanneer je sarcastisch bent of niet Sinds JV terug is inderdaad. We hebben een toll van Magikarp nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Kijken of we vandaag die 10-0 van PSV kunnen evenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei Sophomore: Heeft Aad de Mos jouw account overgenomen? Laatste tijd erg vreemde posts en heb niet meer door wanneer je sarcastisch bent of niet Is toch zo? Als ze iemand in dienst nemen die er kaas van gegeten heeft kun je gewoon een grasmatje neerleggen in Nederland. Zeker van die boeren daar zou je meer mogen verwachten lijkt me. Dus ja, als je arm bent omdat je zelf te begodverdomd bent om werk af te leveren hoef je geen hulp te krijgen als anderen laten zien dat het gewoon mogelijk is in dezelfde omstandigheden. 27 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 @Rossi, we moeten vaker de kansen van onze respectievelijke groen-gele clubs bespreken. Jullie drie punten, wij drie punten. Al ben ik wel bang wat er gebeurt mocht Diemers geblesseerd raken of vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 Fijne trap heeft die man zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 27 oktober 2019 Share Geplaatst 27 oktober 2019 denk niet dat Fortuna degradeert, noch ADO, al verdienen die laatste niet veel meer volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten