Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Pino:

Heb je de Spartanen niet gehoord dan? DIe van De Graafschap hoorde je niet het laatste kwartier. NEC betere sfeer? Vooral als het slecht gaat ja :-D

Gaat niet om 1 wedstrijd he. Zag je de opkomst bij de graafschap.. Kunnen ze bij Sparta van dromen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastische avond.

Ook mooi dat FC Utrecht het heeft gehaald. Twee jaar geleden toch een mooie run, totdat ze in de Play Off werden uitgeschakeld door Zenit na verlenging. Zal nu wel weer lastig worden om ver te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teleurstellende avond maar meer dan terecht niet Europa in. Ik kan er mee leven. Utrecht op ieder front sterker, feller etc. Ene jaar win je hem, ander jaar verlies je hem.

Mooi voor Sparta, jammer en bizar tegelijk, dat de Eagles het zo weggegeven hebben. Bizarre ontknoping zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Heerlijk, Sparta weet terug op het hoogste niveau waar ze thuis horen. Hopelijk groeien ze de komende jaren uit tot een stabiele ploeg in de eredivisie.

Mooi man. Samen met RKC er weer bij. De oude PTT-Telecompetitie tijden herleven ❤️ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Prolics:

Kan eindelijk weer naar een club toe die maar 20 minuten rijden van mij vandaan is om eredivisie voetbal te zien. Ben alleen bang dat RKC het seizoen in de eredivisie niet lang gaat volhouden.

Ach, dat werd ook over Emmen en (in mindere mate) Fortuna gezegd. Met slim beleid en gerichte aankopen kom je een heel eind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Prolics:

Kan eindelijk weer naar een club toe die maar 20 minuten rijden van mij vandaan is om eredivisie voetbal te zien. Ben alleen bang dat RKC het seizoen in de eredivisie niet lang gaat volhouden.

Eerste seizoen overleven ploegen dikwijls wel, het is vaak het 2e seizoen dat lastiger is. Element van onderschatting en verrassing is dan vaak weg. Zie komend seizoen bijvoorbeeld Emmen en Fortuna het lastiger krijgen dan een Sparta bijvoorbeeld. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ach, dat werd ook over Emmen en (in mindere mate) Fortuna gezegd. Met slim beleid en gerichte aankopen kom je een heel eind.

Ja dat is zeker waar want dacht zelf dat Emmen eruit zou gaan maar door hun beleid hebben ze het goed overleeft.

27 minuten geleden zei Lazy:

Eerste seizoen overleven ploegen dikwijls wel, het is vaak het 2e seizoen dat lastiger is. Element van onderschatting en verrassing is dan vaak weg. Zie komend seizoen bijvoorbeeld Emmen en Fortuna het lastiger krijgen dan een Sparta bijvoorbeeld. 

Ja daar heb je wel gelijk in, Sparta kan denk ik zelfs een 2e seizoen overleven in de eredivisie als ze goed hun best doen want het is een ploeg dat al vaker langer in de eredivisie gespeeld heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Prolics:

Ja dat is zeker waar want dacht zelf dat Emmen eruit zou gaan maar door hun beleid hebben ze het goed overleeft.

Ja daar heb je wel gelijk in, Sparta kan denk ik zelfs een 2e seizoen overleven in de eredivisie als ze goed hun best doen want het is een ploeg dat al vaker langer in de eredivisie gespeeld heeft.

Ik hoop et, want Sparta is gewoon een ploeg die in de Eredivisie thuis hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lazy:

Ligt er bij Fortuna echt aan wie er worden gehaald deze zomer. Vooralsnog zie ik het extreem somber in, de halve basisploeg loopt de deur uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kavinos:

Is er iets mogelijk @Nom de Guerre of is het financieel erg pover?

Het is altijd pover geweest. Fortuna moet het hebben van min of meer gratis spelers of huurlingen. Ik geloof dat ze voor Vidigal destijds iets meer dan een ton hebben betaald en dat was al een dure aankoop. Het zullen wel gratis spelers worden, met een enkele goedkope exoot uit het netwerk van de voorzitter. Van Sjoerd Ars als TD heb ik vooralsnog geen hoge verwachtingen, hij heeft het netwerk niet van zijn voorganger Aztopal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Het is altijd pover geweest. Fortuna moet het hebben van min of meer gratis spelers of huurlingen. Ik geloof dat ze voor Vidigal destijds iets meer dan een ton hebben betaald en dat was al een dure aankoop. Het zullen wel gratis spelers worden, met een enkele goedkope exoot uit het netwerk van de voorzitter. Van Sjoerd Ars als TD heb ik vooralsnog geen hoge verwachtingen, hij heeft het netwerk niet van zijn voorganger Aztopal. 

Biedt weinig perspectief dan natuurlijk. Zeker als je ook nog een downgrade krijgt op je TD. Kan jij niet wat scoutwerk doen voor ze ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites