Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Hwb:

Waarom? Op welke manier wordt de Eredivisie daar beter van?

Volgens mij, als je echt de sterkste Eredivisie wilt, zou je alle degradatie volgens een play-off systeem moeten doen. Op die manier promoveren alleen teams die beter zijn dan de huidige Eredivisieteams.

Ben daar niet voor, maar dat past wel bij het argument 'beste teams in de Eredivisie'.

dat is wat ik ook dacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Regis:

Eindelijk zijn we af van Excelsior. Top dag.. Nu toch wel hopen dat het Eagles ipv RKC gaat worden. 

Ik gun RKC ook wel weer een keer een comeback in de eredivisie in plaats van de eagles die altijd een beetje op en neer hoppen tussen de eredivisie en keuken kampioen divisie. Nu geef ik ook wel toe dat ik vlakbij RKC woon en letterlijk met 20 minuten rijden van mijn huis bij hun stadion ben dus lichtelijk hoop dat hun doorgaan zodat ik af en toe een mooie wedstrijd daar weer kan kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei MetalMichael:

Een van de weinige kleinere clubs met solide beleid. Razend knap dat ze het zolang hebben uitgehouden in de eredivisie. Snap dat je het kunstgras daar niks vindt, maar op basis van beleid zou je ze toch eredivisie gunnen.

Helemaal mee eens inderdaad. Heb niks met de club, maar verdienen een groot compliment op dat gebied. Vijf jaar achtereen in de Eredivisie actief geweest met zo een beperkt budget is razend knap. Qua faciliteiten en achterban horen ze natuurlijk niet in de Eredivisie, maar bon. Hebben in ieder geval op financieel gebied nooit gekke dingen gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat Sparta door gaat (mooie club, horen er wel bij) en RKC (spelen verdomd goed voetbal). Nadeel is alleen wel dat beide clubs op kunstgras spelen, wat dan weer een heel groot nadeel is. Weet ook niet of ze dit binnenkort willen veranderen eigenlijk. Dus doe maar GAE (vind ik beetje een tokkieclub) en De Graafschap (same, maar sinds 8 mei 2016 een topclub).

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-5-2019 om 09:02 zei Rossi:

Prima beslissing

Nummers 17 en 18 degraderen aankomend seizoen rechtstreeks uit Eredivisie

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/nummers-17-en-18-degraderen-aankomend-seizoen-rechtstreeks-uit-eredivisie~aee6abde/

Ajax, PSV en Emmen zijn tegen, maar dat is niet genoeg om het tegen te houden (5/6e moet voor zijn)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-5-2019 om 02:01 zei 007mark:

Helemaal mee eens inderdaad. Heb niks met de club, maar verdienen een groot compliment op dat gebied. Vijf jaar achtereen in de Eredivisie actief geweest met zo een beperkt budget is razend knap. Qua faciliteiten en achterban horen ze natuurlijk niet in de Eredivisie, maar bon. Hebben in ieder geval op financieel gebied nooit gekke dingen gedaan.

Ik hoop eigenlijk dat Sparta door gaat (mooie club, horen er wel bij) en RKC (spelen verdomd goed voetbal). Nadeel is alleen wel dat beide clubs op kunstgras spelen, wat dan weer een heel groot nadeel is. Weet ook niet of ze dit binnenkort willen veranderen eigenlijk. Dus doe maar GAE (vind ik beetje een tokkieclub) en De Graafschap (same, maar sinds 8 mei 2016 een topclub).

Eagles een tokkieclub noemen en Feyenoord supporter zijn. De ironie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

In mijn ogen echt de enige volksclub in Nederland. Laatst weer een potje geweest, die club heeft alles. Hoop dat ze terugkomen!

Omdat ze als enigste nog echt een stadion hebbn wat in een wijk ligt?  Zijn wel meer echte volksclubs. Hoewel het bestuur sommige van die clubs graag de nek omdraaien. GAE is zeker welkom in de eredivisie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ze als enigste nog echt een stadion hebbn wat in een wijk ligt?  Zijn wel meer echte volksclubs. Hoewel het bestuur sommige van die clubs graag de nek omdraaien. GAE is zeker welkom in de eredivisie 
Zoals bij ons. Het liefst maken ze AZ 2.0 met ratels, families en lunchtrommeltjes.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rossi:
23 minuten geleden zei komodo25:

Zoals bij ons. Het liefst maken ze AZ 2.0 met ratels, families en lunchtrommeltjes.

Of bij ons. Fun Only.. Flikker toch een eind op. Hopelijk nu met de frisse wind weer terug naar waar we voor staan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of bij ons. Fun Only.. Flikker toch een eind op. Hopelijk nu met de frisse wind weer terug naar waar we voor staan 
Ze maken echt alles kapot. Partij zielige stadionverboden etc. Mijne loopt volgende maand gelukkig af, maar ze deden er zowat alles aan om mijn voorwaardelijke nog erbovenop te gooien. Gelukkig kan ik per het nieuwe seizoen gewoon weer naar binnen. Gaan we gewoon verder met sfeer maken, ze zoeken het maar uit. Ons krijgen ze niet weg.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rossi:
4 uur geleden zei komodo25:

Ze maken echt alles kapot. Partij zielige stadionverboden etc. Mijne loopt volgende maand gelukkig af, maar ze deden er zowat alles aan om mijn voorwaardelijke nog erbovenop te gooien. Gelukkig kan ik per het nieuwe seizoen gewoon weer naar binnen. Gaan we gewoon verder met sfeer maken, ze zoeken het maar uit. Ons krijgen ze niet weg.

Waarom heb jij een stadion verbod dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rossi:
8 uur geleden zei Lazy:

Waarom heb jij een stadion verbod dan?

Een fakkel...

Je doet je imago wel eer aan :D

Nee maar verder eens hoor, niks mag meer. Laatste thuiswedstrijd bij ons werd er 1 naast me ook uit het vak gehaald. Die gooide dan wel iets het veld op overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Je doet je imago wel eer aan :D

Nee maar verder eens hoor, niks mag meer. Laatste thuiswedstrijd bij ons werd er 1 naast me ook uit het vak gehaald. Die gooide dan wel iets het veld op overigens.

Ik heb niks op het veld gegooid, niemand er mee in gevaar gebracht, was het nou zwaar(der) vuurwerk dan geef ik ze volkomen gelijk hoor. Maar om dit soort dingetjes is het erg overdreven... Dingen op het veld gooien vind ik zelf erg kansloos. Gebeurt waar ik sta ook regelmatig, aanstekers, bekers, muntjes, erg dom..

En je kan zeggen vuurwerk is vuurwerk, dat klopt, maar je kan ook rekening houden met de (mogelijke) gevolgen er van en daarop je straf aanpassen. Gaven ze mij bijv 3 maanden nou prima, had je me niet gehoord. Nu had ik "beter" wat anders kunnen afsteken snap je, de straf blijft hetzelfde.

Maar wel als reclame hier en daar zulke beelden gebruiken (sfeer, rook, flitsers). Krom, erg krom. Maar goed zolang supporters als criminelen/vogelvrij worden gezien zal hier niks aan veranderen. Kansloze combiregelingen, bijna nooit bier in het uitvak. geen bier op de heenweg in de bus (dus dan maar autocombi). Het wordt tijd dat er weer normaal naar wedstrijden gegaan kan worden. In dat geval is het jammer dat Excelsior eruit is, hier kon je doorgaans zonder gezeik plaatsnemen op het thuisvak en een lekker biertje drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites