Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Rossi:
6 uur geleden zei Nom de Guerre:
Een aardige helft van Fortuna en de koek is schijnbaar weer op :cab: Emmen tikt ons helemaal weg nu.

Jullie gaan opzeker boven ons eindigen

Dat waag ik te betwijfelen. Fortuna is labiel, totaal geen mentale weerbaarheid. Qua kwaliteit loopt het ook al niet over, dan heb je een probleem. RKC en Fortuna direct eruit, ADO of Emmen de nacompetitie in. Dat verwacht ik althans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat waag ik te betwijfelen. Fortuna is labiel, totaal geen mentale weerbaarheid. Qua kwaliteit loopt het ook al niet over, dan heb je een probleem. RKC en Fortuna direct eruit, ADO of Emmen de nacompetitie in. Dat verwacht ik althans.
Bij jullie kan er nog weleens gevoetbald worden.

Wij hebben een laffe coach zonder visie en slecht wisselbeleid. Niemand heeft een idee wat ie doet, boeit ze ook niet. Niemand loopt een meter voor een ander. Ik had verwachtingen rond plek 11 maar heb deze nu bijgesteld naar directe degradatie. Zou wel leuk zijn alleen de speeldagen(vrijdag) zijn kut.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rossi:

Bij jullie kan er nog weleens gevoetbald worden.

Wij hebben een laffe coach zonder visie en slecht wisselbeleid. Niemand heeft een idee wat ie doet, boeit ze ook niet. Niemand loopt een meter voor een ander. Ik had verwachtingen rond plek 11 maar heb deze nu bijgesteld naar directe degradatie. Zou wel leuk zijn alleen de speeldagen(vrijdag) zijn kut.

Mjah, jullie pakken wel punten, althans, meer dan wij momenteel. Bij ons loopt het niet, zodra het even tegenzit, gaat bij driekwart van de ploeg het koppie hangen.

Daarnaast helpt het niet dat onze coaches geen duidelijk tactisch plan hebben, waardoor er geen automatismen zijn. Ik klamp me vast aan het voetballende vermogen van Diemers en Tekie, die moeten ons gaan redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik ben natuurlijk een klein beetje biased, maar ik verwacht niet dat emmen de nacompetitie in gaat. Spelen vrijwel elke wedstrijd zeer degelijk, op Ajax en Heracles na. Zeker als anco weer fit is gaan die genoeg puntjes pakken denk ik.  Die araujo die ze gehaald hebben schijnt ook een hele goede cv te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjah, jullie pakken wel punten, althans, meer dan wij momenteel. Bij ons loopt het niet, zodra het even tegenzit, gaat bij driekwart van de ploeg het koppie hangen.

Daarnaast helpt het niet dat onze coaches geen duidelijk tactisch plan hebben, waardoor er geen automatismen zijn. Ik klamp me vast aan het voetballende vermogen van Diemers en Tekie, die moeten ons gaan redden.

We hebben net zoveel, of weinig, punten.

Jouw bericht geldt evengoed voor ons alleen wij hebben geen types die ons kunnen redden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was een portie slecht. ADO niet echt in grote problemen geweest. Ik zie niet echt een idee achter Vitesse. Afgelopen jaren aantrekkelijk gespeeld maar dat is compleet weg. 

Compliment aan ADO hoe ze het ook gespeeld hebben, wel bizar dat Manschot ook werkelijk alles toestond van ADO. Nieuwe regel van wisselen wordt volledig door hem genegeerd. Het Same old Vitesse story. Je kunt goede zaken doen maar verprutst hetzelf al op voorhand. Zonde maar je hebt eigenlijk ook weinig te zoeken op plek 3 als je bv naar het spel van AZ kijkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Magikarp:

Hulp in de vorm van 'pleur er maar een zooi plastic neer' is niet nodig inderdaad, aangezien we in Nederland gewoon gras kunnen laten groeien als je normaal je werk doet.

Heeft Aad de Mos jouw account overgenomen? Laatste tijd erg vreemde posts en heb niet meer door wanneer je sarcastisch bent of niet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Sophomore:

Heeft Aad de Mos jouw account overgenomen? Laatste tijd erg vreemde posts en heb niet meer door wanneer je sarcastisch bent of niet ;c

Sinds JV terug is inderdaad. 

We hebben een toll van Magikarp nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Sophomore:

Is toch zo? Als ze iemand in dienst nemen die er kaas van gegeten heeft kun je gewoon een grasmatje neerleggen in Nederland. Zeker van die boeren daar zou je meer mogen verwachten lijkt me. Dus ja, als je arm bent omdat je zelf te begodverdomd bent om werk af te leveren hoef je geen hulp te krijgen als anderen laten zien dat het gewoon mogelijk is in dezelfde omstandigheden.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites