Sophomore Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Deze wedstrijden vallen onder de vlag van de Eerste Divisie heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Hoop ook op Sparta. Leuke club. Heb verder niets tegen de Graafschap maar ik gun het Henk de Jong absoluut niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 8 minuten geleden zei Sophomore: Deze wedstrijden vallen onder de vlag van de Eerste Divisie heren. De Graafschap is Eredivisie toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 3 minuten geleden zei Kavinos: De Graafschap is Eredivisie toch? Afgelopen seizoen wel. Play-offs vallen onder de vlag van de Eerste Divisie, vandaar dat de NOS ook geen rechten heeft en er in eerste instantie geen VAR was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 9 uur geleden zei PJHoutman: Hij wordt komend jaar 31 en heeft nog nooit onder serieuze prestatiedruk gevoetbald. Daarbij loopt hij Kökcu in de weg. Als we voor die positie iemand halen, dan liever iemand die het niveau echt sterk omhoog haalt. Prestatiedruk krijgt hij bij Feyenoord toch ook niet? Zo spannend is voetballen om de 3e plek niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 46 minuten geleden zei Sophomore: Deze wedstrijden vallen onder de vlag van de Eerste Divisie heren. Scherp hoor, heb je ons toch even op onze grove fouten gewezen. Nu hopen dat we niet geband worden wegens ongeoorloofd postgedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Rossi: Jammer dat Eagles het niet besliste vlak voor de 4-4. Op basis van het spel de vorige wedstrijd en de eerste helft is het natuurlijk verdiend voor RKC. Worden ook een makkelijke zes punten volgend jaar. Had graag naar Deventer gegaan ipv Waalwijk maar goed. Vind dit RKC ook maar niks, liever het RKC van 14/15 jaar geleden. De arrogantie is ongekend, het is dat jullie El Khayati hadden anders hadden jullie tegen na-competitie moeten vechten. Het is überhaupt al lachwekkend dat jullie zo hoog zijn geeindigd met zo'n kwaliteitsarme selectie.... 28 mei 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Ik vraag mij af waarom er wordt gevoetbald eigenlijk na een hartinfarct bij de clubarts. Hier om dus... 1 uur geleden zei cimbomcu: JAAAAA JAJAJAJAJAJAJA RKC!!! Wat een slotfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 4 minuten geleden zei MrMHB: De arrogantie is ongekend, het is dat jullie El Khayati hadden anders hadden jullie tegen na-competitie moeten vechten. Het is überhaupt al lachwekkend dat jullie zo hoog zijn geeindigd met zo'n kwaliteitsarme selectie.... Iets met sarcasme. Volgens mij ben ik als een van de weinigen hier zeer kritisch op zijn eigen club... Ik ken de beperkingen van de club, de enige echte zes punten zijn met Excelsior verdwenen. Daar wonnen we bijna altijd van namelijk. Oh en daarbij was het niet alleen maar Khayati hoor. Becker was minstens zo belangrijk, vooral ná de winterstop. Zou het erg jammer vinden als hij vertrekt, maar hoe hij door het grote deel van de supporters is uitgefloten en uitgescholden snap ik het als hij weg gaat. 28 mei 2019 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 11 minuten geleden zei Rossi: Iets met sarcasme. Volgens mij ben ik als een van de weinigen hier zeer kritisch op zijn eigen club... Ik ken de beperkingen van de club, de enige echte zes punten zijn met Excelsior verdwenen. Daar wonnen we bijna altijd van namelijk. Oh en daarbij was het niet alleen maar Khayati hoor. Becker was minstens zo belangrijk, vooral ná de winterstop. Zou het erg jammer vinden als hij vertrekt, maar hoe hij door het grote deel van de supporters is uitgefloten en uitgescholden snap ik het als hij weg gaat. Ok, ik weet enkel dat je voor ADO bent en ken je postgeschiedenis omtrent die club niet. Zal niet snel in het ADO-topic kijken, ik vind het een minder fijne club. Maar eh, Becker is ook geen topmateriaal en de rest van de selectie is te lachwekkend op Kanon na... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 16 minuten geleden zei MrMHB: Ok, ik weet enkel dat je voor ADO bent en ken je postgeschiedenis omtrent die club niet. Zal niet snel in het ADO-topic kijken, ik vind het een minder fijne club. Maar eh, Becker is ook geen topmateriaal en de rest van de selectie is te lachwekkend op Kanon na... Voor ADO is Becker gewoon topmateriaal... Verder ben ik het redelijk met je eens. Al is Bakker een prima speler voor ons die ook zeker nog een stap omhoog kan maken. Top 3 zal het niet worden, maar die jongen is erg belangrijk op het middenveld. Necid is gewoon verkeerd gebruikt maar die speelde de eerste periode met een Becker uit vorm en links Lorenzen of Hooi, twee spelers die nog net mee kunnen in de topklasse. We hebben nou eenmaal weinig geld en gelukkig lijkt Kanon een transfer te maken voor wat miljoenen. Dat je hem blijkbaar wel goed of iets dergelijks vindt, laat zien dat je ADO niet volgt. Door velen wordt hij bejubeld maar het is echt pure middelmaat. Ben ook niet een groot fan van Pinas, maar die is echt niet minder dan Kanon. De enige van dezeselectie die ik graag zie blijven zijn Zwinkels, Groothuizen, Bakker, Immers, Khayati, Goossens, Becker en Necid (als hij gebruikt wordt op de manier waarin hij goed is). Zo'n Beugelsdijk bijvoorbeeld, zo'n vent toont aan dat je puur met inzet een prof voetballer kan worden, af en toe een leuke verdedigende actie maar deze man maakt zoveel fouten en moet deze herstellen met overtredingen... Meijers heeft altijd minimaal een zesje gescoord maar dit seizoen regelmatig door de ondergrens. Zie het liefst minimaal vier nieuwe spelers komen en bepaalde backup posities opvangen met jeugd als Van Kins en de terugkerende Asmelash en Ladan: Zwinkels/Groothuizen; aankoop/Asmelash - aankoop - Pinas - aankoop/Meijers; Immers - Bakker - El Khayati/Goossens; Becker - Necid - aankoop Edit: Maar Becker zal net als Kanon wel vertrekken. Zelf hoop ik op een zelfde soort speler. Menig bijv zit bij Nantes in het tweede. Zie hem graag naar ons komen. Mocht een Bakker ook vertrekken hoop ik op een huur van bijv Sadilek. Kan ook niet in de portefeuille kijken en weet dat we een zeer beperkt budget hebben. Hoop wel dat ze wat uit de hoge hoed kunnen toveren, al is dat een utopie denk ik. 28 mei 2019 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Nieuw scheidsrechter kwaaltje is dat he? Bij minimaal 4 minuten blessuretijd bij 93.50 afluiten terwijl De Graafschap nog rand 16 de bal nog 1 keer kan voorgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Nou jippie Rkc en Sparta terug. Gelukkig degraderen er waarschijnlijk 2 rechtstreeks. Liefst deze 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: Nieuw scheidsrechter kwaaltje is dat he? Bij minimaal 4 minuten blessuretijd bij 93.50 afluiten terwijl De Graafschap nog rand 16 de bal nog 1 keer kan voorgeven. Bij GAE liet ie doorspelen. Doelpunt viel in de 95e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zeer tevreden met deze twee promovendi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 1 minuut geleden zei komodo25: Nou jippie Rkc en Sparta terug. Gelukkig degraderen er waarschijnlijk 2 rechtstreeks. Liefst deze 2 Waarom wil je deze 2 clubs niet terug? Sparta heeft een goede jeugdopleiding en RKC uitstekend beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 2 minuten geleden zei Pino: Waarom wil je deze 2 clubs niet terug? Sparta heeft een goede jeugdopleiding en RKC uitstekend beleid. ZiJn GeEn VoLkScLuBs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zojuist zei Regis: ZiJn GeEn VoLkScLuBs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 3 minuten geleden zei Pino: Waarom wil je deze 2 clubs niet terug? Sparta heeft een goede jeugdopleiding en RKC uitstekend beleid. Omdat ik niets met die 2 clubs heb. Zie persoonlijk veel liever De Graafschap, GAE, Cambuur, Den Bosch of NEC ipv een Rkc of Sparta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Zojuist zei komodo25: Omdat ik niets met die 2 clubs heb. Zie persoonlijk veel liever De Graafschap, GAE, Cambuur, Den Bosch of NEC ipv een Rkc of Sparta Wat heb je dan met die andere clubs meer dan met RKC en Sparta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Had ook liever Graafschap gehad, maar ja. Komt ervan met zo'n trainer. Vond het oprecht wel leuk om Fraser zo te zien na afloop. Gewoon oprecht en blij ipv altijd maar de boze stoere trainer uithangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Pino: Wat heb je dan met die andere clubs meer dan met RKC en Sparta? Betere sfeer. Rauwer publiek. Meer emotie. 28 mei 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 1 minuut geleden zei komodo25: Betere sfeer. Rauwer publiek. Meer emotie. Heb je de Spartanen niet gehoord dan? DIe van De Graafschap hoorde je niet het laatste kwartier. NEC betere sfeer? Vooral als het slecht gaat ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 1 minuut geleden zei komodo25: Betere sfeer. Rauwer publiek. Meer emotie. En dat is dan supporter van Groningen. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 2 minuten geleden zei komodo25: Betere sfeer. Rauwer publiek. Meer emotie. Wel eens op het Kasteel geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten